Jennie'den-❤
Çalan kapı ile oturduğum koltuktan kalkıp , kapıya bakmaya gittim. Büyük ihtimalle Lisa gelmiş olmalıydı.
Kapıyı açıp , karşımda Jungkook'u görünce etrafıma bakınmaya başlamıştım ama yanında Lisa yoktu. Bu yüzden o'na 'Lisa nerede ?' gibisinden bir bakış atmıştım.
"İçeriye almayacak mısın Jennie ?"
"Hayır tabiki. Geç."
Jungkook içeriye girdikten sonra kapıyı kapatmıştım ve beraber salona geçmiştik. İzlediğim film'i kapatıp konuşmasını beklemiştim.
"Jennie... , ben sana birşey diyeceğim ama endişelenmeni istemiyorum."
"Ney ? Lisa'ya mı birşey oldu ?"
"Hayır Jennie. Yani , umarım..."
"Ne demeye çalışıyorsun Jungkook ?"
Jungkook oturduğu yerden kalkıp yanıma gelip , oturmuştu. Sadece yüzündeki üzüntü bile beni çok endişelendiriyordu.
Umarım önemli birşey olmamıştır..."Jennie ben... , Lisa'nın nerede olduğunu bilmiyorum.."
"Ne! siz birlikte değil miydiniz!"
"Sana bana attığı mesajları göstereceğim."
Jungkook cebinden telefonunu çıkarıp Lisa'nın atmış olduğu mesajları göstermişti. İlk başta kafam karışmıştı ama daha sonrasında neler döndüğünü anlamıştım...
Gerçekten biri bizimle çok büyük bir oyun oynuyordu ve oyunu bu şekilde başlatmıştı.Lisa bana Jungkook'un bir numaradan yazdığını söylemişti. İlk başta bana garip gelsede , daha sonra umursamamıştım.
Peki Lisa'yı böyle kandıran kim olabilir ki ?
"Jennie iyi misin ?"
"Değilim Jungkook. Taehyung'u arayacağım. Herkesi bulaştırmadan bunu çözmemiz lazım."
"Peki nasıl yapacağız ?!"
"Üçümüz birlikte han nehrine gidiyoruz."
Ayağa kalkmam ile , Jungkook'un beni durdurması bir olmuştu.
"Hey! han nehri ne alaka ?"
"Çünkü Lisa bana en son han nehrine gideceğini söylemişti Jungkook."
Bu sefer sorunsuz bir şekilde ayağa kalkıp , masadaki telefonumu alıp , Taehyung'u aramaya başlamıştım. Çünkü ancak üçümüz bu labirent'i çözebilirdik.
Ve umarım kaybolmazdık...❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mask(마스크)✔️ |liskook
Fanfic"Yıldızlar denizlere kaymadan, ölüm aramıza girmeden önce itiraf et sevgilim...," [Jeon Jeongguk × Lalisa Manoban] • @lilymxoce #