💜Capitolul 27💜

330 23 1
                                    

Peste 3 luni

Stăteam împreună cu băieții și priveam un film de groază, băieții priveau fascinați ecranul imens al televizorului, iar eu stăteam cu fața în perne.....peste două săptămâni era Crăciunul,dar nu mă simțeam pregătită pentru sărbători, așa că mă gândiserăm să plec în Moldova timp de 5 zile,am vrut să vizitez mormântul prietenii mele,iar tot o dată și pe acel a Anyei... aveam deja biletul cumpărat,dar nu le spuseserăm nimic băieților...

M: haideți să punem alt ceva, vreți?

N: și ce anume?

M: TITANIC!

Jk:nu mersi,nu vreau să te văd plângând,mi se rupe suflețelul vazandute așa...

M: nu voi plânge,promit!

J: atunci porniți filmul.....

M: YAY!!! Mă duc să aduc pachetele de șervețele.!

Jk: ai promis că nu vei plânge!

M: nu vor fi pentru mine,ci pentru voi!

Jm: mai vedem noi!!

Ne așezaserăm comozi pe canapea, privind filmul ce se derula în fețele noastre...
***
După ce se terminaseră filmul
***

J: Ce tragic!

Spune Jin printre suspine.

Jm: câți oameni au murit!

Spune Jimin oftând....

Jh: PESTE TOT ESTE DOAR SUFERINȚĂ!!!

Rostește Hoseok printre lacrimi,suflandusi nasul

T: trebuie să fim tari!

Jm: trebuie....

Toți băieții stăteau și boceau,erau roșii la ochi da atâta plâns, terminaseră deja trei pachețele de șervețele,incepandul pe al patrulea. Au început să discute despre problemele omenirii,despre animale și lucrurile dramatice, stând încă bocind. Iar eu stăteam la ei și mă uitam ca la felul 14. Mda...nu mă așteptam la așa reacție din partea lor..

S: pleacă oamenii, apoi nici nu știu dacă se mai întorc.....

M: Că tot vorbim despre plecat, mă voi duce mâine în Moldova....

Băieții se opriseră din plâns și se uitau uimiți și nedumeriți la mine...

T: Cum te duci?

M: cu avionul!

Jk: de ce te duci? Te-ai săturat de noi? Nu mă părăsi,te rog! Te iubesc!

Jh:nu te lăsăm să te duci nicăieri!

M: băieți, calmațiva, mă duc doar pentru cinci zile!

Jk: vin și eu cu tine!

N: și eu!

M:dar am luat doar un bilet....

N: nu contează! Plecăm toți cu avionul nostru privat!

M:ok......atunci plecați să vă faceți bagajele....

Jk: Yeeyy!!!

M: dar sa fiți cuminți!

N:bine șefa!

Jungkook a venit și ma sărutat. Apoi cei doi au plecat sus să-și facă bagajele.

Jm: să ne aduci ceva când vei veni..

M: sigur,ce anume?

Jm: sticle cu VIN!!!

M:ok,sa făcut!

Abisul Fericirii✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum