"Kızlar , Jinler bize gelecekmiş."Jennie , Chaeyoung ve ben aynanda bağırıp , hemen hazırlanmaya başlamıştık.
Chaeyoung ortalığı topluyordu , Jennie'de hem Chaeyoung'a yardım edip hemde film seçiyordu , ben ise patlamış mısır patlatmaya çalışıyordum , nasıl yapılacağını az çok biliyordum ama umarım yakmazdım.Jisoo ise bize boş ifadelerle bakıyordu.
"Jisoo! orada öyle bakacağına gelde yardım et!"
"Yardım edecek bir yerlerim ağrıdı Jennie! , hem ben doğalım sizin gibi değilim."
Jennie , Jisoo'nun kafasına terlik fırlatmıştı , vurma sesi mutfağa kadar gelmişti ve ben ile Chaeyoung gülme krizine girmiştik bu yüzden Chaeyoung gülmekten etrafı toplayamamıştı.
"Senin doğallığın kaç yazar lan!"
"Ay tamam be! geliyorum."
Jisoo'da Jennie'ye yardım etmeye kalkmıştı ve hepimiz bir telaş içinde işlerimizi yapıyorduk.
Bittiğinde Chaeyoung ile Jisoo koltuğa yatıp , söylenmeye başlamışlardı."Arkadaşlar , gençlerin yapması gerek , ben niye yapıyorum ya ?"
"Söylenme Jisoo , kulağımın dibinde!"
"Söylenirim Chaeyoung!"
"Senin o cırtlak sesini duymak zorunda mıyım ?!"
"Bir kere sesim aynı ben gibi mükemmel , ve kusursuz."
Patlamış mısırları bir tabağa koyup , masaya koymuştum. Jennie ise içecekleri hazır etmişti.
"Az insan gibi oturursanız , bizde oturacağız."
Bunu dememle Chaeyoung ile Jisoo söylenerek , düzgün oturmuştu. Kalan kısımada Jennie ile ben oturup , Jin'leri beklemeye başlamıştık.
Bir yandanda patlamış mısırları yiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mask(마스크)✔️ |liskook
Fanfic"Yıldızlar denizlere kaymadan, ölüm aramıza girmeden önce itiraf et sevgilim...," [Jeon Jeongguk × Lalisa Manoban] • @lilymxoce #