După ce m-am uitat la serial, m-am culcat căci eram destul de obosită,punanduma confortabil pe pernă,am adormit cu gândul la ziua mea de naștere și la copilariea mea....
*****
Dormeam atât de bine,somnul îmi era atât de dulce,dar brusc apelul telefonului mă trezește din somn. M-am uitat și am observat că mă sună prietena mea Valeria pe apel video..
‹Convorbire telefonică în limba română›:
V: alo? Mili dormi?
M: și normal că dorm....(spun aceasta somnoroasă)..
V: cât e ora la tine acum?
M: ufff....e ora 00:01
V: perfect!
M: adică perfect? Ai băut ceva sau ce?...
Brusc aud cum prietenii mei au început a cânta "La Mulți Ani" și apărând în cadru cu baloane și cu vin...Am început a plânge de fericire când toți mă felicitau, măcar cineva din prietenii mei nu au uitat de ziua mea....eram atât de fericită. După ce am vorbit cu ei în timp ce am întâlnit ziua mea, m-am culcat la loc,adormind instantaneu...
☀️ Dimineață ☀️
M-am trezit din vina razelor de soare ce își făceau prezența să fie făcută în camera mea,era o zi atât de senină,am eșit pe balcon lăsând ca razele soarelui să mă dezmierde cu căldura lui. Eram bucuroasă fiindcă azi era ziua mea. M-am întors în cameră trandinduma în pat. Stăteam priveam podul, când deodată am auzit cum niște mașini claxonau și singnalizau puternic la poarta casei. Am coborât în mare grabă pe scări, îndreptandumă spre ușa de la intrare,am pus mâna pe mânerul ușii,fiind gata să o deschid,iar atunci a început să cânte cântecul "La Mulți Ani" totodată în timp ce mașinile încă claxonau și singnalizau. Am ieșit afară,iar când am văzut ce era în fața mea,am înghețat complect,iar câteva lacrimi apăruseră în ochii mei...
Am ieșit afară fiind încă în pijamale,iar când vazuseram... ramaserăm uimită de tot ce se afla lângă mine....
Erau câteva panouri cu pozele mele,iar ca niște ghirlande erau puse niște frânghii cu pozele mele când eram micuță...erau câțiva animatori îmbrăcați în Minie și Michi Mouse, Donald Duck, și câțiva clauni..
Iar când m-am uitat erau băieții, fiecare fiind rezemat de mașina sa, cu buchete de flori uriașe în mâini, pe mașini erau o grămadă de pungi cu cadouri. Fiecare stăteau și mă priveau cu zâmbetul la urechi, când toată muzica a încetat ei au început cu toții să cânte "La Mulți Ani", iar când cântecul luaseră sfârșit au alergat cu toții înspre mine, îmbrățișândumă și felicitândumă, în timp ce mau îmbrățișat, clovnii au împușcat cu confeti și șampanie înspre noi, făcând poze,iar alții erau și filmau.
Fiecare îmi dăduseră buchetele gigantice de flori,eu care deja nu mă mai vedeam după ele,iar după îmi înmânaseră cadourile.
Ne-am așezat la masa plină cu bucate din curte,fiind un tort minunat care arată așa:
Am suflat lumânarea de pe el, în timp ce băieții mă aplaudau. Ne-am așezat la masă și am început să mâncăm...
M: Waw.. băieți..am rămas fără de cuvinte.. vă mulțumesc pentru această surpriză minunată..
N: știi cât de mult ținem noi la tine!
Jm: apropo de surpriză,asta încă nu e tot!
T: Îți vom sărbători ziua de naștere o săptămână!
M: ce...?
J: Nunțile se sărbătoresc 3 zile, și noi îți vom sărbători ziua ta mai mult...
CITEȘTI
Abisul Fericirii✓
Genç Kurgu❗ Atenție!Aceasta este prima mea carte! Poate avea greșeli gramaticale s-au unele de exprimare ❗ Mili este o fată de 20 de ani din Moldova, a copilărit în Coreea, tatăl ei e coreean dar mama moldoveancă. După revine în Coreea alături de verișorul ei...