29. Setkání s rodiči

1.2K 95 29
                                    

No... Myslím si, že za dnešek už zřejmě Pod rouškou mafie dovydávám. Zbývají nám poslední tři kapitoly do konce :(... Ale pro ty, které to nadchlo, tak Vám můžu už teď slíbit, že se pracuje na druhém dílu ^-^ Pokud o něj samozřejmě bude zájem :D... 
Btw: Pokračování Na farmě, už mám skoro dodělané :D

Po příletu do Phoenixu odjeli soukromým přistavěným autem k Orochimarově kontaktu, který je vřele ubytoval ve svém prostorném luxusním domě.

,,Co jsem tak vyzjistil, dost často chodí do blízkého obchodního domu do tamější kavárny. Většinou jdou sami, občas tam jdou s nějakými lidmi. Chodí tam skoro obden ve čtyři hodiny odpoledne a jsou tam tak do pěti maximálně do půl šesté, takže nebude těžké je tam potkat. Rádi chodí taky do městského parku na procházku. Bydlí totiž kousek od něj v malém rodinném domku, který neustále opodál hlídá auto s fízlama." Promlouval k nim Orochimarův známý, Kakashi Hatake.

,,Počítám s tím, že policajti je hlídají i v parku a v obchoďáku, že?" zeptal se bystře Naruto.
Kakashi přikývnul.

,,Jsou nenápadný jako mouchy v zimě. I idiot by poznal, že někoho hlídají."

,,Jak daleko se od nich drží?" zajímal se dál blonďák.

,,V obchoďáku sedí hnedka kousek od nich u stolu, když je volno. Pokud ne, ochomýtají se neustále kolem dveří. V parku je to jiné. Dělají, že kolem nich běhají jako sportovci, nebo si hrají na nějaký pár či skupinu lidí, která pořádá piknik v přírodě, venčí psa, jezdí na bruslích nebo na kole a tak."

,,Kolik jich je?"

,,V kavárně to jsou vždycky dva, v parku jich je samozřejmě víc,"

,,Takže nejlepší způsob, jak se s nimi setkat bude v kavárně," přikyvoval Naruto.

,,Nejspíš ano," souhlasil Hatake.

,,Jak to provedeme?" zeptal se Deidara.

,,Půjde tam Naruto a ty s Hidanem ho budete nenápadně hlídat, kdyby náhodou. Orochimaru a Sasori budou chodit po dolním patře obchoďáku, kdyby náhodou. Já s váma jít nemůžu." rozhodl Madara, protože by tak akorát spadl do pasti.

º•º•º

Druhý den, za pět minut čtyři, seděl Naruto už poměrně nervózní v kavárně obchodního domu. O dva stoly dál seděl Deidara s Hidanem, kteří se spolu nenuceně bavili, ale zároveň bystře hlídali v okolí. Měli na sobě odposlech, stejně jako Naruto.

Jakmile Naruto spatřil blonďatého muže a rudovlasou ženu držící ho za ruku, rozbušilo se mu srdce.

Když ho spatřili oni dva, jejich úsměvy se najednou roztáhly a Kushina k němu chtěla vyběhnout, ale Naruto jí naznačil, ať nespěchá. V poklidu k němu tedy přistoupili a sedli si na volné židle.

,,Naruto... Bože! Tak ráda tě vidím," Kushininy oči se zalily slzami.

,,Jak si nás našel?" zeptal se Minato, který do pláče neměl daleko.

,,Chci, abyste stáhli svědectví vůči Madarovi," zamračil se na ně Naruto.

Oba se na něj překvapeně podívali.

,,C-co? Jak... Jak o tom víš? Jak si nás našel? Už jsme se příští týden chystali domů." vydechla rudovlasá žena.

,,Mám své kontakty. Chci, abyste to svědectví stáhli."

,,Proč? Vždyť... Vždyť je to mafián Naruto, dlužíme mu ještě spoustu peněz! Můžeme být rádi, že tobě ani nám nic neudělal!" nesouhlasila žena.

Pod rouškou mafie [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat