Naruto byl najednou šťastný jako ještě nikdy. Ano, můžeme polemizovat nad tím, že on mnoho štěstí ve svém životě nezažil, ale teď si troufal i přes to tvrdit, že nemůže být nic lepšího.
A Madara by možná nemohl míň, než souhlasit. Pocit štěstí, lásky a zamilovanosti necítil víc, jak jedenáct let a už pomalu zapomněl, jaké to vlastně je, než se mu tu objevilo tohle blonďaté stvoření s obličejem anděla a duší ďábla.
º•º•º
Následujících několik dnů pro ně bylo naprosto úžasných. Oddávali se sexu, společnému jídlu, společnému usínání a vstávání.
Naruto si nechával od Madary vyprávět různé mafiánské historky nebo dokonce jeho zážitky z minulých dob. Občas tomu sám nemohl uvěřit a přišlo mu to jako smyšlená báchorka.
Společně se smáli a užívali si života, co jen hrdlo ráčilo. Až nad Madarovým chováním Deidara, Sasori i Hidan a ostatní, co s nimi sdíleli život v sídle, kroutily nevěřícně hlavami.º•º•º
,,Ten kluk mu doslova zamotal hlavu," nevěřil Sasori.
,,Já vám, to říkal," ušklíbal se Deidara.
,,Ty říkáš spoustu věcí, že se divím, že ti huba neupadla," odvětil Hidan zamyšleně.
,,Ale zrovna do týhle jsem se trefil,"
,,Hele, není to Orochimaru?" vydechnul Sasori, když viděl přijíždět auto po příjezdové cestě.
Právě se svými společníky venku kouřil.
,,Vypadá to jako jeho auto, ale co tu chce? Se šéfem nic domluveného nemají, pokud vím," zamračil se Hidan.
,,Hm, skočím pro něj a povím mu, že je tady," rozhodnul Deidara a zvednul se ze židle na terase.
º•º•º
,,Orochimaru, co tu děláš?" vydechl Madara, když uvítal svého hosta v dolním pokoji a nalil mu skotskou do sklenky.
Naruto tam byl samozřejmě s ním. Madara ho už nějakou dobu zasvěcoval do jejich ,,rodiného podniku".
,,Týká se to rodičů tohohle kluka," kývnul Orochimaru hlavou k Narutovi, který se okamžitě napjal, ,,Vím, že jste mi řekl, abych to pátrání vzdal, ale zjistil jsem něco, co vás možná bude hodně zajímat,"
,,Mluv,"
,,Před ním ne,"
Naruto se zamračil.
,,Naruto, nech nás na chvíli o samotě," podíval se na něj Madara.
,,Ví něco o mých rodičích, snad mám právo to vědět, ne?!" vyhrknul pohoršeně blonďák.
,,Jdi ke mně, pak za tebou přijdu a všechno ti řeknu, slibuju,"
Naruto, ač opravdu nerad a stále zamračený, vstal ze židle a odešel. Ještě před tím, než za ním klaply dveře, obdařil Orochimara vzteklým pohledem.
,,No? Tak mluv,"
,,Tvoříte pár?" ušklíbnul se dlouhovlasý muž s podivnýma hadíma očima.
,,Dá se to tak říct," přikývnul Madara, jenž se nechtěl rýpat ve svém osobním životě.
Rozhodně se za něj nestyděl. Navíc, co on dělal, mohlo být každému u prdele.
,,Tak už ho asi dlouho tvořit nebudete," odvětil jakoby nic Orochimaru a posadil se naproti Madarovi.
ČTEŠ
Pod rouškou mafie [MadaNaru] ✓
FanfictionNarutova rodina se zadlužila do velké finanční částky Madarovi. Když Narutovi rodiče zmizely beze stopy, na mladého Naruta rázem padly všechny rodinné dluhy. Sedmnáctiletý chlapec neměl jinou možnost, než kývnout na Madarovou nabídku, aby se stal je...