Taehyung ve Jennie hepimize patlamış mısır aldıktan sonra beraber sinema salonuna girmiştik. Romantik bir film seçmiştik ve hep beraber onu izleyecektik.Sinema salonuna girdikten sonra yerlerimize oturduk ve film'in başlamasını bekledik. Ben ile Jungkook yan yana oturmuştuk , benim yanımda ise Taehyung ile Jennie vardı.
Film başlayınca ışıklar kapanmıştı ve izlemeye başlamıştık.
Aslında ilk başta romantik bir film istemesemde , bu film garip bir şekilde hoşuma gitmişti ve sanki gözlerim bana zorla izlettiriyordu.
***
Uzun bir zaman geçmişti ama film hâlâ bitmemişti. Ama yazılmamış bir kural olarak patlamış mısır , film'den önce bitmişti.
Film'i izlemeye devam ettiğimde bir sahne çıkmıştı , bu sahnede ise , erkek elleriyle kızın çenesini kavramış kendine çevirmişti. Aynı zamanda uzun bir süre bakışmıştılar.
Tabi , Taehyung fırsat bu fırsat deyip Jennie'nin omuzuna kolunu atmış gülüyordu. Aynı zamanda Jennie'ylede arada göz göze geliyorlardı.
Ben ise yanımda oturan Taehyung'a gözlerimi kısmış 'O benim kocam' bakışları atıyordum. O ise bana dilini çıkartıyordu.
Jennie bana gülerek baktığında o'na 'Ne var' bakışı atmıştım. O'da bana kaş göz hareketleri yapıyordu.
Ama ben hâlâ anlamamıştım. (@dellapusaa kanka biz bu olayı gerçektede yaşamıyormuyduk lan)
Ben Jennie'ye hâlâ 'Ne var be' bakışları atarken arkamdaki bir el çenemi kavramış kendine doğru çevirmişti.
Bu el'in sahibi Jungkook'tu ve , ben o'na şaşkın şaşkın bakışlar atıyordum. O ise sırıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mask(마스크)✔️ |liskook
Fanfiction"Yıldızlar denizlere kaymadan, ölüm aramıza girmeden önce itiraf et sevgilim...," [Jeon Jeongguk × Lalisa Manoban] • @lilymxoce #