BÖLÜM:5

90 16 1
                                    

Herşey normal bir şekilde devam ediyordu. Saat sabahın 8'i olmuştu. Bütün çocuklar uyanıp yemekhaneye doğru yola çıkmıştı. Buna Deborah,Shen ve Jiang da dahildi. Yemekhaneye doğru giderlerken kendi aralarında sohbette ediyorlardı. "Abi sence yapabilirmiyiz? Yani sencede güçlenebilirmiyiz. Ya bu tüm gördüklerimiz bir rüyadan ibaretse. O zaman ne olacak." Endişeli bir şekilde Shen Deborah'a sormuştu."Shen bu dediklerinin çok düşük bir ihtimal olduğunu düşünüyorum. Hatta yok denecek kadar bir ihtimal veriyorum. Çünkü yorganımızda ortaya çıkan iki kağıt benim için yeterli kanıtı ortaya sürüyor. Güçlenebilirmiyiz konusuna gelince,evet buna inanıyorum şu zamana kadar isteyipte yapamadığımız çok az şey oldu bunu sende biliyorsun." Yine teşvik edici ve moral verici bir konuşma yapmıştı Deborah.

Jiang ise "Abime sonuna kadar katılıyorum. Hem o adamı düşün küçük bir köyde yaşayan aciz bir çocuk olmasına rağmen bu kadar güçlenmiş. Ben inanıyorumki biz ondan çok daha fazla güçlenebiliriz. Fakat bunun için bence sürekli birbirimizi desteklememiz gerekiyor." Şuan ortada dönen muhabbet hiç altı yaşındakilerin ortaya attığı bir muhabbete benzemiyordu.

Üçlü düşünceli bir şekilde yemekhaneye gelmişlerdi. Bugün ilk defa yiyecekleri bir kaç yemek vardı. Tabldotlarına yemekleri koyup bir masaya geçmişlerdi. Yemeklere övgüler yağdırırlarken yanlarına bir çocuk geldi . Ve şansa bakın ki bu çocuk dün kağıdı okurken ustalarının uyumadığını belirttiği çocuktu. "Sizi bu sabah duydum güçlenmekten bahsediyordunuz ne güçlenmesi bana da anlatın." Çokta hoş olmayan bir üslup ve sorgulayıcı bir sesle sordu ve yanlarına oturdu.

"Sana bundan bahsetmek zorundaymışız gibi konuşma hakkını nereden buldun." Deborah çocuğa çocuktan daha sert bir üslupla konuşmuştu. "Eğer bana neler olduğunu anlatmassanız Ling teyzeye herkesten gizli birşeyler planladığınızı anlatırım. Ve o zaman herkese anlatmak zorunda kalırsınız. Ki bu kadar gizli birşeyin sonunun böyle olmasını isteyeceğinizi sanmıyorum." Yaklaşık 9-10 yaşlarında görünen bu çocuk Deborah,Shen ve Jiang'a şantaj yapıyordu. Bunları duyunca hepsi aşırı sinirlenmişti.

"Eğer sana neler olduğunu anlatacağımızı sanıyorsan yanılıyorsun." Jiang sinirle konuşmuştu. Elinde olsa şu an karşısında duran çocuğu tek yumrukla bayıltırdı."Peki o zaman,ben Ling teyzenin yanına gidiyorum." Deyip toparlanmaya başlamıştı. Tam gidecekken Shen "Tamam dur gitme herşeyi anlatacağım. Ama herşey aramızda kalacak. Anlaştık mı?" Çocuğu bunları diyerek durdurmuştu."Tamam söz veriyorum hiç kimseye söylemeyeceğim." Hevesli bir şekilde tekrar sandalyeye oturmuştu.

Bu sırada Deborah ve Jiang Shen'e sinirle bakıyorlardı. Adeta gözleriyle Shen'e "YAPMA"diyorlardı. "Abi biliyorum bunu yapmam çok riskli ama herkesin önünde de söylersek daha kötü bir duruma düşebiliriz." Diye açıkladı Shen. Deborah ve Jiang da başka seçeneklerinin olmadığını anlamıştı. Bu yüzden ikisi de sessizliğe büründü.

"Tamam şimdi iyi dinle bundan 1-2 yıl önce Taslur 10 yaş ve üzerine zinde kalmaları için bir çalışma programı vermişti. Hatırlıyormusun?" Shen hiç belli etmeden güzel bir yalan uydurmuştu. Hem de çok profesyonelce söylemişti bunu. Çocukta bıkkınlıkla "Hatırlıyorum da bunun konumuzla ne ilgisi var?" Dedi. "İşte o çalışma programını Jiang herkesten gizli bir şekilde 10 yaşından büyükler yaparken izlemiş ve öğrenmiş. Şimdide biz güçlenmek için bu programı yapmaya karar verdik." Çocuğa yalan söylediğini hiç çaktırmadan bunları söyledi. "Sessiz kalacağına söz verirsen ve istersen sana da bu programı öğretebiliriz. Ne dersin abicim." Shen'i bu halde gören Deborah her an daha fazla şaşırıyordu. Tabi bunu dışarı belli etmeden yapıyordu.

"Bilmem sence vermelimiyiz ne de olsa Jiang bunları öğrenebilmek için kendisini tehlikeye attı. Eğer çok istiyorsan verebiliriz yine de sorun olmaz,tabi hiç kimseye söylememen karşılığında." Hayal kırıklığına uğrayan çocuk "Siz gerçekten çok aptalsınız,herkesten sakladığınız açıklaması çok zor olan 'büyük'sır bu muydu yani? Ayrıca programa falan da gerek yok size afiyet olsun." Deyip homurdanarak yanlarından kalkıp gitmişti.

ÖZGÜR RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin