☀️ Dimineață ☀️
M-am sculat dimineață din vina razelor de soare,am vrut să mă ridic,dar am simțit că ceva era în poala mea. m-am uitat și era Jungkook, cum puteam să uit cum ne-am culcat aseară. Doarme atât de drăguț și de liniștit.N: Deșteptarea,scularea, toată lumea sus, (striga acesta de la volan)
M: Mam sculat deja!
Jh: Minunat,atunci trezeștei pe restul....Ori cât de mult aș mai vrea să stau așa cu Jungkook,trebuie să-l trezesc și pe el dar și pe restul. M-am aplecat la el la ureche și i-am zis...
M: Cookie,trezeștete!Acesta deschide încetișor ochii și îmi zâmbește..
Jk: Bună dimineața!....
M: Neața! Pleacă tu primul la baie,iar eu mă duc săi trezesc pe băieți..
Jk: Mhm...Jungkook sa dus la baie,iar eu am luat toate păturile și le-am păturit,punandule într-un dulăpior. Apoi am plecat săi trezesc și pe restul,acest lucru fiind foarte greu,dar până la urmă se sculasera. Apoi veniseră toți lângă mine pe canapea. Jungkook ieșiseră din baie iar după el se duseră Jimin..
J-Hoop ne întreabă..
Jh:-Cum ați dormit pe canapea?
Jk: Ca în rai,nu Mili?
M: Da,ai dreptate Cookie.
N: Vreți să ne oprim undeva și să luăm ceva de mâncare?Toți răspunseră cu "da"
Toți plecaseră la baie,eu ca de fiecare data fiind ultima, iar după mă schimbaserăm așa:
Am ajuns și la un magazin,dar lenoasa de mine nu doriseră să se coboare, le-am spus băieților ce să-mi ia. Toți se duseră,iar ramaserăm singură în rulotă.
Am început să strâng puțin și să aștern paturile și să pregătesc pașapoartele și actele deoarece peste incă vreo 40 de km. trebuia să ajungem la vamă.. Stăteam în telefon,iar ușa se deschide,acolo era Jungkook cu două sacoșe în mână și Tae. Jungkook îmi dăduseră ce doriserăm să mănânc și îi multumiseram.
După veniseră și restul și ne porniserăm din nou la drum.
De data aceasta la volan era JHoop,iar lângă el Namjoon.
Eu stăteam pe canapea iar lângă mine era Tae, Jungkook și Jimin.
Mi-am scos o mică trusă de machiaj și am început să îmi fac un simplu machiaj. Băieții se uitau atenți la mine.
T: de ce te machiezi?
M: ca să fiu mai frumoasă!
Jk: tu și așa ești cea mai frumoasă!...
M: M-mersi *spun asta balbainduma și mă făcuserăm ca o roșie..
După jumătate de ora,am ajuns în sfârșit la vamă,iar acolo era ditamai rândul. Înaintea noastră erau sigur în jur de vreo 400 de mașini. Neavând ce să facem, le-am propus să ne jucăm în adevăr sau provocare.M: Vreți să ne jucăm în adevăr sau provocare?
Jk: de ce nu?
Jm: Hai!
T:o ideie minunată,dar ce numai noi patru?
Jk: nu contează,o să ne distrăm și așa..
M: ai dreptate..
Jm- ok,Mili, adevăr sau provocare?
M- *nu știam ce să aleg, dacă alegeam adevăr mar fi întrebat despre biasul meu suprem dintre ei, așa că alegeasem provocare* mmm.......aleg provocare...
Jm- ok,provocarea mea pentru tine este de a ieși afară și alergi printre mașini..😂
M-ok,😓
*Am jucat cu toți adevăr sau provocare,iar Jimin și Tae dădeau cele mai stupide provocări, trecuserăm vama cu greu, aceștia de acolo ne urasera drum bun iar noi ne continuarăm drumul. Iar pe la ora 17 ajunserăm la o vilă pe malul marii*
Vila arată așa:Fiecare ne alegeasem câte o cameră, și ne puneseram direct la un duș apoi ne duserăm la culcare, căci eram rupți de oboseală...Eram câte doi în cameră,iar eu stăteam cu Jungkook.
Apropo, camera mea și a lui Jungkook arată așa:Mă treziserăm dimineață și....
💜Vreau să vă mulțumesc că îmi citiți cartea,apreciez foarte mult voturile și comentariile voastre💜
CITEȘTI
Abisul Fericirii✓
Teen Fiction❗ Atenție!Aceasta este prima mea carte! Poate avea greșeli gramaticale s-au unele de exprimare ❗ Mili este o fată de 20 de ani din Moldova, a copilărit în Coreea, tatăl ei e coreean dar mama moldoveancă. După revine în Coreea alături de verișorul ei...