3. Nemáš na výběr

1.4K 99 33
                                    

Naruto naštvaně seděl ve výslechové místnosti s rukama složenýma v klíně, která byla spojena policejními želízky. Idiot, nedával si pořádně pozor a nechal se při krádeži peněženky jednoho už na pohled dost bohatého týpka, chytnout.

,,Takže ty nevíš, kde máš rodiče? Chceš mi pořád tohle tvrdit?" zeptal se ho policista.

,,Ne, nevím, kolikrát vám to mám říkat, než vám to do tý vaší kebule dojede!" odseknul vztekle.

,,Být tebou se chovám slušně, chlapče, nebo to budeš ještě horší," odvětil policista, který za svá léta praxe, byl na tohle vzpurné a drzé chování zvyklý.

Někdo dvakrát klepnul na dveře a do místnosti nakoukla hlava mladší ženy.

,,Pan Uzumaki tu má advokáta. Rád by si s ním promluvil o samotě." řekla na vysvětlenou.

Vyslýchající policista s povzdechem vstal a opustil místnost.

,Advokát? Já nemám kurva žádnýho advokáta! Jak bych si ho mohl asi dovolit!' pídil se Naruto v duchu.

,,Tohle se ti moc nepovedlo, co?" uslyšel hluboký hlas a cítil úšklebek.

Zvednul hlavu, kterou měl doteď skloněnou a zamračil se. Zase on. Ten chlap je prostě všude!

Madara za sebou tiše zavřel dveře a posadil se naproti svému ,,klientovi".

,,Takhle blbě se chytit," ušklíbnul se znovu a zavrtěl nechápavě hlavou.

,,Kdybych neměl posranej den na to, sehnat tolik peněz, nenechal bych se jen tak chytit," odseknul vzpurně Naruto.

,,Hádám, že na splátku asi pořád nemáš,"

,,Ne ty vole, všechny peníze mi nechali a ještě mi dali něco navíc!" rozesmál se už lehce hystericky Naruto.

Doufal, že mu tady nemůže nic udělat. Vždyť jsou proboha na policejní stanici!

Madara líně natáhnul na stole ruce a spojil je. Zlehka se předklonil a se zálibou se podíval do modrých očí.

,,Dám ti na výběr... I když v téhle momentální situaci moc na výběr nemáš..." začal tichým hlasem.

Naruto se zamračil.

,,Buď, až tě odsud pustí, nechám své lidi, aby ti provrtali kulkou tu tvou vzpurnou palici... Možná smrt milovaného syna donutí tvoje rodiče vrátit se zpět do země, pokud to nejsou nějaký necitelný hyeny... Nebo... Tě u sebe zaměstnám. Budeš něco jako můj osobní otrok. Budu ti platit. A větší část tvé měsíční výplaty půjde na tvůj dluh, jelikož všechno padlo teď na tebe. Život nebo smrt... Vyber si... Ale upřímně, bylo by mi tě trochu líto, kdyby si umřel. Nerad nechávám zabíjet děti." usmál se na něj.

Naruto na něj chvíli zíral jako vyoraná myš.

,,Žít jako otrok není život," odsekl.

,,A to, co si doteď žil, snad život je? Věř tomu, že u mě se rozhodně špatně mít nebudeš," pozdvihl obočí starší muž.

,,Jenže za to můžete vy. Za můj posranej život můžete vy." zasyčel Naruto.

,,Já?" 

Madara se zatvářil uraženě.

,,Jo! Kdybyste nedával tak zkurveně vysoký úroky, na který stejně nemáte právo a kdybyste nechtěl tak zkurveně vysokou splátku, všechno mohlo být jinak!"

,,Tvoji rodiče s tím ale souhlasili,"

,,A já za ně snad mám pykat?!"

,,Bohužel," pokrčil rameny Madara, ,,proto ti dávám na výběr. Jsi jedna z mála výjimek, které dělám."

Pod rouškou mafie [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat