Kraliçe'nin adamları beni tekrardan atlı arabaya bindirmişti.Nereye gittiğimiz hakkında hiçbir fikrim yoktu ama sorsam bile cevap vermezlerdi.
Havada gün batımı ve hafif rüzgar vardı ve bunu izlemek gerçekten çok hoştu.
Dağların ardından batan güneş çok güzel görünüyordu.
Gökyüzünü izlerken bütün herşeyden arınıyormuş gibi hissediyordum.Jennie ile Taehyung neredeydi ?
Onlara ne oldu ?
Yine hiçbir fikrim yoktu ve buradaki insanlar sanki benim hiçbirşey öğrenmememi istiyormuş gibi davranıyordu.
Benden saklanılan çok şey varmış gibiydi.
Küçüklükten beri çok meraklı bir insandım ama yavaşca sönüp gitmişti.
Kalbim atmıyormuş gibi hissediyordum.Gözlerimi kapatınca herşey sona erecekmiş gibi.
Düşüncelerimi bir kenara bıraktım ve atlı arabadan indim.
Sanırım gelmiştik.
Ama neden buraya gelmiştik ?Ormanın ortasındaki dere kenarına gelmiştik ve neden burada olduğumuz hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Son olarak Kraliçe de arabadan inmişti.
Etrafıma bakındığımda bir kızın daha burada olduğunu gördüm.
Sanırım adı 'Kim Jisoo'ydu.
Halkın arasında çok tanılan bir büyücüydü , bu yüzden adını tahmin etmek zor olmamıştı.Derenin yanında yatağa benzer birşey vardı. Ama taş'dan yapıldığından dolayı sert görünüyordu.
Ne yapacaklar acaba ?
Kim Jisoo yanıma gelip elini omzuma koydu ve gülümsedi. Aynı şekilde bende ona gülümsemiştim.
Kraliçe ise kenarda bizi izliyordu.
Merak dolu gözler ile Kim Jisoo'ya bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mask(마스크)✔️ |liskook
Fanfic"Yıldızlar denizlere kaymadan, ölüm aramıza girmeden önce itiraf et sevgilim...," [Jeon Jeongguk × Lalisa Manoban] • @lilymxoce #