Bună,sunt Kim Mili,am 20 ani.
Sunt de origine coreeancă dar locuiesc în Moldova,la fel ca și părinții mei.Am o viață foarte bună și nu duc lipsă de nimic,mai ales că am un verișor care e vedetă....mai degrabă,e chiar un idol iubit de toată lumea. Despre asta vom vorbi mai târziu:)
Credeam că am o viață perfectă, părinții mei nu se ceartă și nici nu ridică vocea la mine,la școala mea sunt am fost o persoană populară,am avut note de la 8 la 10,am foarte mulți prieteni care mă susțin în tot ceea ce fac,am până și un iubit cu numele Mateo... îl iubesc foarte mult dar în ultimul timp simpt că se îndepărtează de mine... Îmi fine, în această seară avem cina în familie...vom avea niște musafiri speciali... după cum am înțeles..
Mai sunt încă 3 ore până când vin musafirii așa că mă duc să mă uit la niște seriale. E deja ora 17:00 mă duc și mi-am făcut un duș și m-am îmbrăcat așa:Părul mi l-am lăsat pe spate și mi-am făcut un machiaj simplu.
Mai era o oră până când să vină musafirii...nustiu de ce m-am grăbit atât de mult. Așa că m-am gândit să-i sun prietenii mele cele mai bune (Valeria)
«Convorbire telefonică»
V-Alo Mili,cum de m-ai sunat?
M-De parcă te sun rar?XD ce faci?
V- Ceea ce fac de când mă obligi să ascult trupa aia...cum se numește....BST?
M-BTS!!
V-Mii de scuze șefa :)),ce mai face vărtu ăla idol?
M- Nu prea știu,nu am mai vorbit cu el de doua săptămâni...
V-lasa va fi totul bine,trebuie să închid căci a venit Andrew acasă (iubitul Valeriei)
M- ok,paka grăsuțo
V-pa bățule
«Convorbire telefonică încheiată»
Aud de jos niște voci,cred că au sosit musafirii, mă aranjez puțin și mă cobor...cobor jos pe scări și îl văd pe.....Namjoon?
Nu pot să cred...Deci da.... scuzați aceasta este prima mea publicație, și nu am spus prea multe...dar vă promit că următoarele capitole vor fi mult mai interesante 🤗
Actualizare 28 octombrie 2020
Bună,sunt autoarea acestei cărți 😸
Vreau să țin să te informez că aceasta a fost prima mea carte, și nu credeam că va obține atât de multe vizualizări. Vreau să-mi cer scuze pentru eventualele greșeli.Tot o dată am făcut și un grup, în care voi putea vorbi cu cititorii (pisoiașii) mei și vă voi răspunde la întrebări sau pursisimplu să ne cunoaștem mai bine. Poți intra pe el la linkul din descrierea profilului,sau pursisimplu să-mi dai mesaj și îți trimit linkul în privat 😁🐈
CITEȘTI
Abisul Fericirii✓
Teen Fiction❗ Atenție!Aceasta este prima mea carte! Poate avea greșeli gramaticale s-au unele de exprimare ❗ Mili este o fată de 20 de ani din Moldova, a copilărit în Coreea, tatăl ei e coreean dar mama moldoveancă. După revine în Coreea alături de verișorul ei...