❇↪2.2

138 24 98
                                    

Jennie'den-

Taehyung'un arabayı durdurması ile arabadan inip , han nehrine doğru gitmiştik. Hep beraber etrafımıza bakıp , bağırmaya başlamıştık.
Kim bilir belkide Lisa hayla burada olabilirdi.

Jungkook'un ; Taehyung ile bana bağırmasıyla ikimizde o'na doğru koşmuştuk.

"Jungkook , birşey mi buldun yoksa ?"

"Şuna bakın..."

Jungkook'un elindeki bilekliği alıp , incelemeye başlamıştım. Bu bilekliği Lisa'ya ben almıştım.

"Bu bileklik Lisa'nın ?"

"Evet Taehyung bu bilekliği o'na ben almıştım , işte burada 'L' harfi var."

"Şimdi ne yapacağız ?"

Jungkook yere çöküp , kafasını kollarının içine gömmüştü. Taehyung'da o'nun yanına gidip , kulağına birşeyler fısıldamıştı.

Şuan hiçbirimiz ne yapacağımızı bilmiyorduk... bunu yapan kim olabilir cidden ?
Jungkook'un telefonuna bildirim gelmesi ile hepimiz birbirimize bakmıştık. Umarım Lisa iyi olduğunu söylemiştir...

Jungkook'un telefonuna bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti , ve okumaya başlamıştık. Mesajda aynen şunlar yazıyordu ;

'Siz gerçekten Lisa'yı kurtarabileceğinizi mi düşündünüz ? Ah aptallar. Yerinizde olsam bu saf kızı kurtarmak için çabalamazdım. Çok komiksiniz cidden , ******* dağında sizi bekliyor olacağım. Belkide yetişirsiniz ha ? , ama üzgünüm ben mucizelere inanmıyorum , hem şuan elinizde olan o bileklik varya , o'na çok iyi bakın. Belkide o bileklik Lisa'nın son hatırası olabilir. Bu arada unutmadan , geldiğiniz yere 1 Milyon getirmezseniz eğer kötü sonuçlar alabilirsiniz."

mask(마스크)✔️ |liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin