BÖLÜM:8

109 13 10
                                    

"Deborah..."

"Shen..."

"Jiang..."

Enerji merkezine girmiş olan üç küçük varisine bu sefer ayrı ayrı seslenen Jue Shiao devam etti.

"Size hazırladığım bu küçük sınavda kardeşlerini terk etmediğin ve pes etmediğin için yetişim yapmaya ayrıca benim oluşturduğum tekniği kullanmaya hak kazandın." Bütün kardeşlere ayrı ayrı seslensede hepsi aynı cümleyi işitti. Bu cümleyle birlikte hepsi teşekkür edip dinlemeye devam ettiler.

"Deborah sen zaten tekniği kullandın. Biliyorum çok acı verici oldu,eğer yapamayacağını düşünüyorsan başka bir teknik vereceğim. Ama unutma diğer vereceğim teknik daha düşük rütbeli ve bundan daha az acı çekeceğinin garantisini veremem. Üstelik yetiştirici yolunda acısız güçlenmek demek güçlenmemek demek. Bunu asla unutma." Ustası bilge bir sesle Deborah'a söylemişti. Deborah'sa "Usta teşekkür ederim her şey için siz olmasaydınız bugün kesinlikle hepimiz ölmüş olurduk. Ve ben bu tekniği çok sevdim usta,tam benlik bir teknik. Üstelik bu teknik varken bir nevi ölümsüzüm." Deyip salakça bir gülümseme bırakmıştı.

"Shen sana verdiğim teknik DİNAMİK VİZYON OYUNU. Bu teknik rakibinin sinir sistemindeki elektrik akışlarını görmeni ve onları kontrol edebilmeni sağlar. Tabii ki bu tekniği geliştirmek en az ağabeyin Deborah'ın çektiği kadar acı çekeceğin anlamına geliyor. Çünkü bu tekniği geliştirmek için beyninin kapasitesini geliştirmen ve bilinçsel dokunuşunu güçlendirmen gerekiyor. Bu tekniği ilk uygulamaya başladığın sıralarda önce VİZYON gerekiyor. Bu canlının sinir sistemini görmen gerektiği anlamına geliyor. Sonraki aşama yani OYUNU kısmını geliştireceksin. Biliyorum teknikte anlamadığın kısımlar var. Ve bunları sana ben anlatmayacağım arkanda ki kitapta her şey yazıyor. " Deyip sesi kesilmişti. Shen de boşluğa doğru seslenip teşekkür edip kitabın kapağını hiçbir zorlanma olmadan açmıştı.

"Jiang sana verdiğim teknik bir vücut geliştirme tekniği. İsmi AZULET YILDIZIN RAFİNESİ. Bu teknik kainattaki en iyi vücut geliştirme tekniği. Bu teknik bütün vücut geliştirme tekniklerinden çok daha farklı. Bu teknik azulet yıldızının uğursuz qi sini kullanır. Bu tekniği kullanırken acı hayatından asla gitmeyecek. Acının olmadığı vakitlerde kendini eksik hissedeceksin. Ve bu acıyı basit bir acı olarak düşünme bugün abinin yaşadığı şeyler hem kendisi hem de sizin için fazlasıyla basit olaylardı. İleride bu tür acılar sizin için çok basit kalacak. Bu yüzden şimdiden söylüyorum. Eğer yapamayacaksan uyandığın da kardeşlerinin uyumasını bekle sonrasında bir köye yerleş ve köyünde acı çekmeden yavaş bir şekilde sana verdiğim tekniği arkandaki kitaba bakarak kullan. Bu şekilde bile bu teknikle dünyanın en güçlüsü olabilirsin." Ustası sonlara doğru artan sesiyle Jiang'a söylemişti. Fakat dinleyen herkes ufak bir kızgınlık hissedebilirdi. Bunu Jiang da anlamıştı. "Usta nasıl bir yanlış yaptım size karşı bilmiyorum ama bu dedikleriniz benim için şıklar arasında bile yok. Böyle bir şeyi düşünmemiştim. Ve kardeşlerim,onları terk edebilmem için beni öldürmeniz gerekiyor. Şu an bu dediklerinizle bana karşı küçük bir şüpheniz olduğunu hissettim. Ve inanın bana bu şüpheyi aklınızdan çıkarmak için elimden gelen her şeyi yapacağım." Ustasının gitmiş olduğunu bilse de bağırarak boşluğa doğru haykırmıştı. Bu konuşmayla birlikte yetişime olan ilgisi ve hırsı kesinlikle çok daha fazla arttı.

Belirsiz bir süre sonra 3 küçük çocuk gözlerini açmış ve şaşkın gözlerle etrafa bakıyorlardı. Çünkü hava kararmıştı. Çok uzun süre enerji merkezinde kalmadıklarını düşünüyorlardı. Enerji merkezine girdiklerinde sabahın biraz geç saatlerindeydiler. Ama enerji merkezlerine girdiklerinde öğle vakti bile olmamıştı.

ÖZGÜR RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin