•*.༄▢♫.*•
[________________________]
Jimin POV.
- Tudod, megbeszéltünk valamit még délelőtt - mosolygott csábosan, miközben közelebb lépdelt hozzám. Már a szobájába visszaértünk, és átöltözünk kényelmesebb ruhákba, bár teljesen feleslegesen. Kezeit derekamra csúsztatta, majd párnácskáimra hajolt, s egyből elmélyítette a csókot. Pólóm korcával kezdett eljátszadozni, majd egyre feljebb kezdte el húzni, később pedig már a ruhadarab a szoba padlóján hevert valahol. Felkapott ölébe, én pedig lábaimat dereka körül kulcsoltam össze, s így indultunk el az ágyig.
Leejtett a puha matracra, mire nyekkentem egy aprót, de nem a fájdalomtól, csupán csak az izgatottságtól.
- Hagyhatok rajtad nyomot végre? - lehelte bőrömre, mire egy jóleső borzongás futott végig rajtam.
- Csak neh a nyakamon - sóhajtoztam.
- Kérésed számomra parancs - kuncogott mély hangján, majd egyből lentebb kezdett el haladni, s megállt a mellkasomnál, ahol elkezdte szívni a bőrömet. Ujjaimat hajába vezettem, s markolászni kezdtem tincseit.
Gatyámhoz ért, s elkezdte volna kicipzározni azt, ha nem állítottam volna meg.
- Először én - kértem. Egyből belement kérésembe, s az ágy támlájának dőlve várta, hogy csináljak valamit. Kínzó lassúsággal cipzároztam ki, majd húztam le róla a nadrágját. Belső combjait simogattam, illetve apró puszikat adtam rájuk, Jungkook pedig morgásaival adta a tudatomra, hogy élvezi azt, amit csinálok.
Alsónadrágon keresztül ráfogtam tagjára, mire nyögött egyet. Miközben továbbra sem engedtem el, felegyenesedtem, hogy adhassak neki egy csókot. Végül megfogtam a boxerének a korcát, s egy rántással lehúztam róla, majd elhajítottam valahova. Megfogtam nemességét, majd apró kacsómat lassan kezdtem el rajta mozgatni, miközben végig a szemébe néztem. Hamarosan elmerítettem őt a szájüregemben, s ajkaimmal kezdtem el kényeztetni, miközben továbbra sem szakítottam meg a szemkontaktust. Nyalogattam, szívtam férfiasságát, Jungkook pedig csak hátravetett fejjel morgott, sóhajtozott.
- Éhn.. Én mindjárt.. - próbált figyelmeztetni, mire én vettem az adást, s egy cuppanással váltam el tőle. Ködös tekintettel meredt rám, én pedig nem tudtam, hogy most mit szeretne. Már készült, hogy ő is kielégíthessen engem a szájával, de közöltem vele, hogy nem szeretnék azzal időt vesztegetni most, akartam őt érezni, és ennyi számított akkor nekem.
Le is kaptam magamról a nadrágomat, mire ő derekamat megfogva húzott az ölébe, s számra tapadt. Nyelvét egyből áttolta a szájüregembe, én pedig próbáltam a tempóját tartani. Rendesen megtépázta párnácskáimat, éreztem is, hogy egy kevéske vér csordogált belőle. Kettő ujját a szám elé tartotta, amiket én bekaptam, s szorgosan szopogattam azokat. Kihúzta ujjait ajkaim közül, majd hamar el is merítette bennem azokat. Vállaiba kapaszkodva, fejemet a nyakába hajtva nyögdécseltem, a füléhez igen közel.
- Mondtam már, hogy megőrjítesz? - csókolta meg a vállamat, miközben kihúzta belőlem ujjait. Éppen közel voltam ahhoz, hogy válaszoljak kérdésére, de amint megéreztem őt magamban, a szemeim fent akadtak, és egy szót sem voltam képes kiejteni a számon. Csípőmet körkörösen kezdtem el mozgatni, hogy megszokjam az érzést. Ez hamar meg is történt, így jeleztem neki, hogy mozgathatja a csípőjét.
[..]
- Ez csodás volt - lihegte, miután belém élvezett. - Eddig miért nem gumi nélkül csináltuk? - ölelt át.
- Semmi kedvem sincsen minden szeretkezés után kimosni magamat - sóhajtottam.
- Kimoslak én szívesen.
- Szinte gondoltam - mondtam, mire egyszerre kuncogtunk fel.
•*.༄▢♫.*•
أنت تقرأ
𝐦𝐢𝐥𝐤𝐲𝐰𝐚𝐲 | ✓
أدب الهواة❝-Legyen a címe Milkyway. ❞ ❝-Miért Milkyway? -Mert a galaxis olyan végtelen, mint az irántad érzett szerelmem. ❞ - férfi terhesség! - jikook