Jk: Ia zi... îl iubești pe tati? (spune asta flocaind blănița piticului)..
Când am auzit "tati" ochii mi se făcuseră cât două cepe. Micuțul a început să-l lingă pe față..
Jk: Aaw... și tati te iubește...
Jm: de când ești tu "tati" ?
Jk: dar ce?........Mili ești în potrivă cu asta?
M: N-nu,deloc
T: Ya stați așa, înseamnă că eu ce sunt?
N: poți să-i fii frate!
Jk: dar dacă nu vrei să fii frate, poți deveni soră
Toți am inceput să ne râdem de față făcută de Tae...
T: Terminați! Nu e nimic amuzant!
M:Ai dreptate,trebuie să terminăm ( spun asta încă râzând)
M: apropo, câte ore mai avem de zbor?
N: vreo 4-5 ore...
M:ok,eu mă duc la locul meu..
Jh: ok...
Eu stăteam între Tae și Jungkook,Tae discuta cu băieții,iar Jungkook a venit lângă mine,eu stăteam pe Instagram..
Jk: cee faaci?
M: nimic,tu?
Jk: am venit să stau cu tine (zâmbise)
M: aww...ok
Jk: ai mai avut vreun animal de companie?
M: da, adică mai mult părinții mei,ei au o pisică pufoasă gri..
Jk: părinții mei la fel au o pisică doar că roșcată..
Ne continuaserăm discuția, râdeam și chicoteam împreună. Pe mine mă luaseră somnul, și încercam să adorm,dar Leo tot mă lingea și îmi sărea în brațe... Jungkook a văzut asta și îl luaseră..
Jk: hai,gata, las-o pe mami să doarmă, și vino la mine
La luat în brațe și se așezaseră la locul lui, începând să-l dezmierde și să se joace cu el, încă nu credeam că Jungkook a zis că eu sunt "mami" iar el "tati". Nu cum să nu iubești o așa persoană,care se comportă atât de drăguț. Adormiserăm cu gândul la Jungkook...
Skip Time→→→→→→→
T: Mili, trezeștete!
M: umm....am ajuns deja? (spun asta frecandumă pe la ochi cu o voce somnoroasă)
T: da,haide să ieșim...
M: dar unde e Leo?!
T: nu-ți face griji,e cu Jungkook.
M:a ok,unde sunt cei lalți?
T: ne așteaptă afară..
Jungkook în tot acest timp a stat cu Leo și la îngrijit,a avut grijă de el și sa jucat cu el..Am eșit din avion,era cam răcoare, încă nu știam unde am venit. I-am văzut pe băieți care mă așteptau lângă o două mașini. Acolo l-am văzut pe Jungkook care îl ținea pe Leo în brațe înfășurat într-o păturică...
N:Uite cine sa trezit!
M:aha...unde suntem?
N: În Franța!
M: UNDE? SERIOS?
N: Foarte serios!
Jh: acum gata cu vorba și hai să plecăm la hotel..
CITEȘTI
Abisul Fericirii✓
Teen Fiction❗ Atenție!Aceasta este prima mea carte! Poate avea greșeli gramaticale s-au unele de exprimare ❗ Mili este o fată de 20 de ani din Moldova, a copilărit în Coreea, tatăl ei e coreean dar mama moldoveancă. După revine în Coreea alături de verișorul ei...