💜Capitolul 13💜

418 33 3
                                    

Necunoscut: Hey.....

Nustiu cum sunteți voi,dar eu nu răspund niciodată la numere necunoscute,deoarece am o frică și parcă aud o voce din mine care îmi spune "nu răspunde"... Așa că am blocat acel număr,de parcă nimic nu se întâmplase. Am stat  puțin timp pe Instagram,iar după m-am gândit să le sun prietenilor mei ca să le zic adevărul..

M- băieți,pregatitiva căci acuș le sun prietenilor mei.

Am sunat, le-am explicat totul,ei fiind puțin supărați căci am plecat și nu ne vom vedea prea curând..... le-am făcut cunoștință cu băieții. Nu s-a întâmplat aproape nimic înteresant...

Este ora 22:08,noi fiind în continuu în drumul nostru lung, puțeam observa cât de obosit era Jungkook...
Jm- Jungkook,haide să ne oprim la un magazin.
Jh-buna idee, trebuie să mai luăm apa..
J- și ceva de mâncare.
Jk-bine,

Am ajuns la un magazin, înainte de a intra,am eșit să ne dezmorțim puțin, afară sa inoptat deja, și era cam frig....cine mă rugaseră să mă îmbrac atât de subțire,tremuram de frig. Jungkook era îmbrăcat într-o cofta largă, văzând că mi-e frig,a venit și ma tras în brațele sale acoperinduma cu cofta,era ca un fel de îmbrățișare. Rosiseram pe față, mă făcuserăm ca o roșie.
M-Kookie....
Jk- am văzut că tremuri, așa că am venit să te încălzesc...
M: M-multumesc...
Am stat așa îmbrățișați 5 minute așteptând ca toți să iasă din mașină, după ne-am îndreptat împreună spre magazin..

Fiecare ne ruloaseram câte o chiflă,o ciocolată caldă și o sticlă de apă..am plătit tot și ne-am îndreptat spre mașină. Acum la volan s- a pus Namjoon,iar lângă el era JHope. Pe patul de jos s-au culcat Jimin și Tae, iar pe cel de sus Jin și Suga,iar eu cu Jungkook ramaserăm pe canapea. Încă nimeni nu dormea.

Jk- dacă vrei te poți întinde,iar eu mă voi pune într-o parte pe șezut.
M- nu vrei mai bine invers?
Jk-nu,vreau ca să dormi comfortabil...
M-uite cum facem, eu mă pun pe șezut, așa ca să îmi fie confortabil, iar tu o să te întinzi și o să-ți pui capul la mine în poală,ca să-ți fie și ție confortabil.
Jk-bine*si imi arată un zâmbet drăguț de iepuraș*
În acea rulotă era și o mică baie. Plecaserăm fiecare pe rând să facem un mic dusulet, să ne facem rutina de seară și să ne schimbăm în pijamale. Eu fiind ultima am putut sta mai mult.
Mi-am luat această pijama:

Când ieșiserăm l-am văzut pe Jungkook cum pregătea canapeaua, după ce pregătise totul sa dus să îl întrebe ceva pe Namjoon,iar eu în acest timp m-am pus la locul meu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Când ieșiserăm l-am văzut pe Jungkook cum pregătea canapeaua, după ce pregătise totul sa dus să îl întrebe ceva pe Namjoon,iar eu în acest timp m-am pus la locul meu. Jungkook vine zâmbind,iar eu îi zic.
M- haide aici. Și îi fac semn să vină lângă mine.
Acesta vine voios și se pune cu capul la mine în poale,invelindumi picioarele și invelinduse și pe el.
Toți deja dormeau, înafara de mine cu Jungkook și cu Namjoon și JHope. Eu stând pe telefon,iar Jungkook tot se juca cu mâinile

M- Kookie,nu poți să adormi?
Jk-nu,nu mă prinde somnul...
M-auu.. micuțul de tine..te voi adormi eu...
Jk-*acesta îmi zâmbește și se întoarce cu fața la mine* Noapte bună!...
M- Noapte bună!
Și am început să mă joc cu mâinile prin părul lui,deoarece când eram în drumeții cu prietenii așa le făceam băieților din clasă ca adoarmă, și funcționa..

Nu trecuseră bine nici 10 minute că Jungkook adormiseră....este atât de drăguț ❤️,uitanduma la el adormiseram și eu.

☀️ Dimineață ☀️
       ................

Abisul Fericirii✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum