ARKADAŞLAR MERHABALAR :) 3.3 K OLMUŞUZ :) ELLER,M,ZE , GÖZLERİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK :) ÇOK MUTLU OLDUM . BTY AİLESİ GÜNDEN GÜNE BÜYÜYOR . VOTE VE YORUM SAYILARIMIZ BİRAZ DÜŞÜK AMA OLSUN ZAMANLA ÇOĞALIR UMARIM.
BÖLÜME GEÇMEDEN SİZE BİR SORU SORMAK İSTİYORUM SİZCE AFRA KARAKTERİNDE MİLA KUNİS YERİNE DOUTZEN KROES'İ KULLANSAM NASIL OLUR? LÜTFEN YORUMA CEVAPLARINIZI BIRAKIN ÇOK İKİLEMDE KALDIM.
CASTIMIZA İKİ KİŞİ DAHA KATILI İLERİDE ROLLERİ ARTACAK OLAN İKİ KİŞİ. BAKALIM NASIL KARŞIMIZA ÇIKACAKLAR. BÖLÜMDE GEÇEN MEKANLARI MULTİ MEDİA BÖLÜMNDE BULABİLİRSİNİZ :)
TANTIM VİDEOMUZU HALA İZLEMEYENLER İÇİN ODA MEDİA BÖLÜMÜNDE BULUNUYOR.
LAFI FAZLA UZATMADAN BÖLÜME GEÇMEK İSTİYORUM ARKADAŞLAR YGS YAKLAŞIYOR FIRSAT BULDUKÇA YAZMAYA ÇALIŞIYORUM YAZDIKLARIMI AZ DA OLSA YAYINLAYIP BİR NEBZE MERAĞINIZI GİDERMEK NİYETİM BÖLÜM KISA OLABİLİR ŞİMDİDEN ÖZÜR DİLERİM BU ARADA TÜM SINAV MAĞDURLARINA BAŞARILAR
Hizmetçinin bizi içeri davet etmesi ve Poyraz'ın adını bilmesiyle burasının onun evi olduğuna dair düşüncelerim güçlensede salona girdiğimizde şaşkınlıktan açılan ağzımla olduğum yerde kalmıştım. Bu adam benimle dalga mı geçiyor?
Hizmetçi -her ne kadar bu şekilde seslenmeyi sevmesem de adını bile bilmediğimden en iyi tabir buydu onun için- kenara çekilerek geçmemiz için bize alan tanıdığında derin bir nefes aldım. Acilen toparlanmalıydım.
Poyraz'ın beni bileğimden tutmasıyla bakışlarım ona dönmüştü. Bileğimi öyle bir yerden tutmuştu ki uzaktan görenler bizi el ele tutuşur sanırdı. Sinirli bir ifadeyle bana baktıktan sonra önüne döndü ve peşinde beni de sürükleyerek büyük yemek masasına ilerledi.
O yanında oturan bir adamla gülümseyerek sohbet ederken Poyraz'ın adım sesleriyle bakışları bize dönmüştü. Önce gülümseyerek Poyraz'a baktı ve ardından gözleri ellerimize odaklandı. Yavaşça başını kaldırmasıyla gülümseyen ifadesinin yüzünden silinmesi bir olmuştu.
Demir ASLANSAN onu görmeyeli ne kadar olmuştu? En son ailein ölmesinden önceki hafta görüşmüştük. Hatıraların zihnime dolmasıyla farkında olmadan bileğimi hafifçe kaydırarak parmaklarımı Poyraz'ın parmaklarına kenetlemişitm.
Hereketimle şaşkın bakışlarını bana çeviren Poyraz yüzümdeki ifadeyi görünce çenesi kasıldı. Bir yada iki saniyelik bir hareketti bu. Ardından önce gözlerindeki şaşkınlık yerini tekrar ne düşündüğünü belli etmeyen bakışlara bıraktı ve parmaklarımı hafifçe sıktı.
Poyraz'da aramızda geçenlere tanıklık eden Demir yüzündeki ifdeyi toparlamaya çalışarak ayağa kalktı . Başımı diğer tarafa çevirdiğimde masadaki herkesin bize baktığını gördüm. Çoğunun şaşkın bakışları bizim birbirine kenetlenen elimizdeydi.
Masada oturanların çoğu orta yaşlardaydı . Birkaç tane benimle yaşıt olduğunu düşündüğüm genç kız ve Demirle birlikte iki ya da üç tane de genç erkek vardı. Poyraz'ın sert sesini duymamla bakışlarımı masadakilerden ayırdım ve ona döndüm.
"Herkese iyi akşamlar. Birkaç dakika geç kaldık , ayakta kalmayın oturun." Cümlesi bitiğinde bakışlarımı Poyraz'a çevirdim bana bakmadan masaya yöneldi ve masanın en başında duran sandalyenin yanındaki sandalyeyi çekip oturmamı bekledi.
Sandalyemi çekmesine şaşırarak hızla yerime oturdum . Sonuçta Poyraz'ı sinirlendirmek istemezdim. Hayatım onun iki dudağı arasındayken davranışlarıma oldukça dikkat etmem gerekiyor . Ben yerime oturduktan sonra hızla yanımdak sandalyeye oturdu. Poyraz'ın yerine oturmasıyla masadakilerin inceleyen bakışlarını çekip önlerine dönmeleri bir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR TUTAM YALNIZLIK
Short StorySiyahlar içindeki dünya'da yaşadığı zorluklara rağmen hayatına devam edip kardeşini bulmayan çalışan çaresiz bir kız Afra ZERENOĞLU... Tek düşüncesi üniversitesini bitirip diplomasını eline almakken her şeyin değiştiği o karanlık gece Afra'nın düşü...