•*.༄▢♫.*•
[________________________]
Jimin POV.
- Ezt most megint egy vicc? - fogta meg a derekam, s távolabb tolt magától, hogy a szemeimbe nézhessen. Megráztam a fejem, majd felálltam és a kezét megfogva húztam magam után a hálószobáig. Nekidőltem az ajtófélfának, s elnavigáltam őt a fiókhoz, amibe eltettem a teszteket. Izgatottan nyúlt a fiókhoz, majd húzta ki azt. Kezébe vette a rózsaszínes dobozkát, majd kivette annak a tartalmát. - Ez most.. Komoly? - fogta a kezébe a zacskót, miután realizálta, hogy amik benne vannak, azok tesztek, méghozzá pozitív tesztek. Bólintottam, mire ugrott egyet, akárcsak egy hatalmas nyúl, majd odaszökkent hozzám, felkapott és pördült velem egyet, én pedig kacagva kapaszkodtam a vállaiba.
- Annyira, de annyira szeretlek - fogta kezei közé arcomat, s sok-sok, apró csókot adott a számra.
- Úgy féltem - árultam el. - Féltem, hogy nem fogsz örülni neki. Nem tudtam mitévő legyek.
- Tehát ezért vagy ilyen gyakran rosszul - cirógatta pofimat. - Beszélhetek hozzá? - kérdezte, és a kérdése eléggé meglepett engem. Leguggolt elém, majd a pólómat fentebb húzta, hogy hozzáférhessen a hasamhoz. Mindenféle aranyos dolgot kezdett el mondani a kisbabának, én pedig könnyeimet visszatartva hallgattam mondandóját.
- Mi leszünk a legjobb szülők - fejezte be a beszédet, s a végén egy puszit nyomott a pocakomra, majd felegyenesedett és a számra is adott egy puszit, sokkal inkább csókot.
[..]
Másnap reggel a menedzser felhívott, hogy be kéne mennem egy gyors fotózásra, amibe természetesen belementem. Éppen végeztem és készültem hazaindulni, mikor kaptam egy értesítést, miszerint Kook küldött snapchaten valamit.
milknkookie sent a photo
|opened|
smoljmin
miért küldesz képet a farkadról???smoljimin
KOOK??milknkookie
NE HARAGUDJ KÉRLEK A KÉPÉRT ÉNmilknkookie
ÉN CSAK PÁNIKOLTAM MERT oTT VOLT A
HOMOKÓRA A TUZ MELLETT ÉSmilknkookie
KAPTAM EGY FIGYELMEZTETEST HOGY
EL FOG VESZNI A STREAKmilknkookie
KERLEK NE HARAGUDJsmoljimin
i-
nem tudom mit írjak erremilknkookie
:(smoljimin
nem lett volna gyorsabb lefotózni
valami mást??!milknkookie
ne haragudj:(•*.༄▢♫.*•
YOU ARE READING
𝐦𝐢𝐥𝐤𝐲𝐰𝐚𝐲 | ✓
Fanfiction❝-Legyen a címe Milkyway. ❞ ❝-Miért Milkyway? -Mert a galaxis olyan végtelen, mint az irántad érzett szerelmem. ❞ - férfi terhesség! - jikook