Uletela sam u skolsko dvoriste trcecim korakom. Pogledala sam na telefon. Bilo je 8:02. Sranje. Prvi cas mi je kod najstrozijeg profesora u skoli, predaje hemiju. Profesor Lorvi. Hvala bogu, kasni nekoliko minuti pa dodje nekad na cas tri ili cetiri minuta posle zvona.
Hodnici su vec bili pusti, samo se culo moje disanje i ubrzano lupanje srca. Trazila sam ucionicu broj 18. Ah evo je. Ulazim i kroz telo mi prolazi olaksanje.
-"Ehem, ehem. Gospodjice Raund. Zasto niste na svom mestu?"
Okrecem se profesor je stojao na vratima. Pocrvenela sam.
-"Izvinite, bus mi je kasnio malo pa sam stigla pre minut."
Samo me je mrko pogledao. Brzo sam otisla do mog mesta.-"Danas ce te imati kontrolni."
Culo se mrmljanje i negodovanje celog razreda. Da li je moguce? Pa nije najavio. Al nema veze ucila sam nesto malo, nece biti mnogo tesko. Krenuo je da deli papire. Kada je meni dao i kad sam spustila pogled na papir, za malo da nisam pala sa stolice. Kontrolni iz svih lekcija nije moguce, nocna mora.
Krecem da pisem ali olovka nece da pusta trag, pokusavam da nadjem drugu olovku ali ne uspevam da nadjem.
-"TEKLA!"Trgla sam se. Pogledala sam oko sebe. Bila sam u svojoj sobi, u svom krevetu. Daleko od skole. Ali neee. Jos nedelju dana je ovako i onda krecem u 6. razred srednje. Ahhh. Culo se nezno kucanje na vratima.
-"Napred."
Usla je moja majka. Bila je to zena sa dugom kovrdzavom kosom isto kao ja, samo sto je njena bila boje meda a moja je negde izmedju crne i tamno braon. Na tatu naravno. Imala je plave oci koje sam i ja imala jer sam ih nasledila od nje. Bila je srednjeg rasta i ja sam bila kao ona.-"Hej, dobro jutro Tek. Napravila sam ti dorucak i imas neko pismo od skole."
-"Vazi, hvala mama."
Pismo? Od skole? Sta?Ustala sam i otisla sam u kupatilo da se sredim. Uzela sam neke svetle farke iz ormana i crnu usku majicu na bretele.
Usetala sam u kuhinju. Na stolu su bile sveze napravljene palacinke a pored njih pekmez od malina. Mmmm maline. Ostali jedu Nuttelu uz palacinke, ja obozavam pekmez od malina.
Sedam za sto grabim palacinku i stavljam dve pune kasike pekmeza na palacinku. Motam i trpam u usta. Uzimam koverat, okrecem, proucavam. Izgleda sasvim ok. Otvaram je.Postovana Tekla Raund,
Obavestavamo vas da ste primljeni u srednju skolu Nort Haj sa domom ucenika. Skolska godina pocinje 1. septembra. Useljavanje u dom je 30. i 31. avgusta. Spisak knjiga koje vam trebaju su na drugom papiru.
Puno postovanja,
Direktorka Lejla MorO moj boze, sta je sad ovo? Kad sam ja poslala prijavu za ovu skolu? Nista mi nije jasno.
-"Iznenadjenje." rekla je mama "ja sam poslala prijavu za ovu skolu jos na pocetku leta, rekli su da je mnogo puzdanija i bolja od bilo koje skole u drzavi."
Znaci tako. Au dom ucenika. Ova skola je bas daleko na severu. Sranje. Al kad bolje razmislim bice cak i kul. Jedva cekam al ce mi nedostajati moji. Aj dobro, videcu.
YOU ARE READING
Tekla Raund (knjiga na srpskom)
Teen FictionTekla Raund je obicna sesnaestogodisnja devojcica. Ona je ista kao svi ostali tinejdzeri. Ali sve ce se promeniti kad dobije pismo od najbolje skole u engleskoj. Tamo ce upoznati porodicu Vizli. Nacice puno prijatelja ali susresce se sa najgorim nep...