"Jennie!""Lalisa!"
Jennieye koşarak sarılmıştım.
O'nu o kadar özledim ki... kokusunu içine çekiyordum."Jennie! Kraliçe size ne yaptı ? herşeyin cevabını almak istiyorum."
"Ne ?"
"Hadi ama! sende bilmiyormuş numarası yapma bana."
"Sonra konuşuruz Lisa."
Neden herkes beni 'Sonra konuşuruz' diye geçiştiriyordu ?
Beni dinlemek bu kadar mı kötüydü..
Artık gerçekten aklımdaki sorulara yanıt vermem gerekiyordu."Hey! Lisa bana sarılmayacak mısın ?"
"Tabiki sarılacağım Taehyung."
Gülerek Taehyung'a sarılmıştım. O'nunla en az Jennie kadar iyi anlaşıyordum.
Gerçekten çok özlemiştim.
Bir tane daha çocuk vardı ama o'nu tanımıyordum.
Chaeyoung o'nu tanımadığımı anlamıştı."Jimin , hafızası tam yerinde olmadığı için bazı şeyleri hatırlamayabilir."
"O zaten sadece Taehyung ile Jennie'yi hatırlar."
"Üstüne gitme kızın Jimin."
"Taehyung tribime bile karışıyorsun yeter!"
Jimin denilen çocuğa sadece gülüyordum ama o'nu hatırlamıyordum.
Fakat gülerek o'nada sarılmıştım."Bırakın Lisa'yı artık , bizim onunla konuşacaklarımız var. Değil mi Taehyung ?"
"Evet sevgilim."
Gerçekten Taehyung ile Jennie çok yakışıyordu.
Onları bir arada mutlu görmek benide mutlu ediyordu."Hadi gidelim o zaman!"
Taehyung , Jennie ve ben evden çıkıp arabaya binmiştik.
Nereye gittiğimizi bilmiyordum ama onlara güvenim tamdı.
Yol boyunca konuşarak ilerlemiştik.
Taehyung bize 'Hadi inin , geldik.' dediğinde hep beraber inmiştik.Dışında masaları ve sandalyeleri olan , insanların oturduğu ve sohbet ettiği biryere gelmiştik.
Burası çok hoş ve güzel duruyordu.
Masalardan birine oturduk ve konuşmaya başladık."Jennie , artık herşeyi söyleyin çünkü kafayı yemek üzereyim."
"Lisa.. , her ne yaşadığını biliyorum."
"Sonunda!"
"Bölmesene kızım."
"Bölmem."
Elim ile ağzımın fermuarını kapatırmışcasına bir hareket yaptım ve bana gülmüşlerdi.
"Seni oraya hapis eden büyücüyü Kraliçe ayarlamıştı , tamda tahmin ettiğin gibi. Zaman baya ilerlesede ,
Taehyung ile bir şekilde ellerinden kaçıp seni kurtarmaya gelmiştik. Ama sen büyünün etkisinden hayla uyanamamıştın. Polisler gelip seni orada buldular , ve yaşadığın şeyi 'Kaza' ile adlandırdılar ama bu olayı hayla çözememişlerdi. Daha sonra Chaeyoung seni buldu ve hastaneye götürdü , tabi doktorlarda bu olayı çözemediği için 'Hafıza kaybı' dediler.""Anladım... , ama sormam gereken birkaç şey daha var."
"Neymiş ?"
"Jennie... , Maskeli Adam'a ne oldu ?"
"Öğreneceksin Lisa , sadece biraz zaman geçsin olur mu ?"
"Peki.."
Biraz daha konuştuktan sonra kalktık ve eve gittik. Taehyung bizi bıraktıktan sonra o'da kendi evine gitmişti.
Jennie bana yarın herşeyi anlayacağımı söylemişti...
Bakalım neler olacak ?❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mask(마스크)✔️ |liskook
Hayran Kurgu"Yıldızlar denizlere kaymadan, ölüm aramıza girmeden önce itiraf et sevgilim...," [Jeon Jeongguk × Lalisa Manoban] • @lilymxoce #