Riuh tempat itu dengan alunan muzik EDM yang mengasyikkan pelanggan-pelanggan kelab malam. Ada yang menghayati sambil menari, minum dan ada juga yang sudah khayal dari dunia.
Wajah tampan Ameerul Luthfan menghujani suasana. Semakin ramai gadis-gadis mendekatinya. Tapi Masih gadis?
"Fan, aku ada barang boek!" Suara Kamal dikuatkan melawan alunan muzik.
"Mana? Aku nak rasa jugak!" Luthfan asyik dengan tagihan alkohol.
Begitulah hari-harinya diluangkan setiap malam.
Kelab malam.
Wanita.Susuk tubuh dua orang gadis yang berpakaian menjolok mata muncul. Tubuh idaman para lelaki dan wanita itu dibelek matanya teliti.
Cun!"Hey handsome" Tubuh Luthfan didekati. Tempat duduk di sebelahnya dipandang. Perlahan jarinya menjatuhkan pil pada gelas Luthfan.
Peha Luthfan dicapainya untuk duduk. Kaki yang disilang menampakkan sedikit pehanya. Oh inilah yang dipanggil baju tak cukup kain.
Tangan gadis itu berlingkar pada leher Luthfan. Dikucup lembut pipi ke lehernya. Perlahan-lahan tangan dia larikan pada bidang Luthfan.
Luthfan kaku.
Air liurnya ditelan. Seakan tidak boleh tahan lagi godaan. Godaan demi godaan dibalas. Luthfan merangkul tubuh gadis itu kasar. Dia seakan dihasut syaitan malam itu. Selama ini dia hanya menggunakan wanita untuk berhibur. Tidak lah untuk berhubungan intim."Kamal, aku gerak dulu" Pinggang gadis itu dirangkul kemas. Gelas air tadi diteguk rakus.
Dalam keadaan agak mabuk, Hotel berdekatan ditujunya. Nafsu seakan mengawal diri seorang Ameerul Luthfan. Pertama kali dia membiarkan nafsu menguasai diri.
Perlahan pintu bilik hotel itu dibuka dan ditutup semula.
Lantas tubuh gadis itu Luthfan tindih di atas tilam empuk itu.
"You are so ohmygod" Perlahan suara husky itu bersuara pada telinga gadis itu. Dibisik perlahan."Thanks for your compliment, I am Laila" Memerah gadis itu dengan pujian Luthfan.
Pertama kalinya dia bertemu dengan lelaki yang memikat hatinya dan terus menyerahkan segalanya. Betul ke pertama kali?Perlahan butang baju lelaki itu dibuka. Terhasut dengan godaan perlahan-lahan sehingga tiada sehelai benang pun pada badan mereka.
Pantas berbite-bite lovebite diwujudkannya di situ."No protection?" Perlahan Laila bersuara.
"Its okay, I'm on" Luthfan melayan gadis itu tanpa ragu.
Selimut pada badannya diselak perlahan.
Jam hotel itu dikerling. 3 pagi? Oh my god!
"Baik aku balik sekarang sebelum mama papa bising" monolog Luthfan segera menyarungkan apa yang patut.Laju pemanduannya memecut ke rumah.
Tingkap bilik orang tuanya dikerling.
Tiada sebarang cahaya menembusi. Dah tidur la tu.Langkahnya diatur ke dapur mencari air kosong. Setelah berbotol-botol minuman memabukkan itu diteguknya, kering tekak mencari air kosong.
Satu persatu anak tangga didaki.
Sinaran lampu dari sebuah bilik menariknya untuk masuk.Sekujur tubuh bergaun tidur itu dilihatnya. Gulp.
Kain gaunnya terselak menampakkan bahagian tertentu tubuh gadis itu."Abang Meerul? Abang buat apa kat sini?" Takut-takut Aaira berkata. Telefon yang dipegangnya tadi diletakkan ke tepi.
Dah kenapa sepupu dia ni main masuk je bilik dia ni? Ya Allah dah la tak pakai seluar sekarang ni.
Dia hanya berbaju tidur sebagai persediaan mahu tidur.
Cepat-cepat tangannya mencapai selimut untuk menutup bahagian kakinya. Dan tidak lupa badannya. Dia masukkan badan ke dalam selimut.Dia bukanlah gadis bertudung. Tetapi pakaiannya serba sopan sahaja apabila di rumah PakLong nya itu. Pakai tudung dan stokin sahaja dah boleh dikira menutup aurat sempurna. Namun belum terdetik dalam hatinya untuk bertudung.
Tiba-tiba tubuhnya ditindih Luthfan. Tangannya ditahan kuat. Selimut ditarik ke bawah.
"Abang nak buat apa ni?! Lepaskan Aaira!" Tinggi nadanya cuba melepaskan diri.Luthfan langsung tidak sedar yang dirinya masih khayal.
Ya Allah selamatkanlah aku!
"Aku nak kau" Bibir munggilnya diragut kasar. Perlahan-lahan tangannya menyentuh seluruh tubuh sepupunya itu."Lepaskan Aaira! Tolong!!" Meronta-ronta Aaira cuba melepaskan dirinya. Mengalir air matanya deras. Merintih meminta tolong.
"Ameerul Luthfan!" Kasar suara itu muncul. Tubuh anaknya itu ditarik dan ditumbuk kuat. Berkali.
"Setan punya anak! Aaira tu sepupu kau!" Papanya bersuara lantang.
Puan Aliya mendapatkan Aaira yang tidak terdaya menangis. Perlahan-lahan Puan Aliya memujuk, memeluk tubuh anak gadisnya itu. Sungguh dia tidak sangka. Selama ini anaknya itu tidak pernah berani menyentuh mana-mana perempuan. Yang dia tahu hanya balik dalam keadaan mabuk. Nasib baik sempat anak gadisnya itu diselamatkan sebelum jadi yang lebih teruk.
Perlahan langkah kaki ke anak terunanya itu.
Pangg!
Satu tamparan hinggap pada pipi anaknya itu.
"Dasar anak tak guna! Menyesal aku lahirkan kau!" Dengan tangisan Puan Aliya bersuara."Maafkan Ameerul, Am.." Ameerul Luthfan yang seakan baru sedar itu melutut. Laju tangannya direntap kasar ibunya.
"Kau keluar dari rumah ni! Aku tak ada anak sial macam kau!" Pintu rumah ditutup dan dikunci kasar oleh Dato' Jefri. Berang anak teruna yang menjatuhkan maruah keluarga sendiri.
Segera Encik Jefri mendapatkan isterinya yang sudah lemah di tepi tangga. Tubuhnya dipimpin ke dalam bilik.
Perlahan sejadah dibentang. Wuduk diambil. Tahajud dilaksanakan. Sungguh dia berang dengan Ameerul Luthfan! Dalam keadaan mamanya yang sedang tenat juga dia buat masalah.
-------
Pfffffftt! Actually aku malu senanya nak buat scene-scene ni sebab yah readers ada yang member, classmate aku. Aku malu gak nak type. Malu kat diri sendiri gak HAHA.By the way, cerita ni aku pernah bincang dulu masa form 3 dengan sorang member lelaki aku.
Dia terdetik nak buat story Karma gitchew. So Now baru aku terfikir nak flow macam mana semua. Dia bagitahu isi klimaks so aku follow dengan jalan cerita sendiri. Idea dia really helps me a lott! Thanks buddy🤘❤
Hope korang enjoy this story! Vote n comment la sekali yaa luv luv❤
YOU ARE READING
Ameerul Luthfan
Short StoryFarewell, my love. Till we meet again someday, somewhere. Kalau namanya dosa, pasti dihukum. Kifarah menjengah hidup seorang Ameerul Luthfan apatah lagi apabila sudah berlayar di alam rumah tangga. For those yang want to comment beri pendapat or ap...