Anlaşma

653 77 17
                                    

ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM BİRAZ GECİKTİ FARKINDAYIM AMA BUNUN TEK NEDENİ GEÇEN BÖLÜME KARŞI OLAN İLGİSİZLİK L O KADAR EMEK HARCAYIP ZAMANIMDAN SİZE AYIRIP SİZİN İÇİN YAZIYORUM AMA NE BEĞENİ NEDE YORUM KONUSUNDA YÜZÜM GÜLMÜYOR. HER NE KADAR O BEĞENİ SINIRI KOYMA İŞİNİ SEVMESEMDE BUNDAN SONRA BÖYLE YAPACAĞIM YENİ BÖLÜM 20 BEĞENİ VE 20 YORUM OLMADAN GELMEYECEK. AYRICA AFİŞ İÇİN ESİN BOZKURTA SEVGİLERİMİ İLETİYORUM SAĞOL CANIM J

ANLAŞMA

Poyraz beyin söyledikleriyle şaşkınlıktan ağzım o şeklini almıştı. Ne yani kız kardeşimi bulmam için bana yardım mı teklif ediyordu? Doğru anlayıp anlamadığımı sormak , bana yardım edebileceğine dair güvenceler duymak istiyordum ama bir tarafım nedensizce ona güvenmemi söylüyordu. San ki hayatımın onun elleri arasındaymış gibi hissediyordum . Onun dediklerini yaparsam Efsun'uma kavuşacakmışım gibi geliyordu. Belki bu yüzdendir bilmiyorum o cümle döküldü dudaklarımdan "Peki bana neden yardım edeceksiniz profesör?" işte asıl soru buydu. Neden bana yardım edecekti ki ? ben kimdim , basit bir asistan öğrenci. Neden onun gibi biri benim gibi birine yardım etmek istesin ki?

Hayat sorulardan oluşuyor. Karşılaştığımız her olay , her an , her saniye sorularla dolu. Bazıları cevaplanıyor sorlarımızın ama bir de içimizi kemirmesine rağmen cevabını alamadıklarımız var. Finallere çalışan bir öğrenci mesela , kafasında ki soru finaleri verip veremeyeceğidir. Yada emekliliği yaklaşan bir yaşlıyı düşünün belki de tek sorusu emekli olup olamayacağıdır . Ya da karşılıksız aşka sahip olan biri , onun da kafasında binlerce soru dolaşır . O da beni seviyor mu, oda benden etkileniyor mu, onu demesi neye işaret ....... Bir de benim durumumda ki gibi çaresizliğe düşmüş insanların kafasında bir soru vardır : Neden?

Sorumu sorduktan sonra profesörün yüzünü incelemeye başladım . Tek bir mimiği bile oynamamıştı demek ki sorumu bekliyordu . buda bu soruyu daha önce kendine sorduğunu ve cevabını bildiğini gösterir . Derin bir nefes aldı ve bana doğr biraz daha yaklaşarak konuşmaya başladı .

" Bak Afra ben hesap vermeyi sevmem . Fazla soru sorumasından hoşlanmam. Gerekmedikçe konuşulmasından bile haz etmem. Ama durumun kötü olduğundan sana ilk ve son kez açıklama yapacağım. Kulaklarını dört aç ve beni iyi dinle çünkü bunu bir daha tekrarlamayacağız. " derin bir nefes aldım ve dikkatle Poyraz beyi dinlemeye başladım. Anlatacakları ya da yapacağı açıkllama her neyse benim Efsunumu kurtarmam için işe yarayacaktı. Aslında nedeninin nasılının önemi yoktu önemli olan bana yardım etmesiydi her nasıl olursa olsun yardımın kabul edecek ve karşılığından benden ne sterse yapacaktım tabi bunu profesörün bilmesine şuan için gerek yoktu.

" Bak Afra. Sana bir anlaşma sunacağım ve teklifim sadece bir kereye mahsus geçerli. Kabul edersen kardeşini bulmanı sağlarım. Ama eğer reddersen ikinci bir şasın olmaz. " stresten parmaklarımla oynamaya başlayarak teklifini bekliyordum . Ne isteyebilirdiki karşılığında ? benim gibi basit bir öğrenciden ne gibi bir isteği olabilirdi?

"Sana yardım edersem eğer . Hayatın benim lur Afra. Sadece BENİM" üzerine basarak söylediği kelime karşısında şaşkınlıkla Poyraz beye bakmaya devam ediyordum. Benim demişti dğeil mi? Benim . Onun olmamı mı istiyordu. Yavaş avaş sinirlendiğimi hissediyordum sakinleşmek için derin bir nefes aldım ve cümlesini bitirmesini bekledim.

"Hayatın benim olmuş olur. Başka bir erkekle temas etmeyi bırak konuştuğunu bile görürsem senin için hiç iyi olmaz. Yalnızca ben Afra sadece ben olabilirim hayatında. Sadece benim olabilirsin her anlamda"

"Profesör siz ne diyorsunuz ? Bana ne teklif ediyorsunuz siz ? " daha fazla susup saçma sapan konuşmasına müsaade edemeyecek kadar sinirlenmiştim tavırları karşsında. Benimsin ne demek? Hayatında bir tek ben olacağım ne demek? U adam bana ne teklif ediyor böyle?

"Bana sesini yükseltme ve susup teklifimi dinle Afra" dişlerinin arasından sinirle konuşmasıyla yerime sinip tekrar Poyraz beyi dinlemeye başladım.

" Kardeşinin hayatına karşılık senin hayatın Afra istediğim bu. Sana kardeşinin hayatını vereeğim ve sende karşılığında bana kendini vereceksin herşeyinle" söyledikleriyle donup kalmıştım adeta. Neyi nasıl yaptığımın bir öenmi yoktu evet tek önemli olan Efsun'du benim için. Ama bu kadarını yapacak cesaret ... Hiç böyle bir şey düşünmemiştim.

"Poyraz bey ben kardeşim için herşeyi yaparım . Daha önce de belirttiğim gibi önemli olan bu. Bana her ne ima ediyorsanız ne istiyorsanız benim kabulüm. Tek derdim kardeşim onun iyi olması için ben kendimden feragat etmeye hazırım."

Duyduklarından memnun olduğunu belli eden bir gülümseme oluştu dudaklarını kenarında ve sonra da yavaşça ayağa kalktı. Sandalyesinin arkasında duran ceketini aldıktan sonra yanıma yaklaştı ve kulağıma fısıldadı. " Yarın akşam hazır ol Afra."

Daha ne için hazır olacağımı bile sormama izin vermeden yakıcı nefesi uzaklaştı önce daha sonra da Poyraz Atasoy hızla ve kendinden emin adımlarla dışarı çıktı. Beni nasıl bir halde bıraktığını görmeden kalabalığa karışıp gözden kayboldu.

BİLİYORUM KISA BİR BÖLÜM OLDU AMA YENİ YIL HEDİYESİ OLSUN SİZİ DAHA FAZLA BEKLETMEYEYİM İSTEDİM. SIMNIRI GEÇTİĞİNİZ AN BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ YAYINLAYACAĞIM OY VEREN , YORUM YAPAN HERKESE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER .

BİR TUTAM YALNIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin