9. Kapka trpělivosti přetekla

1.4K 101 20
                                    

Madara Narutovi nedal spát. Pořád se mu myšlenky na něj vtíravě vkrádaly do hlavy. Když jste se někde na ulici zeptali na Madaru, lidi zbledli a odmítali se o něm bavit nebo naopak o něm říkali velmi peprné průpovídky. Všechno to bylo ale dost negativní. Nikdy by, díky těm řečem, nevěřil tomu, že by Madara dokázal být i jiný, dokud to nezažil na vlastní kůži sám. 

Bezduše listoval katalogem škol. Deidara mu řekl, že dneska chce Madara znát jeho rozhodnutí ohledně ní.

Na chvíli zabloudily jeho myšlenky na Suigetsua a na to, co mu asi večer provedl. Lhal by, kdyby řekl, že ta kapka krve pod Madarovým okem, v něm nezanechala semínko strachu. Možná by měl být přestat tak drzý, protože jednoho dne by mohl taky přestřelit a dopadnou jako on. A on opravdu neměl zájem, aby byl zbičovaný, aby o něj byly páleny cigarety, nebo aby mu lámal někdo ruce či řezal prsty.

Zaklapnul s povzdychem katalog. Sroloval ho a dal si ho do zadní kapsy kalhot a vydal se z pokoje do jídelny na večeři. Jenže na chodbě se potkal s tím bělovlasým žárlivým klukem. Ten, jakmile ho zmerčil, po něm opravdu naštvaně a neprávem vystartoval. Chytil ho pod krkem a přirazil ke zdi.

,,Ty malej zkurvysyne! Co si o sobě jako myslíš?! Kolikrát ti mám říkat, že je Madara můj?!" zařval mu vztekle do obličeje.

,,Nikdo ti ho nebere, Suigetsu, tak se laskavě uklidni," řekl mu chladně.

Upřímně, očekával takovou reakci.

,,Ne?! Nějak moc se na tebe vždycky těší! A co to jako mělo znamenat, že jsi jim zachránil včera prdel?! To měla být moje práce! Taky jsem toho fízla poznal!"

,,Tak proč si nic neřekl a zabýval ses radši tím, abys do mě rejpal?" uchechtl se Naruto.

To v bělovlasém mladíkovi vyvolalo další vlnu vzteku, díky níž, Naruta za límec odtáhnul od stěny a jednou dobře mířenou ránou pěstí ho poslal k zemi. Skočil po něm, zasedl ho a začal do něj sevřenými pěstmi řezat hlava nehlava. 

Naruto si před sebe instinktivně natáhnul ruce, aby si bránil obličej a hlavu a čekal na to, že Suigetsu upustí od toho zběsilého tempa. Nemusel čekat dlouho, využil situace a dostal se nad něj. Začali společně válet sudy po zemi. Pěsti lítali vzduchem a občas se na podlaze objevila i kapka krve.

Suigetsu byl jako pomatený. Křičel na něj změť slov, kde Naruto postřehl akorát slova jako Madara, můj, nech ho být, sráči, děvko, zmiz odtud a zabiju tě.

º•º•º

Od sebe je dostali až Deidara se Sasorim, kteří uslyšeli na chodbě hluk a přiběhli z jídelny.

,,Tohle už si přehnal, Suigetsu," zavrčel na něj Sasori, který mu vztekle držel ruce za zády, aby sebou přestal konečně škubat.

,,Zabiju tě, ty malá kurvo, slyšíš?! Zabiju tě!" řval na blonďáka a vůbec nevnímal okolí.

Byl jako smyslů zbavený. 

,,Ty seš fakt nemocnej, kluku, je mi tě líto," ušklíbnul se Naruto a setřel si krev z natrženého rtu.

Jeho nikdo držet nemusel. Uměl se chovat, ale ten kluk naproti byl vážně magor.

,,Jsi v pohodě?" staral se Deidara, když se podíval do jeho obličeje.

,,Jo, nic mi není," odplivnul si na zem změť krve a slin, která se mu nahromadila v puse.

,,Ty malej sráči!" Suigetsua doslova popadl amok.

Dupnul vztekle Sasorimu na nohu, který skoro až vypísknul a díky tomuto nečekanému zvratu ho pustil. 

Bělovlasý mladík se opět vrhnul na toho blonďatého.

Pod rouškou mafie [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat