Și după am plecat jos,luandumi o mică geantă în care puneseram loțiuni de plajă.
Ieșiserăm afară văzândui pe băieți aranjând șezlongurile.
Când am venit acolo, unicul loc liber era între Namjoon și Jungkook, așa că m-am pus între ei. Mi-am dat cu cremă solară pe corp și pe față pentru a nu mă arde soarele. Toți băieții s-au dus să se scalde în marea cristalină,iar eu ramaserăm ca să mă bronzez. Mă gândeam la minunata mea copilărie,la toți prietenii din Moldova, dar și la unii din România, să fiu sinceră,cred că am mai mulți prieteni acolo decât în Moldova.Tot odată mă gândeam că nu voi putea sta mereu cu băieții în aceeași casă, și că ar trebui să mă mut și să am propria mea casă,dar sunt sigură că nici unul dintre ei nu ar fi de acord cu asta.
Toate gândurile mi-au dispărut când am auzit un strigăt ce mă chema:
N: MILI?!!
M: CE E?!
N: ții minte când aveai vârsta de 9 ani și plecaserăm împreună la mare cu familiile noastre?
M: cum să nu țin minte?! În prima zi stăteam și făceam castele de nisip,iar tu ai venit,mai luat în brațe și te-ai aruncat împreună cu mine în apă...
Jk: Adică așa?
*Spune Jungkook și vine mă ia în stil mireasă și se aruncă cu mine în brațe în ocean. Toți începuse să râdă*
M: Ya! Numai râdeți! Cookie stai pe loc că te înec!
Jk: Heeeelp meee!! *și se ascunde după Tae, începând ambii să fugă de mine prin apă*
După ce obosiserăm ca să îi fugăresc pe băieți, m-am îndreptat spre șezlongul meu. Nu apuc să stau nici mai bine de 5 minute că aud strigăte:
T: AJUTOOR!
Jm: JK SE ÎNEACĂ!
S: SALVAȚILNamjoon și Jin l-au tras la mal pe Jungkook...
Jh:Mili,repejor, respirație gură la gură!
M: Vin! * M-am repezit repede la băieți și m-am pus pe pământ, mă aplec și văd cum Jungkook își țuguiește buzele,iar pe fundal auzeam cum băieții chicoteau încet*
M: Yaa! Cu așa ceva nu glumește!
S: ce sa întâmplat? Totul mergea complet planului!
M: v-ați dat de gol deștepților! Data viitoare nu vă mai hlizâți, și aveți grijă ca victima să nu țuguiască buzele!
N: data viitoare?
J: ok,acum victima va fi Jimin!
Jm: Yey!...
*Băieții plecaseră voioși înapoi în apă*
M: Stați...nu trebuie să repe......fhh.... las-o baltă...
Îmi întorc privirea spre Jungkook care rămăseseră lângă mine,acesta se uita cu o față de cățeluș plouat a mine....
Jk: de ce nu m-ai sărutat?
M: atât de tare ai vrut??
Jk: dwaa...(spune cu o voce de copil mic)
M: nu vrei un pupic mai bine?
Jk:merge și așa...
Mă îndrept spre el dândui un pupic pe nas.....acesta zâmbește ca un copilaș și începe a striga cu voce de copilaș alergând spre băieți
Jk: Yeeeeey......am primit un pupic de la Miliii!!!
Eu stăteam în picioare și îi priveam, băieții au început ceva să-l întrebe,dar nu puteam să aud nimic...... simțeam cum picioarele mi se înmoaie, mă amețea capul și simțeam cum corpul îmi devine din ce în ce mai greu....
M: B-băieți.....
Spunând asta simpt cum corpul meu face impact cu nisipul cald.. stăteam priveam spre soare cu ochii întredeschiși... când deodată văd chipurile băieților speriați și simpt cum cineva ma luat în brațe și mă ducea în casă....de atunci nu țin minte nimic.......
CITEȘTI
Abisul Fericirii✓
Teen Fiction❗ Atenție!Aceasta este prima mea carte! Poate avea greșeli gramaticale s-au unele de exprimare ❗ Mili este o fată de 20 de ani din Moldova, a copilărit în Coreea, tatăl ei e coreean dar mama moldoveancă. După revine în Coreea alături de verișorul ei...