Tae pov...
Ka han harh chu ni alo lang vek tawha ngul hnamin chhek ri pawh hriattur a awm leh tawh hmanhmawh zet chuan ka tho chhuaka... I va tho hma ve jungkook chuan nuih sen" chuan min rawn pana nia tih ringawt chuan ka chhanga.. Kal leh mai ka tuma inphih fai ve phawt ta che tihpah chuan min kaia.. Hetia a awm hi chu nuam ka ti ve reng...
Mahse min hmangaih Thu a sawia rose bula kha tia a awm kha ka ngaihtuah let hian zak Lo ka ti ngawih" ka thinrimna ka tilang thei silo ka lalfapa a ni si ka van ning tak..
End...
Kal ila tukthuan ei a hun ania tihchuan jungkook chuan Tae kai chuan kalpui a tuma keimah pawhin ka kal thei lalfapa tihleh a vawnna chu a dah thla a chibai a buka a kal nghal nal"a...eng nge a hriata nizan a mizia nen ava dang ve Mahse duhawm lutk ka ta ah ka siam ngei ang che Tae nuisuk chuan a zui ve nghala a...
Aw hei tu nge man bet rawh u rose chuan a chhiahhlawh te chu tae chu a man bettira ka roomah lo hruai rawh u tihleh an kalpuia engthil nge maw in tih le tae chuan thinrim tak chuan tal chhuah ahan tuma... Ngawi hle" rawh rose chuan alo ti ramhmaka a.. Room pakhatah chuan an luhpuia kalsawn rawh u rose chuan a chhiahhlawh te chu a hrilha... engtin nge nanghian ka jungkook hi min chhuhsak ngam le tih leh tae hmai ah chuan a beng pawpa.. Tae chuan lalfapa ve tho ani a heti tak maia a dinhmun hi alo hniam tak Dan a ngaihtuahin leh a hmangaih pawh hmangaih ngam Lo khawpa a nun a hman dan a ngaihtuah chuan a mittui chu alo tling pam tawha.. Vaw rawh u engtin nge ka lalfapa thinlung a hnehsak theih zawk rose chuan ngeiawm zet chuan ahan tia... Tae chu vuak tum chuan an han tina an vaw dawn chauh tihah duhtawk nghal rawh u aw thum thinrim tak chuan mipakhat chuan a rawn tia an ding tha nghal thapa...
Lalfapa I ngai ang kha nilo ania he chhiahhlawh hian I mit ala tih ka hria a mahse min zah lo lutka Nunchang mawi zirtir ka lo tum mai ania rose chuan inla khawngaihin thlak tak chuan ahan ti vela... Ngawi hmak rawh a tu zawk pawh thiam lo ula Khatianga ka taehyung kha I ti leh anih chuan tu nge iniha ka pawisa tawh lovag tih hrerawh tihleh tae chu a banah a kaia chhuahpui nghal a tuma.. Tu nge ka niha I pawisa lovag maw tu nge ka nih hi hre chiang rawh jeon jungkook ila hre khawp ang thinrim tak chuan ahan tia... Jungkook chu a nui haka tu nge ka nih hi I hrelo zawk em ni keihi jeon jungkook ka ni ringawt lova goryeo crown prince ka nih hi I chhungte an tuar I duh loh chuan I lei kha veng tha ang che tihleh a chhuak nghala...
I va nep ve bei let ve ta che jungkook chuan thinrim tak chuan Tae chu a enkara tae chu alo inhnit fuih"a hnuai lam a en tlata.. Aw ka tihpalh Tae khatia vin lo tur che ka nia Mahse hetah chuan nungdama I awm duh chuan in vendan leh beilet dan I thiam a ngai chhan tur che in I bulah ka awm reng lo mai theia I zir ve a ngai tae.. Tae hmai a kut pahnih chuan a dawma thutak tak chuan ahan sawia tae pawh chu alu alo bu ngauh"a....
Awle I hrethiam a ka lawm khale ngul hnam hi la la. Ngulhnam vei atang hian kan zir ang tihpah chuan ngulhnam chu a pe a... Ka tihdan ang hian lo tive zel ang che tihchuan a Ngulhnam chu an vei kuala amah pawh chu a insiam rem zela Tae chuan thiam leh thiam Lo chuan jungkook tihdan en chuan a ti ve bauh"a...jungkook chu a nui leh suk thina a...
Tiang chuan nitin mai chuan an xira Tae pawh chuan jungkook chu a nel tawh em"a...jungkook hmangaihna leh ngaihsakna chu a hnar reng thei bik lo ani a phuba lak duhna te chu nitin mai chuan a theihnghilh tulh" a. Jungkook a hmangaih loh tur ani tih chu nitin zantin inhrilh thin mahse a thinlung chuan a pawm ve thei silo... Jungkook bula awm reng mai te chu a duha Mahse an lalram leh Apa vang chuan engti kawng zawng mahin a hmangaihna chu a tilang ve ngailo...
Tae vawin chu kalna tur kan nei nia jungkook chuan sakawr chunga chuang chuan Tae chu a rawn pana.. "Khawih ah maw lalfapa "....i la hre mai ang lo chuang rawh tihpah chuan a ban chu ahan pe a.. Tae pawh chu a chuang ve mai bawka jungkook chuan Tae bianga fawp sap pah chuan a nuam viau ang nuisuk chuan a tia... Tae chu a nui ringawta...
Jungkook chuan Tae chu a hmangaih em avang chuan mi ngaihdan leh mi in an hmuhleh Lo pawh pawisa lo in a hmangaih na chu a tilang tawp zela... Tae in vawikhat pawh a hmangaih thu la hrilh ve lo mahse a hmangaih na leh a ngaihsakna chu a tlem phah lo a. A mizia rum tak leh nunrawng tak chu nitin mai chuan a inthlak tulh" amah pawhin heti maia a mizia lo zaidam ta hi mak a ti takzet..
Tae leh jungkook chu sakawr chuan chak tak chuan an tlana reifee an tlan hnu chuan hmun pakhat mawi tak chu an thleng a.. Heihi ka nu thlan ania jungkook chuan a ti sapa.. Thlanah chuan an han thu duna.. En teh Tae he hmun hi engtik nge ka kal hnuhnun ber pawh ka hre tawh lo mahse vawin chuan I ruala kal hi ka chak tlata vawin hi ka nu piancham ania.. A ti sapa... Tae chuan a en renga..
Nu hei Khawvel a ka hmangaih ber ka lo hruai ania a hmeltha ani tiraw.. A hming chu Kim taehyung ania I hria em nu min kalsan hma khan I hnenah he lalram hi engvang mahin ka kalsan lovang ka tih kha tiang rilru chu ka la pu renga mahse nu he ka taehyung hi ka pa in rem min tihpui dawn lo a he taehyung nen hian hmun hla taka tlan bo ka ti thlu ta ani a ti chuai raiha ka tihpalh aw nu ka thutiam te ka hlen zawh dawn lovang inhnit fuih" chuan asawia..
Tae chuan mittui tla pung chuan a en renga chuti tak maia jungkook in a hmangaih leh a lalram kalsan hial khawpa a a hmangaih avang chuan a thinlung chu a lawm takzet ani jungkook chuan a kuah thlawpa.. Ka hmangaih che jungkook ka thinlung hi thup hram" ka tum thina mahse ka hmangaih tak zet che ani tap hawm" chuan a tia.. Jungkook chuan a lo kuah let vata ka hria lawm tae engtik ni ah emaw chuan min la hrilh ve ngei ka ring ani... Ka hmangaih che min hmangaih aia let tam tak in a lu chuan a fawp sapa..
Jungkook chuan zawi muang chuan an inkuahna chu a phelha Tae khabe a dawm chuan a fawp vang"a Tae pawh chuan a lo chhang let tha kher mai ...
Hmangaih na chuan lal te pawh an lal thut thleng atanga hnuk hniam a..a hmel a engkim laksak tu pawh a hmangaih avang phuba lak duhna thinlung ti reh tu in hmangaih tak te duhthawh tak chuan an in fawp a..
An in fawhna chu zawi muang chuan an han inthlaha ka hmangaih che Tae min hmangaih avang in a chalah chuan a fawp sapa..
Eng nge thleng hi aw thum fiah thinrim tak chuan a rawn ti hraw a tae leh jungkook an hawichho vata.. Pa ... mak tih hmel tak chuan an ena..
No proof reading 🤧ka ph hi a chiang Lo lutka rawn dah vat" chu ka duha 😣min hrethiam ru..
Please vote and comment 😘💜💜