Κεφάλαιο 6

81 26 9
                                    

Την Λουτσία άρχισε κάτι να την πνίγει μέσα στον ύπνο της και άνοιξε τα μάτια βήχοντας δυνατά. Η καρδιά της σφίχτηκε όταν είδε ότι όλο το σπίτι το ''έγλυφαν'' φωτιές από παντού. Το μωρό της έκλαιγε ουρλιάζοντας και της έκανε την καρδιά της να σπάσει σε χιλιάδες κομμάτια από τον πόνο. Προσπάθησε να σηκωθεί και να βγάλει έξω το μωρό της όμως είχε ήδη αναπνεύσει πολύ καπνό και είχε χάσει της δυνάμεις της επειδή πνιγόταν και υπέφερε. Σύντομα λιποθύμησε ανήμπορη. Καθώς άκουγε το μωρό της να ουρλιάζει, έκλεισαν τα μάτια της και έχασε τις αισθήσεις της...

Ο Βίκτορας στεκόταν έξω από το σπίτι και το έβλεπε να φλέγεται. Τα δευτερόλεπτα περνούσαν και ήταν κρίσιμα. Το σχέδιο του πήγαινε ακριβώς όπως το είχε σκεφτεί. Μπήκε σαν τον σίφουνα μέσα στο σπίτι και βρήκε την Λουτσία και το μωρό λιπόθυμους. Αγνόησε το μωρό και άρπαξε την γυναίκα στην αγκαλιά του. Την έβγαλε έξω από το σπίτι και την πήγε μακριά από εκεί. Την ακούμπησε στο χώμα κάτω και άρχισε να την συνεφέρει για να βρει πάλι τις αισθήσεις της... Μόλις τα βλέφαρά της άρχισαν να τρεμοπαίζουν ο άντρας έκανε μερικά βήματα μακριά της και σταύρωσε ευχαριστημένος τα χέρια του στο στήθος του. Η Λουτσία τον αντίκρισε μετά από λίγο τρομαγμένη. Η ανάμνηση της πυρκαγιάς μέσα στο σπίτι της την χτύπησε ανελέητα.

<<Το παιδί μου!!!>> ούρλιαξε και σηκώθηκε πάνω απότομα. <<Πρέπει να σώσω το παιδί μου! Το μωρό μου θα καεί!>>.

Η γυναίκα άρχισε να τρέχει προς το ξύλινο σπιτάκι που τώρα πια δεν είχε μείνει τίποτα από αυτό. Εκεί που έτρεχε, ο Βίκτορας εμφανίστηκε μπροστά της από το πουθενά και της σταμάτησε τον δρόμο.

<<Θα καεί;>> την ρώτησε. <<Το παιδί έχει ήδη καεί. Το σπίτι σου πήρε φωτιά και ήρθα μέσα λίγο πριν πεθάνεις και σε έβγαλα έξω>>.

Η γυναίκα όταν το άκουσε άρχισε να ουρλιάζει και να δημιουργεί τόσο τεράστιες μπάλες φωτιάς, που κόντεψαν να κάψουν ζωντανό τον μάγο καθώς τις εξαπέλυε εναντίων του. Ο άντρας της απέφευγε με το ζόρι και είχε αρχίσει να ιδρώνει.

<<Εγώ σε έσωσα. Ένα ευχαριστώ αρκεί>> της είπε.

<<Ευχαριστώ για πιο πράγμα να σου πω;! Άφησες το παιδί μου να πεθάνει!>> φώναξε εκείνη.

<<Το παιδί σου ήδη ήταν νεκρό. Δεν είχα ούτε στιγμή για χάσιμο. Έπρεπε να σε βγάλω αμέσως από εκεί. Κι' άλλωστε δεν φταίω εγώ για την φωτιά που ξέσπασε. Δεν είμαι εγώ υπεύθυνος για αυτό. Άλλος την έβαλε την φωτιά>>.

Λουτσία.Where stories live. Discover now