Am dat drumul la apă ca cada să se umple. Mi-am turnat puțin șampon ca să se facă spumă, dar și puțin ulei medicinal pentru a mă relaxa ca la carte pentru drumul lung de două zile într-o mașină. Mi-am pus o mască pe față și m-am urcat în cada plină cu apă caldă. Am stat o oră în apă până când nu sa stins lumina.
M-Cine a stins lumina?
Jk- ești bine acolo?
M-da doar că e întuneric,ce sa întâmplat?
Jk-nu avem electricitate,dar peste 30 de minute vom avea...
M-ok,mersiAm mai stat 5 minute în cadă,dar începea să mi se facă frică,am ieșit din cadă. M-am îmbrăcat într-un halat subțire, și am ieșit din baie,ducanduma jos la băieți.
În casă era beznă totală,nu puteam să văd aproape nimic. Am coborât pe scări,dar pentru că era întuneric nu am văzut ultima treaptă, așa că am căzut, mă pregăteam pentru impactul meu puternic cu podeala așa că inchiseram ochii,dar nu simțiserăm nimic.
Când i-am deschis,am observat cum Jungkook ma prins în brațe.
M: M-mersi (rosiseram toată)
Jk-pentru nimic,data viitoare să fii mai atentă.
M-Bine.M-am îndreptat împreună cu Jungkook la băieți,am stat și am discutat cum vom fi organizați pentru ziua de mâine.
N-pentru că știm cât de iresponsabili suntem,vom face de pe acum planurile pentru drum. Vom fi câte 4 într-o mașină. Adică vom fi plecați cu două mașini, și posibil o mașină cu domnul Bran și câțiva cameramani,de asta nu pot fi sigur. Întrebați mă orice iar eu vă voi răspunde.T-cum vom fi organizați prin mașini?
N-a... păi la asta nu m-am gândit încă..dar cred că Mili,Jimin,Tae și Jungkook într-o mașină iar eu,Suga, Jin și JHope în alta...alte întrebări?
M- de ce eu cu cei mai gălăgioși?
N- așa e viața verișoara mea iubită .. .
Jh-cine va conduce?
N-vom tot face cu schimbul.
S-pe drum vom putea dormi?
N-desigur 😂
M-pot propune ceva?
N-sigur,ce e?
M-De ce să nu plecăm cu autobuzul vostru pentru excursii?
Pentru a fi toți împreună,iar așa va fi mult mai interesant.J- sunt deacord cu Mili
N- și mie îmi place ideea,ok deci rămâne așa.
M- deci,pot să mă duc la culcare?
Mor de somn.....N-ok,tu poți să te duci dar noi mai rămânem.
M-ok....noapte bună.
Băieții: vise duulci, noapte bună,somn ușor..
*A doua zi*
M-am trezit din somn,nu din vina razelor de soare ce erau prezente în camera mea,ce din vina că în toată casa se auzeau pași ce alergau,cum toți erau grăbiți și tot strigau...Jh-Suga unde îmi este ghiozdanul negru pentru drum?
S-eu de unde să știu?
Jh-aii.....M-Ya?! Ce e cu atâta gălăgie de dimineață?
N-scuze că te-am trezit,dar ne pregătim pentru plecare...
M-ok, înțeleg...
J- prințesă te-ai trezit?
M-daaa
J-atunci pregătește-te repejor căci plecăm la cumpărături,sper că nu ai uitat?
M-cum să uit?mai vine cineva cu noi?
J-mai vin Jimin și Tae pentru a duce sacoșele după noi prin magazine.
M-okM-am îmbrăcat așa,iar părul mi l-am împletit spicușor două cosițe:
Am ajuns la Mall,am cumpărat câteva producte pentru drum,iar după i-am luat pe băieți din urma mea pentru am mai cumpăra haine....
Mi-am mai cumpărat câteva rochițe..... parcă am cumpărat tot de ce aveam nevoi......a,da....am uitat....vreau să-mi i-au mai multe costume de baie.
M-am îndreptat spre magazinul de lenjerie,deoarece costumele se aflau acolo.......cu totul uitasem că sunt cu 3 băieți și îmi era foarte incomod...
M-baieti, așteptați mă vă rog la intrare!
T-dar vrem și noi să intrăm!...
M- nu, așteptați aici!I-am lăsat pe băieți și am intrat în magazin..... mă primblam și mă uitam la lenjerie....apoi am văzut raionul cu costume de baie..... m-am dus acolo și am început și mă uit la toate costumele, deodată aud niște voci....
T-Waaw....nici tu nu știi ce să alegi?
J- îmi fug ochii pe aici.....
Jm- de ce nu cumperi astea? ( Și îmi întinde un costum)M- Ya!!! De ce ați venit și voi?
T- Am venit să te ajutăm cu alegerile..
Jm- da
J- uite ăsta e din bumbac așa că pielea va putea respira prin el,ial..
M- Dooamnee (spunând cu o voce rușinoasă), dacă tot ați venit.....atunci alegetimi voi ce să-mi iau.....
Băieții-yayDupă ce am făcut absolut toate cumpărăturile am venit acasă....... băieții îmi cumpăraseră 15 costume de baie...😂
Jk- de ce ți-ai luat atâtea costume?😂
M- nu s-au putut decide...🙄
N- s-au. ??
M- da... băieții mi le-au luat.
Jk-😂,deci data viitoare vin și eu.M- Namjoon când va veni mașina cu care vom pleca?
N- păi a venit deja,e în curtea din spate
M-minunat, mă duc să pregătesc.. Jungkook tu vii cu mine....
Jk- heeelp meee pleease......Am plecat și am văzut mașina aceasta:
Iar înăuntru arată așa + patru locuri de dormit:
Apoi ne-am urcat și am pus pe toate scaunele ce erau paturici pufoase,aduceseram câteva perne. În timp ce eu aranjam totul aranjam ca să îmi fie pe plac și să fie cât mai confortabil, Jungkook încerca să conecteze mini televizorul pentru ca pe drum să ne uităm poate și la filme. Totul arată minunat.
Am plecat cu Jungkook în casă pentru a lua prânzul.Prânzul nostru arată așa:
Jin chiar se pricepe.
După ce am mâncat...............
CITEȘTI
Abisul Fericirii✓
Teen Fiction❗ Atenție!Aceasta este prima mea carte! Poate avea greșeli gramaticale s-au unele de exprimare ❗ Mili este o fată de 20 de ani din Moldova, a copilărit în Coreea, tatăl ei e coreean dar mama moldoveancă. După revine în Coreea alături de verișorul ei...