💜Capitolul 23💜

332 19 1
                                    

Jh: Băieți! Ghiciți ce?!

Jm: Jungkook și Mili sunt împreună?

Jh: GREȘIT! Jungkook și Mili sunt imp......stai,de unde știi?

Jm: e logic totul! Au fost ascunși împreună iar acum se țin de mână..

Băieți ne-au felicitat și au râs puțintel pe seama noastră...

N: Ascultă aici Jungkook, dacă o voi vedea pe Mili căci plânge din cauza ta,o vei incurca de la mine!

T: și de la mine!

Jm: și de la mine inclusiv, înțeles?

Jk: Da să trăiți domnilor!

Spune acesta și își duce mâna la frunte ca un soldat..

S: Și încă ceva....

T: să nu vă grăbiți cu nepoții pentru noi

Spune acesta și îmi face cu ochiul,iar toți băieții au început să râdă,eu facanduma roșie pe față.

M: YAA!! TAEHYUNG TE OMOR!!

Spun și am început să-l alerg el tot ascuzanduse pe după băieți..
Acesta alerga și începuse a striga:

T: YA! DACĂ VREȚI PUTEȚI SĂ FACEȚI, EU PERSONAL NU AM NIMC ÎMPOTRIVA

M: TERMINĂ!!

Toți se uitau la noi de parcă erau la circ și se râdeau. După ce obosiserăm să-l alerg atâta pe Tae, mă duseserăm lângă băieți....

M: Acum ce facem?

N: vreți să mergem la piscină?

Jh: Daaa!!

M: haideți,dar eu nu voi intra,voi plecați,iar eu mă duc după Leo ca să-l aduc cu noi

Jk: bine,te așteptăm

M-am dus și l-am luat pe Leo,se pare că și el era plictisit, îl luaserăm în brațe și am plecat cu el la băieți.
Când am intrat în sala unde era pișcina, băieții erau în apă și se stropeau unii pe alții.

Jk: Cine a venit la noi,vino la tati să te învețe să înoți

Spune Jungkook aproprinduse de marginea bazinului intenzand mainele, iar eu i l-am dat.

M: Jungkook ai grijă cu el

Jk:bine

M-am dus și m-am așezat pe un șezlong de acolo,privindui cum se bălăceau...

Jk: uite Leo, trebuie să dai din lăbuțe înainte și înapoi repejor...

S:tot nu poate...

Jm: uite Leo așa!

Spune Jimin și a început să înoate ca un cățeluș. Toți am inceput să ne râdem de el,era atât de amuzant.

În timp ce băieții îi dădeau lui Leo lecții de înot,telefonul îmi sună

Convorbire telefonică

M: Alo?

V: alo,Mili ? (spune Valeria printre suspine)

M: da! Sa întâmplat ceva?

V: Mili...eu,eu...sunt însărcinată....

M: Serios, felicitări! Cum au reacționat părinții tăi?

V: Sau bucurat că vor fi bunici...

M: Mă bucur,dar Andrew ce a spus

V: mi-a dat papucii,a spus că nu are nevoie de acest copil.....a renunțat la ambii.....

M: CE-A FĂCUT?! (am spus asta atât de tare că băieții și-au întors privirile uimiți spre mine uitanduse ciudat,iar eu am eșit din sală...

M: nici să nu te gândești să faci avort! Copilul nu are nicio vină aici!

V: nici nu m-am gândit la asta....dar nu mă voi putea discurca singură...

M:nu vei fi singură,te voi ajuta eu,te vei muta în Coreea,iar eu voi cumpăra un apartament în care vom trăi

V: vei face asta pentru mine?....

M: bineînțeles... până la urmă suntem cele mai bune prietene.... în a câta lună ești?

V: a doua....

M: totul va fi bine, iar acum dute și linișteștete,bine?

V:bine,pa

M:pa..

Convorbire telefonică încheiată.

M-am îndreptat spre pișcina înapoi

Jk: iubito, sa întâmplat ceva?...

M:nu,dar.....voi fi mătușă....

Spun și mă îndrept zâmbind înapoi spre șezlong... Băieții mă priveau nedumeriți..

M: vă voi spune altă dată...

Am mai stat puțin la pișcina,iar după toți plecaseră spre camerele lor...

M-am așezat pe pat și am primit un mesaj....

Abisul Fericirii✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum