4. Pravidla jsou platná a neměnná

1.4K 94 38
                                    

 ,,Tohle bude odteď tvůj pokoj," otevřel mu Madara jedny z mnoha dveří v přepychové vile ve spodním patře, ,,Až bude čas, zařídíš si to tady dle vkusu, teď pojď se mnou, je na čase probrat naše pravidla," pobídnul ho, aby ho následoval.

Naruto měl jenom pár vteřin na nahlédnutí do pokoje. Už teď ale viděl to, že jeden tenhle pokoj je snad stejně velký jako jeho bývalý byt, který obýval spolu s rodiči. Nebyl jediný, kdo Madaru následoval. Za ním šli další dva dobře stavění muži v obleku a černých brýlích. Vypadali jak nějací agenti FBI. Narutovy nepatrně zacukaly koutky.

º•º•º

,,Sedni si," poručil tichým pevným hlasem Madara a usednul do křesla u konferenčního stolku.

Přehodil si nohu přes nohu a ruku si položil na opěrku. Za něj se postavili ti dva muži. Stoprocentně byli ozbrojení. Proč jinak by za ním chodili jako slepičky za kohoutem?

Naruto se posadil naproti němu.

Madara ladně nalil do dvou nízkých sklenek nějakou zlatavou tekutinu ze skleněné karafy. Jednu si nechal v rukách a druhou posunul k Narutovi.

,,Nepiju," zavrčel blonďák.

Madara to nekomentoval.

,,Takže," protáhnul a uvelebil se pohodlněji v křesle, ,,chodíš někam do školy?"

,,Ne, nebyli na to peníze,"

,,Fajn, takže začneš. To zařídíme, přece nechceš bejt do konce života nevzdělanec... Netrpíš nějakou chorobou, bereš nějaké prášky?"

,,Vypadám snad na to, že mám nějaký filcky, protože jsme žili skoro na smetišti?!" vypěnil vztekle Naruto a zatnul pěsti.

Starší muž se usmál.

,,Filcky nemám zrovna na mysli... Mám na mysli, jestli netrpíš třeba cukrovkou, nebo astmatem, nebo tak nějak."

,,Ne,"

,,Alkohol tedy ne, drogy?"

Naruto se musel ušklíbnout a zavrtěl hlavou.

,,Kde bych na to asi vzal,"

,,Sexuální choroba?"

Naruto zrudnul a Madara pochopil.

,,Takže panic, zajímavé... Velmi zajímavé," jeho úsměv se protáhnul ještě víc a Naruto cítil, jak mu po zádech stéká pot.

,,Každý večer, počínaje dneškem, pokud neřeknu jinak, v osm hodin budeš čekat u mě v obývacím pokoji, kam tě vždycky odvede jeden z mých mužů. Tam si pak řekneme, co bude následovat. Než nastoupíš do školy, nastuduješ si přesně, co budeš říkat na vtíravé otázky o tvém životě. Vymyslíme ti novou minulost. Zmíníš se, že bydlíš tady, zabiju tě. Půjdeš odsud na policii, zabiju tě. Pokusíš se zdrhnout, potrestám tě. Pokusíš se zdrhnout podruhé, zabiju tě. Je to jasné?"

Naruto nervózně přikývnul.

,Do čeho jsem se to uvrtal, ttebayo?! Měl jsem radši chcípnout rovnou!'

,,Po škole, do které tě bude vozit jeden z mých řidičů, budeš mít do osmi hodin volno. Dělej si, co chceš. Choď si po městě, najdi si kamarády, je mi to jedno, ale v osm hodin budeš prostě tady. Jestli ne a nikdo nedostane nějakou zprávu, najdu si tě a potrestám... Máš možnost chodit po celém pozemku. Hidan," kývnul na jednoho z těch mužů, ,,tě tu provede a ukáže ti, kde co je. Sem, do této místnosti, ale nikdy nelez, pokud ti to nebude nařízeno."

Pod rouškou mafie [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat