TATİL HEDİYENİZ GELDİ 😊 BİR ÖNCEKİ BÖLÜMÜN OKUNMA SAYISI MÜKEMMEL OYLAR VE YORUM OZELLİKLE YORUM AZ OLSA DA OLSUN OY ATAN BİR KİŞİ BİLE ÇOK DEĞERLİ HERKESİN ELLERİNE SAĞLIK.
BU BÖLÜMÜ SADECE V.I.P GURUBUNA VE MS GURUBUNA İTHAF EDİYORUM. DESTEKLERİ İÇİN HEPSİNE AYRI AYRI MİNNETTARIM .
İYİ Kİ ONLARLA TANIŞMIŞIM DİYORUM VE BÖLÜME GEÇİYORUM İYİ OKUMALAR DİLERİM. VOTE VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN :)
Odanın içinde bulunan merdivenden çıkınca iki tane komedin duruyordu ve sağa döndüğünüzde sizi iki kapı karşılıyordu. Kapılardan biri lavabo diğeride giyinme odasıydı sanırım. Poyraz'ın tok sesiyle odayı incelemeyi bırakıp ona döndüm.
"0damı incelemen bittiyse kendi iyiliğin için anlatmaya başla Afra. Demir ile nereden tanışıyorsun?"
Çelişki...
Şu an içinde bulunduğum durum tam olarak buydu. İki seçenek vardı önümde
: Ya Poyraz'a güvenecek ve Demir ile olan herşeyi ona anlatacaktım ya da ona yalan söyleyecektim .
Düşünmeme bile gerek yoktu tabi ki de ona her şeyi anlatacaktım.
Ben asla yalan söylemezdim. Ne olursa olsun , başıma ne gelecek olursa olsun her zaman doğruyu söylemekten yana olmuştum .
Derin bir nefes aldım ve yatağın kenarına oturdum. Poyraz dikkatle bana bakıyordu.
Elimi yan tarafıma hafifçe vurarak gelmesini istedim . Beni ikiletmeden hızlı adımlarla yanıma geldi ve oturdu.
Nefes alırken zorlandığımı hissetim. Peki neden böyle olmuştu? Yanımda Poyraz olduğu için mi ya da olanları tekrar anlatacak olmam yüzünden mi? Poyraz dikkatle bana bakıyordu. Gerilen kasları onun duyacaklarından hoşlanmayacağının bir kanıtıydı.
Hadi Afra biraz cesaret...
"Demir ve ben lise de tanıştık. Başlarda sadece arkadaştık yani onu hiç sahip olmadığım abim gibi görüyordum. O dönemlerde Demir'in hayatına o kadar kız girip çıkıyordu ki ben onun bana ilgisi olduğunu düşünmemiştim bile taaa ki o güne kadar." Anılar tekrar aklıma üşüşmeyen başlamıştı derin bir nefes aldım. Olanları hatırlamak o kadar berbattı ki.
Poyraz yanımda olduğunu belli etmek için elini elimin üzerine koydu ve hafifçe sıktı. Elimi tutması bana öyle bir güven vermişti ki anlatmaya başladım her şeyi , hem de hiç duraksamadan. Biliyordum durursam tekrar devam edemezdim. Poyraz da bunun fsrkındaydı ve lafımı kesmeden beni dinledi.
" Okulumuzda bir çocuk vardı adı Mert'ti. O kadar kız peşinden koşarken o kimseyle ilgilenmezdi. Bir gün benim yanıma geldi tanışmak istediğini söyledi bende kibarca reddettim . O dönemlerde böyle şeyler düşünmüyordum. Mert'te gitti yanımdan. Daha sonra bir hafta Mert'i göremedim. Derslere ilgili olan çocuk okula gelmemeye başlamıştı. Sonra bir kaç kızı aralarında konuşurlarken duydum Mert..." Gözümden akan bir damla yaşı Poyraz hızla sildi be başımı omzuna yaslamamı sağladı. Derin bir nefes daha aldım .
poyraz burdaydı yanımdaydı , kolumu Poyraz'ın beline doladım . Şuan başka hiç bir şey umrumda değildi. Buna ihtiyacım vardı. Poyraz da bunu anlamıştı ve hiç bir şey dememişti.
"Mert ölmüş. Bu olaylar olduktan sonra Demir geldi. Artık bana daha farklı davranmaya başlamıştı. Yanıma hiç bir arkadaşımı yaklaştırmamaya başladı. Her şeyimi sadece ona anlatabilirmişim. Sadece o dinleyebilirmiş beni öyle dedi . Sonra Demir'in hareketleri daha da değişmeye başladı. Beni kısıtlamaya , tehdit etmeye başlamıştı. Ama asıl olay Mert'e yaptıklarını öğrenmemle oldu. Şans eseri benden hoşlanan bir çocuk varmış ve onun Demir ile konuşmasına tanık oldum . Çocuğu o kadar dövdü ki .... Bir duvarın dibine sinip bir sure onu izledim . Çocuğa vururken söyledikleri hep aynıydı. Afra'dan uzak duracaksın. Sen de Mert gibi dediklerimi dinlemezsen aynı sonu paylaşırsın diyordu. Sonra olanlar oldu kavgayı gören birkaç kişi kavgayı ayırdı ben de hızla eve gidip anneme olanları anlattım . Ve sonra da taşındık. Yıllardır bana sadece küçük mesajlar gönderiyordu. Hepsini okumadan yırtıyordum. Sonra da bugün yemekte çıktı karşıma . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR TUTAM YALNIZLIK
Short StorySiyahlar içindeki dünya'da yaşadığı zorluklara rağmen hayatına devam edip kardeşini bulmayan çalışan çaresiz bir kız Afra ZERENOĞLU... Tek düşüncesi üniversitesini bitirip diplomasını eline almakken her şeyin değiştiği o karanlık gece Afra'nın düşü...