십오.

1K 100 16
                                    

•*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

•*.༄▢♫.*•

[________________________]

Jimin POV.

- Jimin-ah! - hallottam meg a kiabálást - A fürdőben vagy? - kérdezte.

- Igen! - amint válaszoltam, már ki is vágódott az ajtó, mire ijedtemben ugrottam egyet, és centiken múlott, hogy nem nyomtam ki a szemem a sminkecsetemmel. Tegnap este beszélgettünk, és Jungkook megkért, hogy menjek el vele ma a szüleihez, hiszen még úgysem találkoztam velük, és szeretnék megtudni, hogy kivel is dolgozik együtt a fiuk, ezért kikentem magam egy kicsit. Még nem öltöztem fel, sőt nemrég léptem ki a zuhanykabinból, s csupán egy törölköző fedte az alsófelemet. - Az isten szerelmére Jeongguk, hogy nem vagy képes kopogni! - tettem le idegesen az ecsetet.

- Úgy csinálsz, mintha nem láttalak volna még ruha nélkül! - jött mögém és karolta át hátulról a derekamat - Ne haragudj - duruzsolta, majd a fülem mögé adott egy csókot, utána pedig a nyakamat vette célba.

- Ne csináld most ezt, a szüleidhez készülünk - próbáltam eltolni magamtól.

- Szerintem pont nem fogja őket érdekelni, ha késünk egy kicsit - dörgölte ágyékát fenekemnek. Egy sóhajtást követően lehámoztam derekamról a kezeit, majd mivel már készen voltam nagyjából mindennel a fürdőben, elindultam a hálóba, hogy felöltözhessek normálisan.

- Mi volt olyan fontos, hogy rám kellett rontanod? - vettem fel egy fehér, bő pólót, majd egy fekete bőrnadrágot.

- Felrobbantottuk a közösségi oldalakat - dobta magát hanyatt az ágyon. - Komolyan mondom, mindenhol a koncertek dátumait látom, ahová csak fellépek. Én mondom, hogy szuperek leszünk.

- Én még nem nyúltam ma a telefonomhoz, tehát nekem mondhatod - sétáltam oda hozzá, majd beleültem ölébe, mire egyből felegyenesedett.

- Hát te? - fúrta tekintetét az enyémbe. - Kinek öltöztél ki ennyire? - markolt bele a fenekembe, mire egy apróbb, elfúló nyögés szökött ki az ajkaimon.

- Mivel a szüleidhez megyünk, jó első benyomást szeretnék kelteni - közöltem.

- Ha valóban így jössz, ne csodálkozz, ha előttük duglak meg az ebédlőasztalon - harapott rá az alsó ajkamra, én pedig mellkasára csaptam.

- Hülyegyerek - szálltam ki az öléből.

[..]

- Ne izgulj - mosolygott rám biztatóan, miután megnyomta a csengőt. Egy nagy, szép ház előtt álltunk, amiben valószínűleg a szülei laknak.

- Ggukie! - jelent meg az ajtóban egy vékony, csinos és fiatalosnak tűnő nő - Hát itt vagytok! - sietett oda a kapuhoz, amit kinyitott, és be is terelt minket azon. A mellettem állót jól megölelgette és szanaszét puszilgatta az arcát, miközben közölte vele, hogy milyen rég nem találkoztak, és hogy egyre helyesebb lesz.

- Biztos te vagy Jimin - fordult ezúttal hozzám. Én egy szerény mosolyt követően bólintottam - Megölelhetlek? - kérdezte kedvesen, miközben kicsit széttárta a karjait. Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam. Minden más kérdésre számítottam, de erre pont nem. Miután "engedélyt adtam" neki, egyből szorosan karjai közé zárt. Hajának illata az eperéhez volt hasonlítható, ölelése pedig szoros és biztonságot nyújtó volt. Kezeimet vékony dereka körül kulcsoltam össze, és élveztem azt a néhány pillanatot, amíg az ölelés tartott.

- Gyertek menjünk be, apád már vár, illetve az étel is készen van - fordult ismét fia felé, majd elindult befelé. A ház belülről otthonias és letisztult volt. A konyhába érve megpillantottam egy férfit, aki bizonyára Jungkook apja lehetett. Felállt, majd kezet fogtunk és kérdezgetni kezdett az együttműködéssel kapcsolatban, én pedig szívesen válaszolgattam neki. Idő közben párom anyukája megkért minket, hogy segítsünk hozni a tányérokat, amit szintén szívesen megtettem.

Az ebéd nagyon jó hangulatban telt el, nevetgéltünk és beszélgettünk sok dologról, de javarészt engem kérdezgettek. Nem láttam annak jelét, hogy tudnák, hogy mi nem csak munkaviszonyban vagyunk egymással, de nem is akartam elárulni nekik, hiszen az nem az én dolgom. Miután végeztünk, felajánlottam, hogy segítek elpakolni, de közölték, hogy inkább videójátékozzunk, vagy csináljunk valami mást. Jungkook készségesen ragadta meg a csuklómat, és szó szerint, elráncigált a szobájáig. Mikor beértünk oda, hevesen az ajkaimra tapadt, mire én meglepetten kapaszkodtam meg a vállaiban, mivel majdnem elestem a hirtelen lendülettől.

- Mit csinálsz, Jungkook? - kérdeztem szaporán lélegezve, miután eléggé megtépázta a párnácskáimat, s elhajolt tőlem.

- Annyira kívánlak, Jimin - morogta, majd úgy, mint reggel a fürdőben, ismét lecsapott a nyakamra, s csókjaival kezdte el azt belepni.

- Én nem fogok lefeküdni veled abban a tudatban, hogy a szüleid egy házban tartózkodnak velünk! - közöltem. Apró kacsómat megfogta, majd ágyékára helyezte, ami által érezhettem, hogy teljesen fel van izgulva.

- Jimin, mi a faszt gondoltál, mikor felvetted magadra ezt a nadrágot? - húzta fel az egyik szemöldökét, és úgy szuggerált engem - Mikor a tányérokat pakolgattad szorgosan, miközben a kis fenekedet riszáltad, én komolyan azt fontolgattam, hogy fogom magam és megbaszlak az asztalon.

- Csak fogd már be! - helyeztem tenyeremet mellkasára, majd a székébe löktem, én pedig elé térdeltem. Sietve lehúztam a nadrágjának a cipzárját, majd jeleztem neki, hogy emelje fel a csípőjét, így könnyeben le tudtam róla húzni az anyagot, hogy aztán hozzáférjek majd nemességéhez. - Remélem bezártad az ajtót - forgattam meg a szemem, s csodálkoztam, hogy még nem akadt fent azóta, mióta megismertem őt. Elkezdtem mozgatni a kezemet férfiasságán, majd néhány másodperc után bevettem a számba azt, mire egy öblös nyögés szaladt ki a száján. Leengedtem a torkomig, nyalogattam, szívtam a farkát, hogy minél előbb túl lehessünk ezen, hiszen eléggé feszengtem abban a tudatban, hogy a szülei bármikor ránk nyithatnak. Tudtam, hogy el fog menni, mivel hajamba markolva nyomta le a fejemet, így a számba, pontosabban a torkomra engedte élvezetét. Egy cuppanással váltam el tőle, majd felpillantottam rá. Ő felhúzta a nadrágját, én pedig felpattantam a földről. Megfogta a karom és az ölébe húzott.

- Köszönöm, bébi - nézett rám kajánul vigyorogva.

- Van mit, seggfej - karoltam át a nyakát, s fejemet a nyakába fúrtam.

•*.༄▢♫.*•
20/05/01

𝐦𝐢𝐥𝐤𝐲𝐰𝐚𝐲 | ✓Where stories live. Discover now