fourteen💣

472 5 1
                                    

Kereta dipandu masuk ke perkarangan rumah selepas ke klinik untuk pemeriksaan rutin Aaira sebagai ibu mengandung. Namun bab jantina dia tidak mahu mengambil tahu. Biarlah menjadi tanda tanya. Teruja mahu mendapat anak pertama!

Ingatannya teringat akan kejadian malam tadi. Perlahan dia merengus. Apa aku dah buat?
Mukanya diraup.

Aaira yang seakan faham reaksi suaminya itu memandang jeda. Namun dia silap.
"Tak apalah abang, doktor tak galakkann hubungan intim semasa mengandung. Risiko kan. Lagipun untuk first baby kan? Nanti habis pantang ha abang buatlah apa abang nak" Tersenyum isterinya di sebelah.
Senyum sumbing Luthfan berikan. Bukan itu yang dia fikirkan.

Terlintas di fikiran Luthfan. Aaira tidak dapat berikan layanan apa yang Laila
berikan padanya malam tadi.

Perlahan dia mengeluh.
Apa dia fikir ni! Mendekati zina tu Ameerul Luthfan, Zina!

Pintu rumah dikuak perlahan. Laju langkah Luthfan ke kamar menukar baju untuk ke pejabat.

"Abang balik lambat tau. Kalau you nak tidur, tidurlah. Jangan tunggu" Perlahan bibirnya kucup dahi isterinya.

"Assalamualaikum"
Laju kereta itu meluncur dari perkarangan rumah.
Waalaikumussalam.

"Laila, masuk office I sekejap" Luthfan masuk ke dalam biliknya diikuti Laila. Pintu bilik itu ditutup.

"Please behave Laila, I'm a husband of a preggy mum. Don't ever seduce me again" Beku nada Luthfan berbaur amaran.

"I buat apa?" Sinis senyuman Laila hujungnya.

"You know it" malas ingin melayan kias Laila. Laju Luthfan menghalau keluar PA-nya.

"I bet you love it" Laila tersenyum sinis. Terus berlalu keluar.
Luthfan merengus tatkala bayangan Laila hilang dari pandangan.

Malam itu perhatian Luthfan tertumpu sepenuhnya pada komputer, segala dokumen berkaitan projek.
Air kopi tadi habis dihirupnya. Mahukan yang baharu. Mengantuk!
Perlukan kaffein.

PAnya dipanggil dihujung panggilan. Namun tiada balasan. Pekerja yang lain sudah pulang.

Kakinya mahu melangkah keluar terus ke pantri. Alang-alang tambah oksigen dalam otak. Bancuh sendiri air untuk diri sendiri. Kalini dia mahu buat version pahit gila!

Tiba-tiba muncul susuk Laila.
"Yes Luthfan? Coffee? Let me"
Cawan itu dicapai Laila dan terus berlalu.

Matanya memandang sekeliling. Hanya dia dan Laila sahaja yang masih di pejabat?
Luthfan berdiri dan duduk di sofa dalam biliknya. Mahu berehat sebentar, sementara menunggu Laila. Lambatnya Laila. Baru sahaja langkahnya mahu ke tempat duduknya, sekujur tubuh masuk terus merempuh Luthfan. Tersentak mereka.

"Eh Ssorry" Perlahan Luthfan memandang wajah itu. Laila. Air kopi tadi sudah mencurah ke baju putih Laila.

"Sorry Laila" Mata Luthfan larikan pada tempat tumpahan air. Menampakkan kulit wanita itu menembusi kemeja putihnya. Nipis baju itu menampakkan tiap inchi tubuh dalam baju itu.

"Guna handkerchief ni" Terus Luthfan bergegas duduk ke kerusinya.

Laila pula tersenyum kemenangan di situ.

Air liur ditelannya. Terus tak mengantuk jadinya. Luthfan merengus. Bodoh. Kau sangap ke?

Matanya teruskan ralit menyiapkan kerja. Lupakan! Laila yang masih berdiri di situ dia hiraukan.
"Nanti I buatkan balik" Laila bersuara.

"No, its okay, you keringkan je baju you tu" Luthfan berkata. Matanya langsung tidak lari dari memandang komputer.
Beberapa minit selepas, Laila sudah berlalu keluar.

Luthfan melihat jam yang tertera pada telefonnya.
23:47

Dokumen yang perlu dibuat salinan dia bawa keluar, mahu serahkan pada Laila.

Matanya tertangkap pemandangan percuma di suatu sudut. Laila membuka butang bajunya habis, mendedahkan tubuhnya. Menampakkan baju dalam lace yang dipakainya. Dengan berskirt pendek paras peha. Tenang menghirup secawan air, Laila cuba keringkan basah tumpahan air tadi.

Tenang betul perempuan ni, depan aku pulak tu.

Perlahan Luthfan berdehem.

"Laila, tolong buat salinan untuk meeting esok" Luthfan terkebil memandang Laila yang terus memalingkan badan ke arahnya.

Jelas tubuh itu ditayang. Dugaan apakah ini? Luthfan laju menoleh terus mahu melangkah ke biliknya.

Tersenyum sinis Laila.
Perlahan pinggang Luthfan didakap dari belakang oleh Laila. Sengaja Laila menggerak-gerakkan badannya bergeseran lembut pada belakang Luthfan.

Pantas Luthfan toleh. Dikawal nadanya. Ya Allah lindungi aku dari syaitan!

Kali ini Laila menarik Luthfan ke dalam bilik meeting yang bermeja luas.
Tubuh Luthfan ditindih tubuhnya pada meja itu supaya Luthfan tidak bergerak.

Kemeja Luthfan ingin dibuka. Yes! Ini salah satunya plan dia mahu menggoda Luthfan semula.

Perlahan tangannya ingin membuka tali leher dan kemeja Luthfan. Tangannya ditahan.

"Just this" Perlahan Luthfan mendaratkan bibirnya dengan gadis itu. Pinggang gadis itu dirangkul. Sesekali jarinya menjalar ke bawah pinggang.
Tidak tahan dengan godaan gadis itu.
Berbalas kucupan bibir.

Serta merta Luthfan tolak perlahan apabila jari Laila mula berlingkar pada dada bidangnya, mahu membuka butang bajunya. Luthfan senyum. 'not now :)' Jari itu dikucup.
Dia kalah dengan nafsu sendiri.

Shitnya seorang Ameerul Luthfan. 'Just' dia kata?

Ameerul Luthfan Where stories live. Discover now