Taehyung Jennie'nin yanına , Jimin'de Chaeyoung'un yanına geçmişti.
Bu yüzden Jungkook'lada ben yanyana oturuyorduk.Hep beraber korku film'i izlemeye gelmiştik ve ben bir an önce film'in bitmesini istiyordum çünkü biraz daha durursam kalp krizi falan geçirebilirdim.
Filmden korktuğumdan değil , daha çok Jungkook'la beraber oturmamdı sanırım bu kalp krizi.Diğer çiftlere baktığımda ,
Jimin ile Chaeyoung birbirlerine sarılmış , Jennie'de Taehyung'un omuzuna yaslanmış beraber film'i izliyorlardı.Sanırım Jungkook'un gönlünü tekrar kazanmam gerekti , çünkü yüzüme bir kere olsun bakmıyordu ve bu beni çok fazla üzüyordu.
Bende bu yüzden ona sarılmaya karar vermiştim.
Sarıldığımda ilk başta şaşırmıştı ama daha sonra o'da bana gülerek sarılmıştı.İlk kez hayatımda bu kadar huzurlu ve mutlu hissetmiştim.
Sanki kimse bana zarar veremezmiş gibi.Bu mutluluğumu bölen şey film'in bitmesiydi , az önce bitmesi için dua ettiğim film'e , şimdi bitmesin diye dua ediyordum ama bitmişti.
Bu yüzden kalkıp hep beraber sinemadan çıkmıştık.
Herkes evlerine dağılmıştı.Eve geldiğimizde hemen gidip duş alıp üstüme rahat birşeyler giymiştim.
Chaeyoung pizza söylemişti ve geldiğinde hep beraber yemeye başlamıştık , tabi bir yandanda konuşmaya.Chaeyoung ile Jennie bana bakarak gülmeye başlamıştı. Bende bu yüzden onlara 'Ne ?' diye bakış atmıştım.
"Bugün sinemada Jungkook'la nasıl sarılıyordunuz ama!"
Dahada çok gülmeleri beni sinir etmişti.
"Aiish! kesin şunu!"
"Baya çifte kumru oldunuz siz."
"Ne alakası var canım , korktuğumdan şey ettim ben."
"Eminim öyledir Lisa."
Onlara sinirli bir bakış atıp yemeye devam etmiştim ve doyunca ellerimi yıkayıp , dişlerimi fırçalayınca odama çıkıp yatağıma uzanmıştım.
Bugün gerçekten çok güzel geçmişti.
Şuan yüzümde saçma bir tebessüm'ün olduğunu biliyordum.
Ah! doğruya ben Jennie'den Jungkook'un numarasını isteyecektim.İstemek için odasına gitmiştim , uyumamış olması benim için daha iyiydi ve tamda tahmin ettiğim gibi uyumamıştı.
"Jennie , senden birşey isteyebilir miyim ?"
"Ne oldu ?"
Yanına gidip yatağına oturmuştum.
"Bana Jungkook'un numarasını verebilir misin ?"
"Şapşal kız ya , telefonum orada alabilirsin."
Sevinip Jennie'nin telefonunu alıp Jungkook'un numarasını kaydetmiştim ve Jennie'yi öpüp odama gitmiştim.
Yatağıma uzanıp numaraya mesaj atsam mı atmasam mı diye düşünüyordum.
Ama sonra atmaya karar vermiştim.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mask(마스크)✔️ |liskook
Fanfic"Yıldızlar denizlere kaymadan, ölüm aramıza girmeden önce itiraf et sevgilim...," [Jeon Jeongguk × Lalisa Manoban] • @lilymxoce #