Arabadan inip , valizimi aldıktan sonra biraz ilerlemiş otele doğru bakınmaya başlamıştım. Uzaktan bakılınca hoş bir yer gibi duruyordu.Jungkook'un söylenmelerinden bıkmış , iç çekmiştim. Yanıma aldığım büyük tavşan peluşuma söyleniyordu. Ama ne yapabilirdimki o'nsuz yapamazdım.
"Al soktuğumumun tavşanını kendin götür!"
"Nazik ol biraz öküz herif!"
Jungkook'un yere doğru attığı peluşumun yanına gidip kucağıma almıştım.
"Bu öküz herif çok mu canını acıttı senin ?"
Peluşumun kafasını okşamaya başlayınca Jungkook bana bakıp iç çekmişti ve bagajdan bir valiz daha çıkarıp , yanıma gelmişti.
"Hiç büyümüyorsun."
"Sende öyle!"
Tartışmamızdan bıkmış gibi görünen Taehyung eliyle alnına hafifçe vurmuştu.
"Tahminen tartışmayı ne zaman kesersiniz ?"
İki kolumuda birbirine bağlayıp sinirlice Jungkook'a bakıyordum. O'da beni sinir etmek için gülüyordu ve beni sinirlendirmeyi çok iyi başarıyordu.
Jennie'de yanımıza geldikten sonra otele doğru ilerlemiştik. Girdiğimizde odalarımızın anahtarlarını aldıktan sonra kim kiminle kalacak diye karar vermeye başlamıştık.
"Ben sevgilimle kalacağım."
"Ben Jungkook'la kalmam bir kere!"
"Biz çok meraklıyız zaten sizinle kalmaya hanfendi!"
Jennie anahtarların bir tanesini Taehyung'a vermişti.
"Aiish yeter! , ben Lisa'yla kalacağım. Taehyung sende Jungkook'la beraber kalacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mask(마스크)✔️ |liskook
Fanfiction"Yıldızlar denizlere kaymadan, ölüm aramıza girmeden önce itiraf et sevgilim...," [Jeon Jeongguk × Lalisa Manoban] • @lilymxoce #