Naruto se nakonec do školy vydal opravdu až v pátek. Jeho obličej vypadal už poměrně lépe. Fialovomodročervené skvrny se pomalu přeměňovaly na žlutozelené a proto nebylo tak těžké je překrýt Deidarovým make-upem.
,,Jsi narazil do dveří nebo co?" uchechtl se Nero.
Byl zřejmě dost všímavý, i přes to, že si Naruto několikrát kontroloval obličej v urcátku.
,,Trošku jsem se popral," ušklíbnul se Naruto a vlastně vůbec nelhal.
,,Co se stalo?" zeptal se ho starostlivě hnědovlásek.
,,Ále, jeden týpek mě napadnul a... Chtěl mě okrást. Hold měl smůlu." určitě se mu nebude svěřovat s tím, že se ho pokusil někdo znásilnit.
A už vůbec ne, že to byl policií hledaný násilník a vrah.
,,Respekt kámo, že si se jen tak nedal," poplácal ho jemně po zádech, ,,Mimochodem, když už jsi konečně tady, máš dneska po škole čas?"
,,Jasně, proč?"
,,Táta bude doma, tak tě chci pozvat k nám,"
Narutovi se najednou rozbušilo srdce.
,,Dobře, tak vyrazíme po škole k vám," usmál se Naruto.
º•º•º
,,Moc rád tě poznávám, Naruto," vysoký svalnatý chlapík s příjemným úsměvem ale drsnými rysy mu podával ruku.
,,Mě taky, pane Yutarashi," usmíval se Naruto.
,,Tak se pojďme posadit, do obýváku, máma už nám tam nachystala nějaké občerstvení," pozval ho dále do domu.
Naruto ho následoval.
,,Tak, Nero mi povídal, že by ses rád dal k policii, je to pravda?" vyptával se za pochodu pan Yutarashi.
,,No, ano, pane... Rád bych dopadával lidi, kteří porušují zákon," přikývnul Naruto.
,,A co tě k tomuhle přesvědčení vedlo? Tohle se snažím natlouct do svého syna už kolik let," smál se muž příjemným hlasem.
Naruto pokrčil rameny.
,,Než jsme se přestěhovaly s našima do Tokya, bydleli jsme v Kjótu. Tam se to prostě jenom hemžilo dealery a násilníky. Nelíbilo se mi, jak jim všechno prochází a jak někteří policisté předtím zavírají oči." vysvětlil lživě.
,,To chápu. Spousta policistů za nějaký příplatek sklouzne k tomu, že zavřou před zločinem oči." přikývnul souhlasně hlavou, ,,No myslím si, že bych vám mohl říct jeden případ, který se teď odehrál," zamyslel se.
Nero i Naruto zbystřili. Nero rád poslouchal případy, ve kterých jeho otec proplouval, ale dělat tohle povolání mu prostě nebylo po chuti.
,,Nero, tobě už jsem o tom kdysi říkal, mluvili jsme o tom spolu. Jednalo se o toho násilníka a vraha, co zabil a znásilnil dvanáct dětí."
V Narutovi lehce hrklo a polil ho pot. Asi tahle schůzka nebyla úplně nejlepší nápad.
,,Vzpomínám si," kývnul hnědovlásek.
,,Přišel se sám udat,"
,,Vážně?"
,,Jo, jenže nejzajímavější na tom bylo, že mu někdo ufiknul ehm vy víte, co mám na mysli," pohledem sklouznul na svůj rozkrok.
,,Jako že mu někdo ufiknul péro?!" vyhrknul Nero se smíchem.
,,Nero!" napomenula ho jeho matka okamžitě a omluvně se podívala na zrudlého Naruta.
ČTEŠ
Pod rouškou mafie [MadaNaru] ✓
FanfictionNarutova rodina se zadlužila do velké finanční částky Madarovi. Když Narutovi rodiče zmizely beze stopy, na mladého Naruta rázem padly všechny rodinné dluhy. Sedmnáctiletý chlapec neměl jinou možnost, než kývnout na Madarovou nabídku, aby se stal je...