💜Capitolul 30💜

357 22 12
                                    


Skip Time ⏩

🎆 Dimineața de Crăciun 🎆
Mă trezesc și mă duc să mă îmbrac rapid în rochia pregătită, i-au cadourile și am început să strig pe coridor

M: E CRĂCIUNUL! TOATĂ LUMEA SUUS!!

Băieții au eșit fiecare din camera lui și erau îmbrăcați la costum.

Îi așteptăm pe băieți pa canapea.

M: ok,asta e ciudat....dar...unde e Jungkook?

T: are diaree....

M: și haideți să-l ast....

Toți: CRĂCIUN FERICIT!

Fiecare veniseră și îmi dăduseră câte un cadou,iar eu la rândul meu la dăduserăm cadouasele

Jk: iubito, primesc și eu un cadou?

Îmi întorc privirea spre Jungkook,iar acesta era cu ditamai buchetul de trandafiri roz, într-un costum și cravată eleganta. Aproprinduse încet de mine. Băieții au început să filmeze,iar eu nu înțelegeam ce se întâmplă. Jungkook sa așezat în genunchi și a scos o cutiuță roșie din buzunar. Mi-am dus mainele la gură..

Jk: Mili...Cand tu ai aparut in viata mea totul s-a schimbat. Pana atunci nu stiam ce inseamna cu adevarat cuvantul “te iubesc”. Tu m-ai invatat sa iubesc, mi-ai aratat ce inseamna iubirea si mi-ai incalzit sufletul cu dragostea ta. Iti multumesc pentru asta si te iubesc din tot sufletul. Acum mi-am dat seama ca nu vreau sa mai pierd vreun minut fara tine, am sa-ti fiu alturi mereu! Doar cu tine vreau sa privesc cerul instelat, doar cu tine vreau sa alerg prin ploaia calda de vara, doar cu tine vreau sa respir aerul camerei mele, doar cu tine vreau sa-mi impart bucuriile si tristetile. De aceea.....Kim Mili,vrei să îmi acorzi onoarea de a fi soția mea?

Inima mi se oprise în loc,ochii mi se făcură mari,iar sufletul mi se deschise primind toată iubirea. Nu mă așteptam la asta, fără să ezitez, i-am răspuns!

M: DA!

Jungkook îmi zâmbise cum nu o mai făcuseră vreodată, îmi pune inelul pe deget și se ridicaseră, trăgându-mă într-un sărut pasional și plin de dragoste și iubire. Simpt că mi-am găsit sufletul pereche, și e aici, și va fi pentru totdeauna!

Dacă e un vis,rog să nu mai fiu trezită din el,vreau să stau mereu alaturi de el,el e persoana care mă face să mă simpt că trăiesc.

Întrebarea este...povestea noastră continuă,sau se oprește aici?....

                    Sfârșit....












Nu pot să cred că am terminat această carte!!! Vreau să va mulțumesc enorm de mult pentru susținerea și răbdarea care ați avut-o, vă mulțumesc că mi-ați citit cartea de la început până la sfârșit, vă iubeesc și respect!💜💜💜










Mai jos 👇🏻























Și mai jos 👇🏻
























Jos 👇🏻



















👇🏻





















Acum, că am terminat cartea....vreau să vă întreb........VIN ȘI CU VOLUMUL 2???










FELICITĂRI PENTRU CĂ AM TERMINAT CARTEA!!!🎆🎆🎆

Abisul Fericirii✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum