•*.༄▢♫.*•
Le szeretném szögezni, hogy sosem írtam még ilyet, nem is tervezek sokszor, de ebben a sztoriban mindenképpen szerettem volna legalább egy ilyen jelenetet. Remélem nem lett annyira gagyi és valamennyire élvezhető lesz számotokra. Jó olvasást! (:
[________________________]
Jimin POV.
Ahogy beértünk a szobába, Jungkook ismét magához húzott, s ajkaimra tapadt, így botorkáltunk el az ágyig, aminek puha matracára lökött. Felém mászott, és most kulcscsontomat vette célba, azt halmozta el nedves csókokkal. Kezeim felfedezőútra indultak, és benyúltam pólója alá, majd hasfalát kezdtem el simogatni.
Nem sokkal később Jeongguk már póló nélkül volt, így én következtem. Felültem, majd lekaptam magamról a felsőmet, illetve a gatyámtól is nagyon jó lett volna már megszabadulni, hiszen kezdett elég szűkös lenni. Végignéztem partnerem testén, majd nyelvemmel végigszántottam alsó ajkamon. Rohadtul nem helyes, amit mi ketten csinálunk, de nehéz lett volna már leállni, mikor már mind a ketten kellően izgalmi állapotban voltunk. Ez nem az első alkalmam, hogy férfival fekszem le, volt már egy kapcsolatom a karrierem elején, de annak is hamar befellegzett, hiszen kapcsolatunk kitudódott.
A másik pillanatban már a gatya sem volt rajtam, Jungkook pedig lábaim között térdelt. Belső combjaimat puszilgatta és simogatta felváltva, ami nekem kész szenvedés volt. Türelmetlenségemben az előttem térdelő haját kezdtem markolászni, hogy csináljon már végre valamit. Vette a célzást, s megfogta az alsónadrágom korcát. Megemeltem kicsit a fenekemet, hogy könnyebb legyen neki. Farkam egyből visszacsapódott hasfalamra, amitől nem kissé jöttem zavarba, hisz most tudatára adtam, hogy mennyire felizgultam tőle. Fejemet hátravetve eresztettem ki egy öblös nyögést, mikor elmerültem forró szájüregében.
Fejét lassan mozgatta eleinte, én pedig eszemet vesztve nyögdécseltem, mint egy ribanc. Már majdnem a szájába élveztem, mikor kiengedett formás ajkai közül, én pedig ködös tekintettel néztem le rá. Felállt, majd lekapta magáról nadrágját a boxerével együtt, mire kitágult szemekkel, hatalmasat nyeltem. Hogy fog az belém férni? Alsó ajkamat beharapva mértem végig -a mai napon már sokadjára- az előttem álló, kellően izmos testét.
- Most te jössz, Picúr -közölte mély hangon. Csiga lassúsággal emelkedtem fel az ágyról, majd Jungkook elé térdeltem, s kis kezemmel ráfogtam férfiasságára. Lassan elkezdtem mozgatni rajta kacsómat, majd hirtelen felváltottam a kezemet a számmal. A hirtelen váltás miatt, egy hatalmasat nyögve vetette hátra a fejét. Velem ellentétben, ő nem markolászta a hajam, csupán tenyerét ráhelyezte a fejem tetejére, és mocskos megjegyzéseket fűzött a "munkámhoz." Nem sokkal később közölte, hogy másszak az ágyra, én pedig készségesen tettem, amit mondott.
A józan eszem már rég elment jó messzire, s négykézlábon, fenekemet kitolva vártam, hogy csináljon valamit. Nem váratott meg sokáig, mivel mögém sétált, és tenyereit félgömbjeimre helyezte. Először csupán simogatta őket, aztán a simogatás átment markolászásba, majd csapásokba is.
Minden csapásnál egy nyögés hagyta el a számat, az övét pedig ismét perverz megjegyzések. Éreztem, hogy az ütések biztosan nyomot fognak maguk után hagyni, de ez a legkevésbé sem érdekelt. Két ujját szám elé tartotta, mire én hezitálás nélkül kaptam be azokat, s kezdtem el szopogatni őket, mintha nyalókák lennének. Hamarosan kihúzta ajkaim közül ujjait, majd körözni kezdett rózsám körül. Megéreztem magamban első ujját, ami kicsit kellemetlen volt, de nem kibírhatatlan. Második, majd harmadik ujját is nem sokkal az első után használatba vette. Ki be húzogatta azokat, ollózott, miközben én a sarkon lévőket megszégyenítően nyögdécseltem. Időközben farkamra is rámarkolt, és kezeivel kényeztetett.
Kihúzta belőlem mind a három ujját, majd felállt mögülem.
- Van nálad gumi? -néztem hátra rá kipirult arccal.
- Szerinted eljöttem anélkül? -nevetett fel halkan, majd táskájában kezdett el kutakodni. Mikor megtalálta azt, amit keresett, visszasétált mögém, majd a kis zacskót feltépve görgette magára az óvszert. Bepozicionálta magát, majd egy lökéssel bennem is volt. Egy sikítás hagyta el a számat. Eleinte fájdalom uralkodott bennem, de egy kis idő után annak a helyét átvette egy euforikus érzés. Mikor megszoktam a méretét, megmozdítottam a csípőmet, ezzel jelezve neki, hogy mozoghat. Azonnal vette az adást, és nem gyors, de nem is lassú mozgásba kezdett. Sóhajaink, nyögéseim és magas sikolyaim, illetve Jungkook morgásai töltötték be szobát. Egyszer-kétszer még rácsapott fenekemre, majd pozíciót változtattunk, így Jungkook volt alul, én pedig rajta ültem. Én irányítottam, ami jobban tetszett.
- Kurva jó vagy, Jimin.. -markolt rá csípőmre, s gyorsabban kezdett el mozgatni a farkán. Mindketten már a határainkat súroltuk, s alig pár másodperccel a megszólalása után elélveztem a hasára, ő pedig engem követően a gumiba. Lihegve emelkedtem fel róla, majd csuklottam össze az ágyon. Még vár ránk egy fürdés is.
A mellettem fekvő hamarabb magához tért, így az ágyról felállva kapott fel engem, majd a fürdőbe mentünk, ahol megmosakodtunk. Pontosabban, engem ő mosott meg, hiszen belőlem a lelket is... Igen, tehát a lelket is kibaszta belőlem, tehát nem hogy fürdeni, de még állni sem volt energiám.
Tisztálkodás után letett engem a szobában található fotelbe, míg ő lecserélte az ágyneműt, s a koszosat kivitte a szennyestartóba. Közel voltam ahhoz, hogy ülőhelyzetben elaludjak, de Jungkook még időben kapott fel, s tett át a puha matracra, a még annál is puhább párnák közé. Nem sokkal később ő is bevetődött mellém, majd egyik karjával átkarolta a derekamat.
- Szeretlek, Jimin. -puszilta meg a tarkómat, én pedig próbáltam úgy tenni, mintha már jó mélyen aludnék, és nem hallottam volna semmit. Nem válaszolhattam neki, nem lehet. Sajnálom, Jungkook.
•*.༄▢♫.*•
20/04/22
YOU ARE READING
𝐦𝐢𝐥𝐤𝐲𝐰𝐚𝐲 | ✓
Fanfiction❝-Legyen a címe Milkyway. ❞ ❝-Miért Milkyway? -Mert a galaxis olyan végtelen, mint az irántad érzett szerelmem. ❞ - férfi terhesség! - jikook