31. Ne, opravdu jsem se nezbláznil, maminko a tatínku

2K 112 33
                                    

Tak tohle je poslední část, miláčci moji ^-^
Povídka dosáhla ještě před touto poslední částí přes 1.1 K přečtení a 335 vote! Moc moc moc děkuju! Jste vážně fantastičtí! <3
Snad se vám poslední část bude líbit :)

,,Už se nemusíš bát, všechno bude dobrý, už nemusíš předstírat," konejšila ho Kushina.

Naruto se zamračil. Copak ignorovali to, co jim před několika dny řekl? Myslel to smrtelně vážně.

,,Nic nepředstírám," zavrtěl hlavou.

,,Počkej... Ty si to jako myslel všechno naprosto vážně?" vydechl pořád dost nevěřícně Minato.

,,Ano. Každé slovo a ne, nezbláznil jsem se, jestli se chcete na tohle zeptat."

,,Počkej, Naruto, chci to slyšet pěkně od začátku... Co se stalo, když jsme odjeli?"

,,Nejdřív chci slyšet jednu věc, stáhli jste to svědectví?"

,,Ano," pronesli oba unisono.

,,Věříme ti. Sice to bylo docela těžké a byla v tom spousta handrkování a přetahování, ale nakonec jsme to vzali zpět, ale o tom, až později třeba." řekl Minato.

,,Fajn, děkuju. Moc si toho vážím."

,,Tak už povídej," pobídla ho Kushina a postavila před něj hrnek bez ouška s kouřícím čajem.

Naruto si povzdechl.

,,Když jste zmizeli, večer se tu zastavil Madara, chtěl splátku, neměl jsem na ní... Snažil jsem se vás hledat. Byl jsem u obou v práci. Nikdo nic nevěděl. A Madara se tu pak objevil znovu. Dal mi den na to, abych sehnal prachy. A... Já se fakt snažil, jenže mě prostě chytli a odvezli mě na policii, kde mě podrobili výslechu. Přišlo jim dost divné, že jsem nevěděl, kde mám rodiče. A najednou se tam objevil zase on, prý jako můj advokát. Dal mi na výběr. Buď mě zabije, nebo se stanu jeho osobním otrokem." naznačil uvozovky ve vzduchu.

Oba rodiče se zamračili.

,,Nakonec jsem s tím souhlasil... Řekl jsem si, že bych měl za svůj život aspoň trochu bojovat a ne se hnedka vzdávat. Vzal mě teda k sobě... Nejdřív jsem chtěl, aby po vás pátral a našel vás, ale nakonec jsem mu řekl, že ho nechci tímhle zatěžovat, ať se na to vykašle, že jste se na mě vykašlali první a nestál jsem vám ani za slovo."

,,To není pravda! Hledali jsme tě, ale ty jsi byl bůh ví kde!" vložila se mu do toho zamračeně Kushina.

,,Protože jsem pro nás sháněl žrádlo a peníze navíc, mami!" vyjel na ní vztekle Naruto zprudka.

Pak se nadechl a vydechl. Musel se uklidnit.

,,Promiň," omluvil se a sklopil hlavu.

,,Pokračuj," pobídnul ho Minato.

,,Dostal jsem vlastní pokoj, dostal jsem možnost studovat na jakýkoliv škole... Měl jsem... Měl jsem všechno, co jsem chtěl. Nepřišel jsem si jako jeho otrok a ostatní mi to jenom dokazovali. Chovali se ke mně... Uh, mile... I on. Nechtěl po mě ohledně sexu nic, dokud jsem se na to vlastně necítil." zrudnul, když o tom měl mluvit před vlastními rodiči, ,,A postupem času... Co jsme ho prostě trávili spolu... Jsem zjistil, že jsem se do něj zamiloval. Jo... Je mi jasný, že tady budete vykládat, že je to vrah a mafián a dealer a překupník a já nevím, co ještě. Vím o něm všechno, stejně jako on o mě a... A prostě... Miluju ho a nehodlám se ho vzdát." řekl pevně a rozhodnutě.

,,A tobě... Nevadí, že je o tolik starší?" polkla Kushina.

,,A? Na věku nezáleží ne? Je to jenom číslo." ušklíbnul se Naruto.

Pod rouškou mafie [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat