12. Přemýšlej!

1.3K 89 27
                                    

Naruto se po příjemně stráveném odpoledni s Nerem rozloučil a nastoupil k Deidarovi do auta. Tentokrát si sednul vedle něj a ne dozadu. Slíbili si s Nerem, že až to bude možné, tak domluví setkání s jeho otcem, protože Naruto by si opravdu moc rád poslechnul nějaké ty případy, které se odehrály. A hlavně se ho chtěl opatrně zeptat na spoustu věcí.

,,Tak jak to šlo?" vytrhl ho ze zamyšlení Deidara.

,,Jo, v pohodě. Je to fajn kluk."

,,Máme prý zajet pro ty školní pomůcky, co máš na seznamu."

,,Nemám u sebe peníze,"

Deidara protočil očima.

,,Šéf řekl, že je to samozřejmě na něj,"

,,Nechci, aby za mě něco platil," zavrčel Naruto a založil si ruce na prsou.

,,Co ti přelítlo přes nos? Mimoto... Sasori se mi zmiňoval, že jsi byl u šéfa přes noc," významně na něj mrknul.

,,Nic nebylo," zavrčel Naruto.

,,A proto seš našpulenej jak kakabus?" rozesmál se Deidara.

,,No to teda rozhodně ne!"

,,Tak co ti najednou hrabe?"

,,Nech to být, to je fuk," zavrtěl hlavou Naruto a začal se bavit tím, že se díval z okna.

Deidara si ho změřil rychlým zkoumavým pohledem, než se zase plně soustředil na provoz v ulicích.

º•º•º

Po nákupech se Naruto opět ocitnul v pokoji sám. Bylo teprve šest hodin, do večeře a do setkání s Madarou poměrně dost času. Vybalil si všechny nakoupené věci a z nudy začal nadepisovat sešity do školy a podepisovat si knihy.

To, že Nerův otec dělá u FBI, ho na jednu stranu dost vystrašilo, ale na druhou stranu v tom viděl možnost úniku odsud. Musel Nerovi nakecat, že i on by se chtěl dostat do těchto soukromých složek, aby ho posunul k tomu, že je bude chtít seznámit. Pak by to mohlo vyjít. Naruto si říkal, jestli je tohle vlastně jenom štěstí, osud nebo blbá náhoda, že ho poznal.

,Nebo taky past,' zapřemýšlel blonďák najednou a zamračil se.

Vážně by byl Madara tak podlej, aby nasadil do školy nějakého svého člověka, který by vyzkoušel to, jestli je nezradí v prvním momentě?

,Jenže Nera spolužáci i učitelé přece znají. Je kravina, aby byl nasazenej... Navíc Madara nevěděl, co si za školu vyberu... Nebo je nasazená celá třída... Ne, kravina, přestaň být paranoidní, Naruto.'

Jenže ho Nero znal sotva den a už ho zval na kafe. Copak neměl jiný kamarády, se kterými by mohl trávit čas po škole? 

,Prostě mi chtěl asi jenom ulevit v tom, že jsem tam nový. Asi abych líp zapadnul a našel si kamarády. Mám se o tom Madarovi zmínit? Že jsem ve třídě s klukem, jehož táta pracuje u FBI? Ne... Proč bych mu měl zachraňovat zase prdel. Nemá ke mně žádnej citovej vztah, takže asi tak.' ukončil nakonec svoje přemýšlení Naruto.

º•º•º

Aniž by se nadál, už seděl v jídelně a večeřel. Byl tam sám, což mu tentokrát nevadilo. Rejpal se ve šťouchaných bramborách a mačkal je doslova na kaši. Celý tohle tady bylo prostě divný. Všichni tady byli divný. Deidara, Sasori, Hidan i Madara. Obzvlášť ten. Byl na něj vážně naštvanej za to, co mu ráno řekl.

,Proč mě to ale sakra jako trápí?'

Blonďák měl toho přemýšlení už dost. Chtěl prostě vypnout. Zarazit aspoň na chvíli tok myšlenek. Byl rád, že dneska byl pátek a on zítra nikam nemusel. Udělá si příjemný volný den. Zabaví se tak moc, aby nad nikým a nad ničím nemusel přemýšlet až do večera.

Pod rouškou mafie [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat