Üstüme kalın birşeyler giyip , kızları öpüp evden çıkmıştım..
Hava bugün oldukça soğuktu ve dışarı çıktığımda bacaklarım titremeye başlamıştı bile.Hemen bir taksi çevirip , sıcak bir şekilde gitmek istiyordum bu yüzden taksinin gelmesini beklemiştim.
Taksi geldiğinde bindim ve şoför'e han nehrine sürmesini söyledim.
Gitmeye başladığında , beni saran sıcaklık ile camdan dışarıyı izliyordum.Acaba Jungkook beni neden han nehrine çağırmıştı ?...
Belki benimle konuşmak istemiştir...Ama bu bana biraz garip gelmişti , hiç benim yanına tek başıma gelmemi istemezdi.
Çünkü buraları pek iyi bilmediğimi biliyor.
Daha önceden bana 'Akşam birdaha dışarı çıkmayacaksın' diyen adam , şimdi benim yanına gelmesini istiyordu , hatta tek başıma.Ne yapmaya çalışıyor bilmiyorum ama ona bir yük olduğum kesin...
Camdan görünen han nehri ile birlikte , araba durmuştu ve şoför'e ücretini verip arabadan inmiştim.
Burada bir sürü çift vardı ve hepsi birlikte el el'e tutuşup , etrafı izleyip , konuşuyordu.Gözlerim yavaşca Jungkook'u ararken , uzakta arkasını dönük , beklediğini görmüştüm. Yanına doğru ilerledim ve aradaki mesafeyi biraz kapatıp , 'Kookie' diye bağırdım.
Beni duyup önüne dönmüştü ama bir sorun vardı...
Yüzüne Maske'sini takmıştı. Neden takmıştı ki şimdi o'nu ?"Jungkook , neden o'nu takdın ?"
Sorduğum soruya karşılık vermemişti. Tıpkı eskiden olduğu gibi. Ama şimdi neden yeni bir sayfa açmışken , bana eskileri yaşatmaya çalışıyordu ?
Telefonumu cebimden çıkarıp o'na mesaj atmaya karar verdim.
En azından konuşmuyorsa , buradan yazabilir.***
(21:09)
sarışın
kookie neden konuşmuyorsun ?
✔***
Ah! , aklım nerede benim , Jungkook'un telefonu bozulmuştu ve ben ona mesaj atıyordum.
Telefonumu cebime koyarken , gördüğüm şeyle gözümün büyümesi bir olmuştu.Jungkook mesajımı görmüştü ?!
Hâlbuki , telefonu bozuktu... bana yalan mı söylemişti ?
Ama şuan karşımdaki o ise telefonunu çıkarmadan nasıl mesajımı görmüştü ?Gerçekten kafam karışmıştı ve korkuyordum...
***
(21:16)
daşvanımm
ne ?
✔✔sarışın
şaka mı yapıyorsun ?
✔✔
şaka ise hiç komik değil korkuyorum...
✔✔daşvanımm
neyden bahsettiğini anlamıyorum lisa ?
✔✔sarışın
ah tamam şuan bana bir şaka yapıyorsunuz
✔✔
jimin sensin değil mi ?
yazan sen isen şuan karşımdaki jungkook olmalı.
✔✔daşvanımm
lisa benim jungkook neyden bahsediyorsun sen ?!
✔✔
kiminlesin şuan ?
✔✔
şaka falan yapmıyorum ayrıca jimin ne alaka ?
✔✔sarışın
telefonunun bozulduğunu söylemiştin kookie
✔✔daşvanımm
telefonum bozulmadı ? ve öyle birşey demedim
✔✔
ah gerçekten şuan sen mi bana şaka yapıyorsun ?
✔✔sarışın
şaka yapmıyorum jungkook
✔✔
korkuyorum...
✔✔daşvanımm
lisa sen şuan neredesin ?
✔
ah hadi ama gittin mi ?
✔
neler oluyor anlamıyorum
✔
şaka mı bu ?!
✔
lisa eğer şaka yapıyorsan cidden seninle birdaha konuşmam
✔
şaka ise yemediğimi bil
✔***
Jungkook'un bana gerçekten şaka yaptığından emindim...
Düşüncelerimin yerlebir olması , Maske takan adamın bana doğru yaklaşıp , elimdeki telefonu fırlatmasıyla bir olmuştu.
Gerçekten çok korkuyordum... bütün bunlar bir şaka olmayabilirdi belkide...Tam oradan kaçıp uzaklaşacakken , kafamda hissettiğim acı ile yere düşmüştüm ve gözlerimi her ne kadar kapatmamaya çalışsamda , gerisi karanlıktı...
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mask(마스크)✔️ |liskook
Fanfiction"Yıldızlar denizlere kaymadan, ölüm aramıza girmeden önce itiraf et sevgilim...," [Jeon Jeongguk × Lalisa Manoban] • @lilymxoce #