Yanımdaki banktan uzaklaşıp gitmişti...
Bunca zaman yanımda olan adam az önce karşımdaydı ve beni sevdiğini söylemişti.Hayatım bir puzzle gibiydi , doğru puzzle'yi bulmaya çalışıyordum ama hep yanlış puzzle'yi koyuyordum.
Hep hata yapıyordum.
Tekrar edilemeyecek hataları sürekli tekrar ediyordum.
Belkide tek sorunum budur.Deniz'den gözlerimi çekip Jennie'nin yanına doğru ilerlemiştim.
Yanına gittiğimde bana birsürü soru sormuştu ama ben hiçbirine cevap vermemiştim..Dedikleri gibi biraz zaman'a ihtiyacım vardı , en azından herşeyi düzeltmek için.
Jennie'yle birlikte bir taksi'ye binip eve doğru gitmiştik.
Eve vardığımızda hiç konuşmadan direk odama çıkmıştım , ama bir süre sonra odanın kapısı çalınca Of'layarakta olsa gidip kapıyı açmıştım.
Chaeyoung ile Jennie gelmişti.Hepimiz beraber yatağıma oturmuştuk.
"Lisa bugün ne oldu ? , moralin bozuk gibi."
"Birşey yok Jennie."
"Sana inanmadığımı biliyorsundur umarım ?"
Chaeyoung'da eliyle 'Katılıyorum' dermişcesine bir hareket yapmıştı ve Jennie ile gülmüşlerdi.
"Kızlar sadece biraz dinlensem olur mu ?"
"Peki , biz gidiyoruz ama daha sonra ne olduğunu anlatacaksın!"
"Anlatacağım Chaeyoung."
Kızlar beni öpüp , odanın kapısını çekip gitmişlerdi.
Ben ise tavşan ve kocaman ayı peluşuma sarılarak kendimi uykunun o güzel kollarına bırakmıştım.***
"Seni uykucu , hayla kalkmadın mı ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mask(마스크)✔️ |liskook
Fanfic"Yıldızlar denizlere kaymadan, ölüm aramıza girmeden önce itiraf et sevgilim...," [Jeon Jeongguk × Lalisa Manoban] • @lilymxoce #