Κεφάλαιο 10

74 23 8
                                    

Έγινε ένα μεγάλο γλέντι στο κάστρο για να γιορτάσουν τον ερχομό του μωρού. Ο Ραφαήλ διαπίστωσε με ανακούφιση ότι το μωρό τους φαινόταν υγιέστατο.

<<Τότε προς τι όλο αυτό που είχε κάνει η Λουτσία; Αν δεν έβλαψε το μωρό τους αλλά ούτε και εκείνους τότε γιατί να έρθει στο κάστρο και να παραστήσει την μαγείρισσα;>> αναρωτήθηκε ο Ραφαήλ αλλά τελικά αποφάσισε να μην το πολύ ψάξει γιατί αυτή ήταν μια πολύ καλή καταλήξει.

Η Λευκή καθόταν μόνη της σε μια αναπαυτική πολυθρόνα και είχε τον μωρό της αγκαλιά. Ήταν πανέμορφο το κοριτσάκι της. Της σιγοτραγουδούσε ένα όμορφο νανούρισμα και το έβλεπε να κοιμάται. Την κουνούσε απαλά με το ρυθμό του νανουρίσματος και δεν χόρταινε ποτέ να την κοιτάει. Το κοριτσάκι της κοιμόταν γαλήνια αφήνοντας απαλές ανάσες. Το μόνο που την έκανε λίγο να ανησυχεί την γυναίκα ήταν το ότι η κορούλα της δεν είχε θηλάσει από εχθές. Όσες φορές είχε θηλάσει η μικρή έμοιαζε να μην της αρέσει καθόλου. Με το ζόρι έπινε το μητρικό γάλα, αλλά από εχθές αρνιόταν πεισματικά να πιει έστω και ελάχιστο. Ξύπνησε απαλά το μωράκι της. Εκείνο άνοιξε τα μάτια της που έμοιαζαν με κρυστάλλινα, καθαρά νερά και την κοίταξε.

<<Πρέπει να φας μικρό μου. Από εχθές έχεις να θηλάσεις. Δεν είναι φυσιολογικό αυτό>> της είπε και την πλησίασε στο στήθος της. Το μωρό δυσαρεστήθηκε που το ξύπνησαν και άρχισε να κλαψουρίζει. <<Έλα μικρό μου. Πρέπει να φας>> της είπε και έβγαλε το στήθος της από το φόρεμα της. Το μωρό την έσπρωξε μακριά με τα χεράκια του γιατί δεν ήθελε με τίποτα να πιει το μητρικό γάλα. Η γυναίκα επέμενε και προσπάθησε κι' άλλο να την αναγκάσει να θηλάσει. Στο τέλος την ανάγκασε να πιει με το ζόρι.

<<Αχ...>> ξέφυγε από τα χείλι της Λευκής ένα επιφώνημα πόνου. Κοίταξε το στήθος της και διαπίστωσε σοκαρισμένη ότι γύρο από την ρόγα της είχε αίμα. Λίγες σταγόνες αίματος ανέβλυζαν από την πληγή της. Το μωρό την είχε δαγκώσει.
<<Αυτό δεν γίνετε από ένα μωρό που είναι μόλις λίγων ημερών...>> είπε πανικόβλητη η γυναίκα και κοίταξε το προσωπάκι της κόρης της. Τα χείλι του μωρού της ήταν πασσαλωμένα με αίμα. Το μωρό χαμογέλασε και έγλυψε το αίμα κουνώντας χαρούμενο τα χεράκια του.
<<Της αρέσει η γεύση του αίματος...>> είπε η νεράιδα σοκαρισμένη και τρομαγμένη.
<<Δεν μπορεί... Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό στο δικό μου παιδί...>>.

Η γυναίκα συνέχισε να κοιτάει το μωρό της και να μην ξέρει τι να κάνει. Σύντομα άρχισε να κλαίει. Ήξερε ότι αν καταλάβαιναν ότι κάτι δεν πάει καλά με το μωρό της θα της το σκότωναν από τον φόβο τους γιατί δεν θα ήξεραν πως θα εξελισσόταν στο μέλλον. Σίγουρα κάποιος που τρέφεται με αίμα, θα γινόταν πολύ επικίνδυνο πλάσμα στο μέλλον, όταν θα μεγάλωνε λίγο. Αμέσως ένιωσε τον πανικό να κυλάει μέσα της και ξέπλυνε από τα χείλια της μικρής το αίμα. Είχε σκοπό να μην αφήσει κανέναν να καταλάβει ότι το κοριτσάκι της έχει ένα μυστικό. Έπλυνε αμέσως το στήθος της και το ξέπλυνε από τα αίματα. Με της μαγικές της δυνάμεις πήγε να κλείσει και την πληγή της αλλά ακόμα πιο έκπληκτη διαπίστωσε ότι δεν μπορούσε να επουλώσει τελείως το τραύμα της. Ένα αγνό σημαδάκι, σαν στεφανάκι είχε απομείνει πάνω στο στήθος της. Παραξενεύτηκε γιατί μπορούσε να επουλώσει όλα τα τραύματα αρκετά γρήγορα.

Λουτσία.Where stories live. Discover now