6. Suigetsu

1.4K 103 35
                                    

Druhý den ráno po snídani se pro Naruta zastavil Hidan. Dneska ho čekala prohlídka po Madarově sídle, na kterou byl kupodivu mladý blonďák docela zvědavý.

º•º•º

,,Uhm, Hidane?" začal nervózně Naruto, když za nimi byla prohlídka vily a obrovské garáže, kde stálo několik opravdu velmi drahých aut a jedna limuzína, a vydali se na prohlídku prostorné zahrady.

,,Hm?" podíval se na něj rudýma očima a zapálil si cigaretu, se kterou si už chvilku pohrával v koutku úst.

,,Jakej je Madara vlastně... Šéf?" zeptal se zvědavě.

Včerejší poměrně příjemně strávený večer v jeho přítomnosti, mu nedával klidu. Pořád na to musel myslet. Takhle se přece mafián nechová, ne?

,,Jako šéf je dost drsnej," uchechtl se Hidan a potáhnul z cigarety, ,,Nesnáší chyby nebo špatně odvedenou práci. Uděláš chybu, následuje trest. Uděláš jich hodně, zabije tě. A když má špatnou náladu a ty mu doneseš ne moc dobrou zprávu, většinou to končí trestem taky. Hlavně nemá rád čmuchali a lidi, kteří mu dlouho vzdorují. Nesnáší taky, když mu někdo lže do ksichtu, to nemá rád asi nikdo." vyfouknul kouř.

,,Trestem?" Naruto se zajímal o to jediné slovíčko, které mu zajistilo nepříjemné mravenčení po zádech.

,,Dost si libuje v lámání končetin nebo bičování. Mám za to, že jednou někomu vyříznul i jazyk a vypíchnul oko. Párkrát někomu useknul i prst na ruce, jen tak, pro zastrašení ostatních."

Narutovi začínalo být trochu špatně.

,,Ale tohle není nic, oproti jeho metodám výslechu," zasmál se Hidan.

,,M-m-metody výslechu?"

Naruto chvíli přemýšlel, jestli to chce vůbec vědět.

,,Víš, jak se provádí mučení s krysou a železným kbelíkem?" podíval se na něj Hidan významně.

Naruto přikývnul. Cítil, jak se vnitřně oklepal.

,,Tak tohle je třeba jeho oblíbená metoda. Samozřejmě začíná zlehka, víš jak. Nechce hned, aby ti krysa vyžrala tunel do těla, to pak není moc zábava. Většinou začíná típaním cigaret o tělo, zmiňované sekání nenechavých prstíku, vyřezávání kousku masa, vytrhávání nehtů, občas se tam mihne i týrání elektrickým proudem nebo taky to že ti hodí přes nos a pusu hadr a začne ti do obličeje lít vodu. Nehledě na to, že má občas chuť vytrhnout někomu kleštěma pár zubů... Je toho hodně." mávnul nad tím rukou, jako kdyby se právě bavili o tom, jaké je venku hezké počasí.

Narutovi začalo být opravdu špatně.

,,Rád se vyžívá v mučení lidí, ale to ostatně skoro všichni tady. Výjimkou je třeba Deidara, je to taková nafintěná nanynka. Ten dává prostě přednost tomu, když ti vyletí mozek z hlavy." uchechtnul se Hidan.

,,Jo... Neměl jsem se na to ptát," vydechnul znechuceně Naruto.

Hidan se tiše rozesmál.

,,Je dobře, že ses na to zeptal, kluku, aspoň víš, co tě čeká, když budeš zlobit," spiklenecky na něj mrknul.

Naruto nasucho polknul.

,,Ale jinak je to, musím uznat, fajn chlap. Když se zrovna nejedná o nějakej kšeft nebo nemá v zálusku někoho utýrat, tak je s ním příjemná řeč. Dokáže být fakt dobrým a uvolněným společníkem. Člověk by pak nikdy nepředpokládal, že on je boss. Občas se prostě k nám všem chová jako k sobě rovným."

Pod rouškou mafie [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat