Κεφάλαιο 15

99 24 10
                                    

<<Ώστε νοικοκυρεύεται ο αδελφούλης μου και φεύγει...>> είπε ο Ηλιόμορφος στον αδελφό του για άλλη μια φορά όταν έμειναν μόνοι τους.

<<Ναι, συνήθισε το επιτέλους>> απάντησε ο Ραφαήλ γελώντας. <<Γιατί σου φαίνεται τόσο παράξενο;>>.

<<Μάλλον απλά γιατί είσαι... ο μικρός μου αδελφός>> του απάντησε και γέλασε. Αμέσως όμως σοβάρεψε.

<<Θέλω να σου ζητήσω συγνώμη. Δεν ήμουν εντάξει... Δεν έπρεπε να φυλακίσω την Λουτσία και να επιτρέψω να την βασανίσουν>>.

<<Μόνο γι' αυτό έπρεπε να έχεις δώρο από μένα μια μπουνιά στα μούτρα που θα σου έσπαγε κάνα, δύο δόντια... αλλά έχε χάρη που η Λουτσία έγινε καλή και δεν θέλει εκδίκηση για τίποτα. Ξεχνάει ότι έγινε. Της αρκεί που θα είναι μαζί μου και που ζει ο γιος της>> του απάντησε ο Ραφαήλ.

<<Ώστε το έμαθες και εσύ ε;>> ρώτησε ο Ηλιόμορφος.

<<Ναι, το έμαθα. Ετοιμάζεται τώρα και θα πάει μαζί με την Λευκή να τον γνωρίσει από κοντά. Την ρώτησα αν θέλει να πάω μαζί της αλλά δεν ήθελε. Είναι πολύ συγκινημένη και θέλει να τον δει μόνη της για πρώτη φορά. Είναι πολύ ευτυχισμένη και αυτό μου αρκεί. Δεν έχει πια θυμό για κανέναν μέσα της>>.

<<Φαίνεται ότι όλα παίρνουν τον δρόμο τους τώρα πια...>> είπε ο βασιλιάς. <<Θα κάνει ο καθένας την ζωή που θέλει. Χαίρομαι για σένα. Σου αξίζει κάθε κάλο. Τώρα που σκέφτομαι τόσο καιρό τις πράξεις μου βλέπω πολλά λάθη. Έχω μετανιώσει για πολλά πράγματα που έκανα. Μόνο εσύ φαίνεται να τα έκανες όλα σωστά>>.

<<Τίποτα δεν έκανα σωστό...>> είπε ο Ραφαήλ. <<Απλά εσύ είχες εξουσία στα χέρια σου. Τέλος πάντων... όχι και τίποτα. Οφείλω να ομολογήσω ότι κατάφερα με την υπομονή μου και την αγάπη μου να κάνω την Λουτσία να αλλάξει προς το καλό>>.

<<Θέλω να σου προτείνω κάτι. Ο γάμος, αν δεν έχεις και εσύ αντίρρηση να γίνει εδώ, στο παλάτι>> του είπε ο βασιλιάς.

<<Θα ρωτήσω την μέλλουσα γυναίκα μου και θα σου πω>> απάντησε ο Ραφαήλ.

<<Κατάλαβα... Ακόμα δεν την παντρεύτηκες και σε κάνει ότι θέλει ε;>> αστειεύτηκε ο Ηλιόμορφος και ο αδελφός του γέλασε και τον τσίμπησε στα πλευρά.

<<Αφού ξέρεις. Δεν μπορώ να αρνηθώ τίποτα στα αδύναμο φύλλο. Γι' αυτό συνήθως σου κάνω τα χατίρια>> είπε γελώντας ο Ραφαήλ.

Λουτσία.Where stories live. Discover now