Ne opriserăm la o benzinărie.
Eu am ieșit prima din mașină și am început să mă întind,zici că am stat așa două ore 😂. Băieții plecaseră în magazin iar eu mai întâi la baie,iar după am plecat și eu cu ei. Am intrat în magazin și i-am văzut pe toți care se uitau pe rafturi, așa că m-am dus să mă uit la produse, deodată vine Jungkook lângă mine și mă îmbrățișează cu o mână...
Jk-și ce vrei să-ți ei?
M-inca nu știu,tu ce ți-ai luat?
Jk-încă nimic 😅,te plimbi cu mine prin magazin?
M- de ce nu? haide!Până la urmă fiecare băiat își luaseră câte o pungă medie de chipsuri și o sticlă cu apă.
Pentru că eu și Jungkook am avut aceleași gusturi am luat pentru ambii o singură pungă uriașă de chipsuri cu paprica.
Am plătit tot și ne-am întors la mașină,era ora 18.
Ne-am urcat și am pornit la drum,fiecare savuranduși cipsurele. Jungkook era concetrat la drum.
Jk-poți să mă hrănești tu?
M-desigur
*Când am auzit ce spuseseră m-am emoționat foarte tare*Am început săi dau tot câte un chips în gură, iar dintr-o dată i-am atins buzele,omg Mili, i-ai atins buzele biasului tău suprem, îmi vine să țip, trebuie să-mi revin.
Și tot am continuat să-l hrănesc și să mai mănânc și eu până nu terminaserăm punga. Băieții erau în spate discutând,eu cu Jungkook nu le trăgeam atenția, așa că începuserăm proprie noastră discuție.
Discutăm despre prietenii noștri,despre lucruri amuzante,despre copilărie,,, și se pare că aveam foarte multe lucruri în comun.
Jk- deci spui că în copilărie băteai băieții doar pentru că îți făceau complemente? Sper că pe mine nu mă vei lovi dacă te voi complementa😂
M- nuu, Jungkook, făceam asta doar că nu erau prea speciali pentru mine
Jk-eu sunt special?
M- da Jungkook ești foarte special *spunând asta făcuseră zâmbetul de iepuraș de care credem că m-am îndrăgostit*
Jk-Ya! Termină cu Jungkook! Spune-mi "Kookie"
M- bine Kookie 😅
Jk-🤣
Jh- Iar mie să-mi spui "soare"
Spune Jhope de la spatele nostru în timp ce râdea
M-bine 😄
S-iar mie 'pisicel' *spune Suga imbratisanduma.
M-bine pisicelul meu 🤗
Jk- Ya! Gata plecați la locurile voastre!
Jh- uuuufff.....bunn..Ramaserăm cu Jungkook și începuserăm să ne râdem, deodată îmi sună telefonul.
Jk- cine te sună?
M- aau, păi prietenii mei pe apel video, dar nu le voi răspunde...
Jk-de ce?
M-paii....ei nu știu că sunt în Coreea și că m-am mutat cu voi,nustiu cum vor reacționa,deoarece doar Valeria știe....
Jk-păi spunele acum!
Jm- sau îți este rușine cu noi?
T- da!!
M-bine,le voi răspunde,dar voi cu toți tăceți! Îi voi lua prin surprindere.....
Băieții-ok (cu un zâmbet șmecher pe față)Răspund prietenilor pe video
Gabi-G ( 'verișoara mea' )
Andrew-An (iubitul Valeriei)
Valeria- V (BFF)
Costel- C
Maxim- Ma
Felicia- F
Felix-Fel.Conversație în limba română la telefon ⏩
Ma- Mili! Unde ai dispărut? De ce nu ai răspuns?!
⏬
F- Ai uitat de noi?!
⏬
C- De când asculți k-pop nu ne mai atragi atenția!
⏬
G- Te-ai mutat în Coreea de nu ne-am mai văzut sau ce?😂
⏬
M- păăii....daaa..
⏬
Fel- vedeți?!! Fata sa mutat în Coreea iar voi vă faceți griji că a dispărut....STAI CE?! TE-AI MUTAT ÎN COREEA?!
⏬
G- DE CE NU NE-AI SPUS?!
⏬
M- Nu credeam că var interesa...
⏬
Ma- Mili...cum să nu ne intereseze? Ești prietena noastră cea mai bună....
⏬
An- plus că ești cea mai mică dintre noi și știi că ne ești ca o soră mai mică pentru noi....
⏬
M-scuzati...dar totul sa întâmplat atât de repede..
⏬
*Toți începuseră să-mi dea întrebări și să le povestesc,iar băieții din mașină se uitau buimaci la mine, până când răbdarea le-a crăpat....*
Au început băieții să mă strige:Conversație în coreeană:
Jm- Mili !!
T- Miiiiliiii
Jk-pitico!
N- Milii..Conversație în română:
Ma- cine se aude?
Felix- stai acum cu niște coreeni?
G-aratai imediat!Am devenit super panicată,deoarece prietenii mei nu iubeau deloc k-pop, și mereu se îngânau când începeam să vorbesc câte ceva legat de asta,mai ales despre BTS....Valeria a văzut căci sunt panicată, știți cum se spune "Prietenul la nevoie se cunoaște" păi ea ma ajuat...
V- Lasatio să respire, vă va spune mai târziu,acum eu trebuie să vă spun ceva important!
F- ce anume?
V-amm....paaai.... mă mut în Spania!! ( o mică minciună spusă de Valeria pentru a scăpa)
M- vă las deoarece pierd conexiunea, mă sunați după,da? Paka 👋Am închis și am suflat ușurată. Dar simpt cum 7 perechi de ochi mă privesc apăsător...
M- ce e?
J- ai spus că le vei spune tot prietenilor tăi!
Jh- dar nu ai făcut-o!
S- da!!!
M- păi acuș îmi vor suna și le voi spune absolut tot.
Jk-promiți?
M- promit!
Jm- juri pe degețel?
M- jur pe degețel!
T- ok, haideți să ne pregătim!
N- pentru ce anume?
T-pff....Mili ne va arăta prietenilor ei,trebuie să dăm o impresie bună plus că trebuie să vadă ce prieteni superbi are.Toți am început să ne râdem 😄
Priveam cum băieții se primblau prin rulotă. Care se pieptăna,care se schimba de haine,doar bietul Jungkook stătea într-un loc concentrat la drum. Mă uitam și eu drept înainte admirând oamenii voioși de pe stradă,casele îngrijite, copacii splenditi... și după ce m-am făcut comodă,am primit un mesaj de la un număr necunoscut...Necunoscut: Hey...
CITEȘTI
Abisul Fericirii✓
Teen Fiction❗ Atenție!Aceasta este prima mea carte! Poate avea greșeli gramaticale s-au unele de exprimare ❗ Mili este o fată de 20 de ani din Moldova, a copilărit în Coreea, tatăl ei e coreean dar mama moldoveancă. După revine în Coreea alături de verișorul ei...