Bugün kızlar bana biri ile tanışacağımı söylemişti , kim ile tanışacağımı bilmiyordum ama iyi biri olduğundan hiç bir şüphem yoktu.Üstümü değiştirdikten sonra aşağı indim ve kızlarla arabaya doğru ilerlemeye başladık.
Tanışacağım kişiyi görmek için en yakında ki alışveriş merkezine gidiyorduk , ve ben aşırı mutlu hissediyordum.Çünkü burada yeni insanlarla tanışıyordum , ve bu çok güzel bir histi.
Alışveriş merkezine girdiğimizde kızları takip etmeye başladım.
Daha sonra , Kim Jisoo'nun orada bir masada oturduğunu gördüm... ne yani beni tanıştıracakları kişi bana büyü yapan kadın mıydı ?İlerlemeyi bırakıp Jennie'nin elini tutmuştum.
"Merak etme Lisa , ben ona güveniyorum , birde herşeyi o'nun ağzından dinle olur mu ?"
"Peki Jennie..."
Durduğum yoldan tekrar ilerlemeye devam ettim , Jisoo geldiğimizi görünce ayağa kalkıp bize teker teker sarılmıştı.
Ama nedense bana sarılınca çok garip hissetmiştim.
Oturduğumuzda sadece Jisoo'ya bakıyordum , sanki birşeyleri dinlemek istermişcesine..."Lisa güvenini kırmış olabilirim ama şimdi güvenini tekrar kazanmam için bana bir şans ver..."
"Anlat Jisoo."
"Herşey için özür dilerim , ama bunu yapmam gerekti...
Çünkü kraliçe beni bunu yapmam için seni öldürmekle tehdit etmişti. Sana çözünürlüğü olmayan bir büyü yapmamı istemişti , ama ben sana tamamen çözünürlüğü olan bir büyü yapmıştım.
Yani ben istediğim zaman uyanabilirdin , ama kraliçe dediği gibi yapmamıştı , sana büyü yaptığımda beni saraya hapis etmiştiler. Fakat daha sonra Taehyung ile Jennie beni kurtarıp senin yanına götürmüşlerdi.
Ve o gün orda bir kaç şey yaptıktan sonra uyanmıştın Lisa..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mask(마스크)✔️ |liskook
Fanfic"Yıldızlar denizlere kaymadan, ölüm aramıza girmeden önce itiraf et sevgilim...," [Jeon Jeongguk × Lalisa Manoban] • @lilymxoce #