🌅 Dimineață 🌅
Mă trezesc din vina razelor de soare ce își făceau prezența în cameră.
Jk: Bună dimineața soare!
M: Neața...
Jk: cum ai dormit?
M: bine,dar am avut un vis atât de ciudat.....
Jk: ce fel de vis?
M: unul destul de frumos,erai și tu și băieții, parcă fuseseră real..
Jungkook zâmbise și spusese:
Jk: haide la micul dejun...
M: okey...
🌅Timpul trecuseră foarte repede, vacanța noastră luaseră sfârșit iar noi ne-am întors acasă🌄
Perspectivă Mili:
Mâine este ziua mea de naștere,sunt atât de încântată,cu toate că cred că nu o voi sărbători,dar totuși sunt foarte fericită ❤️. Toate gândurile mele sunt spulberate de un glas ce ma strigat...
Jm: Miiiiliiii!!! Vino la noi în living.!
Oare de ce mă chemaseră? Îmi fine mă duc la ei repejor..
M: am venit,sa întâmplat ceva?
N: știi că mâine este o zi foarte specială și importantă,da?
Nu pot să cred că și-a amintit,sunt atât de fericită,dar trebuie să-mi țin emoțiile în frâu...
M:da, știu...(zâmbesc rușinos spunând aceste cuvinte)
Jh: păi atunci vrei că de Ziua Prieteniei să plecăm împreună la un picnic.?
M:stai ce? Ziua Prieteniei??
Jm: .mda....credeam că știi,ce altă sărbătoare să fie dacă nu aceasta?
M: păi...da..ai dreptate (spun asta și îmi dispare complect zâmbetul de pe buze, dând capul în jos)
T: sa întâmplat ceva Mili?
M: nu... știți ce? Am nevoie de puțin aer curat!!
Spun asta și mă ridic ca un fulger de pe canapea ieșind pe ușă ducanduma în curte asezanduma pe scrânciob.... Stăteam și mă gândeam ce voi face cu ziua mea......no pot să cred că băieții au uitat, mă gândeam și am început să plâng...
⏺️ Perspectivă Suga ⏺️
N: ce face?
Stăteam și o priveam de la fereastră
S: plânge...Jk: mi se rupe sufletul când o văd așa.....
T: și mie,dar trebuie să răbdăm până mâine....
Jh: așae, aș vrea ca tot să strig și să sar când sunt lângă ea strigând " Mâine e ziua taaa!!' dar nu o pot face..of.
Stăteam și discutam cu băieții când pe ușă intră Mili cântând neatrangand atenția la noi și îndreptaduse spre camera ei...
J: ce a pățit?
S: a înnebunit!
N: ba nu, ia venit in cap o nouă melodie cu niște versuri, și o fredonează să nu o uite până când și-o scrie undeva.....
Jm: tu de unde știi?
N: pff....e verișoara mea,o cunosc foarte bine
T: da, are sens ceia ce spui...
CITEȘTI
Abisul Fericirii✓
Teen Fiction❗ Atenție!Aceasta este prima mea carte! Poate avea greșeli gramaticale s-au unele de exprimare ❗ Mili este o fată de 20 de ani din Moldova, a copilărit în Coreea, tatăl ei e coreean dar mama moldoveancă. După revine în Coreea alături de verișorul ei...