15. Útok

1.4K 95 17
                                    

Den se znuděně táhnul. V pondělí měli devět hodin a končili až kolem čtvrt na šest, což bylo pro Naruta naprosto šílené. A to si chtěl skočit ještě do blízké knihovny, protože musel vypracovat na pátek jeden referát z dějepisu. Domluvil se s Deidarou, že mu dá hned vědět, jen co vyleze z knihovny, aby pro něj přijel. Chtěl se trochu projít a pročistit si hlavu. Byl ze včerejšího večera dost zmatený. Co to do něj vjelo, že se mu takhle sprostě nabídnu? Vážně stál o to, aby ho zrovna tenhle chlap zbavil o panictví a uvedl tak do světa sexuálních aktivit? Co když tím ale zmizí to kouzlo, které mezi nimi panovalo?

,Kouzlo? Jaký kouzlo, proboha? Vzpamatuj se, Naruto. Začíná ti už hrabat na maják.' peskoval se v duchu.

º•º•º

,,Zítra bychom mohli o volné hodině do kavárny, co ty na to?" ptal se Nero, když se oblékali v šatnách.

,,Jo, klidně můžeme," přikývnul Naruto.

,,Pozvu zítra ještě pár lidí, aby ses s nimi trochu víc seznámil a poznal je,"

,,To by bylo fajn,"

,,Zatím na tebe mají všichni skvělý názor. Přijdeš jim moc milý a přátelský."

,,To jsem rád. Zatím jsem si nějakého úhlavního přítele u vás taky nenašel." zazubil se blonďák.

,,Tak zítra, Naruto, musím letět, měj se," zamával mu Nero a zmizel ze šaten.

,,Čau!" houknul na něj ještě Naruto, ale kdo ví, jestli ho Nero vůbec ještě zaslechl.

Obléknul si jarní tmavý kabát, přehodil přes rameno tašku, nacpal ruce do kapes a vyšel ze šaten.

º•º•º

Venku vtáhnul čerstvý jarní vzduch. Dneska bylo nějak temno.

,Snad nebude pršet,' pomyslel si Naruto, když sledoval temnou oblohu, ,Budu si muset máknout, dneska jsem nějakej vyflusanej,' přidal proto do kroku.

Sice se mu do knihovny vůbec nechtělo, raději by jel ,,domů" a čekal na večer na Madaru. Z nějakého důvodu se nemohl dočkat toho, až ho uvidí. Hlavně ho zajímal důvod, proč je Sasori včera vyrušil. Jenže, kdyby dneska do knihovny nešel, během týdne by se na to vyprdnul taky a referát by určitě neudělal. Takže bylo pro něj lepší udělat to dnes, než vůbec.

Zatočil do jedné temnější uličky, aby si zkrátil cestu. Nebo si to aspoň myslel, protože, když došel skoro na konec, zjistil, že dál se nedostane.

,Kurva! Zahnul jsem blbě!' vztekal se v duchu a otočil se.

Okamžitě zpozorněl. Ve stínu naproti němu někdo stál.

,,Ale, ale někdo zabloudil, že?" uslyšel posměšný hlas. 

,,Co chceš?!" zavrčel obraně Naruto.

,,Pomůžu ti, jestli chceš," zasmál se hlas.

,,Díky, nechci, zvládnu to sám," zamračil se Naruto.

Stín se začal přibližovat a Naruto začal couvat.

,,To víš, že chceš, abych ti pomohl. Přece mě neodbydeš, když se ti tak hezky nabízím s pomocí." 

Ze stínu vyšel muž, který mohl být tak stejně vysoký jako Madara, až na to, že rozhodně měl o pár kilo navíc.

,,Vypadni ode mě," zavrčel znovu Naruto a zády narazil na zeď, jak zběsile zacouval dozadu. 

Pod rouškou mafie [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat