Gizemli Olaylar Zinciri

784 84 24
                                    

Oy sınırı koymuştum biliyorsunuz ama bu hafta o kadar güzel geri dönütler aldım ki sevinçle ynei bölümü yazdım. Ne yazık ki geçen bölüm sadece 8 oy ve 11 yorum alabildi gerçekten bu duruma çok üzülüyorum ama umarım zamanla çok daha iyi olacak :) Lütfen bölüm sonunda oy ve yorum bırakın arkadaşlar iyi okumalar :) Bu arada mullti için sevgili @kardolar'a teşekkür ederim :) Bu bölümü bana çok yardımı dokunan , yazmam için teşvik edern sevgili @ozgeerk'e ithaf ediyorum

Neye daha çok şaşımalıyım ? Yaklaşık iki haftadan beri sürekli karşılaştığım gizemli adamıma mı? Yoksa gizemli adamın yeni Ticaret Huku dersinde öğretmenim olduğuna mı? YENİ profösürümüzle ne kadar süredir göz gözeyiz bilmiyordum ama buna son veren o oldu .

Nazik bir şekilde boğazını temizledi ve bu dönem bu dersi nasıl işeyeceğinden , bizden beklediklerinden , dönem ödevlerinden , sınavların nasıl olacağından ve daha bir sürü dersle alakalı konudan bahsetti. Yaklaşık bir buçuk saatir ders hakkında konuşuyordu ve tüm sınıf -özellikle kızlar- hiç sıkılmadan onu dinliyordu.

Ders hakkında konuşmasını bitiren Poyraz bey eline sınıf listesini aldı ve ve listeden seçeceği bir kişinin bu dönem boyunca ona asistanlık yapacağından bahsetti. Eğer seçilen kişiden memnun kalırsa - ki kolay beğenen birine hiç benzemiyor- yurt dışında katıldığı iş toplantılarına ve birkaç önemli konferansa asistanını da götürerek ödülendirecekmiş. Yaklaşık 60 kişinin olduğu listede gözlerini gezdirmeye başladı . İsimlere bakarken hareket eden göz bebekleri , düzenli soluğu ve pantolunun cebinde olan tek eliyle oldukça seksi bir görüntü oluşturan hocamız sonunda başını listeden kaldırdı ve sınıfı gözeriyle taradı.

"Afra ZERENOĞLU" ismimin dudaklarından dökülmesiyle derin birnefes aldım ve yavaşça ayağa kalktım. Şaka yapıyordu değil mi? 60 kişinin içinde listenin en altlarında yer alan beni bulması neredeyse imkansızken o benim adımı söylemişti.

Kolumu dürtükleyen Alp'le kafamı iki yana salladım ve ona baktım . Sanırım yine düşüncelere daldım ve bu sırada bana söylenen bir şeyi kaçırdım . Poyraz beyin bana doğru gelmesiyle yerimde huzursuzca kıpırdandım ve bana yaklaşmasını bekledim.

"Afra bu dönem bana Ticaret hukuku dersinde asistanlık yapacaksın . Asistanlık konusunu anlatırken söylediğim her şey geçerli. Anlaşıldı mı?"

"Evet Poyraz be-" daha ben lafımı tamamlayamadan cümlemi yarıda kesmişti , "Anlaştığımıza göre ders burada bitmiştir arkadaşlar yarın görüşmek üzere." Yaptığı terbiyesizlik karşısında yüzüm sinirden kızarırken sakinleşebilmek adına derin bir nefes aldım ve eşyalarımı toparlamaya başladım. Sınıf yavaş yavaş boşalırken çantamı aldım ve dersliğin çıkışına doğru yöneldim.

"Afra sen kal" profesörün kulaklarıma dolan sesiyle yerimde kaldım ve geri dönerek profesöre baktım. Çantasına sınıf listesini ve birkaç ders evrağını koyduktan sonra çantasına eline aldı ve yanıma geldi . "Ofisime geçelim seninle biraz konuşmamız gerekecek." Daha ben cevap bile veremeden arkasını döndü ve derslikten çıktı. Bugün bilmem kaçıncı kez tekrarladığım işlemi yine tekrarladım ve derin bir nefes alarak derslikten dışarı çıktım . Üst kata profesörlerin bulunduğu odalardan birine Poyraz beyin peşinden ilerlerken söylenmemek için yanağımın içini ısırıyordum.

Profesöre yatiştiğimde birkaç adım arkasından ilerlemeye devam ettim. Geniş omuzları , yürüdüğünde gerilen ve kaslarını daha da belli eden dar kesim ceketi , kendisi için dikilmiş gibi duran takımı ve üzerinden yayılan erkeksi kokusuyla Poyraz bey gerçekten çok çekici bir adamdı. Ama dedi iç sesim - çekici olduğu kadarda ukala.- .

Sonunda bir odanın önünde durduğumuzda nihayet dememek için yanağımı bir kez daha ısırdım ve içeri giren Poyraz bey'in arkasından bende odaya girdim. Geçen seneki profesörümüzün odasıydı burası . Ama geçen seneki dizayn tamamen değiştirilmişti. İ;çeri girdiğinizde karşınıza çıkan geniş ahşap masa , ve masanın takımı olduğu ilk görüşte anlaşılan ahşap kenarlı deri koltuk karşınıza çıkıyorduk . Odaya hızlıca bir göz attığımda çoğunun pahalı ve şık olduğu anlaşılan parçalar olduğu belli olan bir odaydı Poyraz beyin odası.

BİR TUTAM YALNIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin